Şenol Kılıç 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Slm arkadaşlar mondeo mk2 2.0 zetec motor yağ lambası yanıyor arada bir ama yağı var sebebi neden dır acaba bilgi verirseniz sevinirim... birde yağ müşürü aracın neresinde acaba Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Şenol Kılıç yazdı: Slm arkadaşlar mondeo mk2 2.0 zetec motor yağ lambası yanıyor arada bir ama yağı var sebebi neden dır acaba bilgi verirseniz sevinirim... birde yağ müşürü aracın neresinde acaba Yağ müşürü ilk kontrol edilecek olan daha sonra yağ pompası. Müşürde ise sadece sizi tedirgin eder fakat pompada problem var ise ciddi sıkıntı açar başınıza. Benim aracın yağ lambası araç çalıştıktan 3 saniye sonra sönüyordu farklı ustalara gösterdim problem yok dediler fakat tatile giderken yatak sardı komple motor aldım. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Arada bir yanıyorsa, yağ pompası ilk şüpheli. Muhtemelen yeterli basıncı üretemiyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Ara ara da olsa yağ lambası yanık kullanmak çok riskli. Acilen baktırmak lazım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 yağ lambası ve hararet en önemli iki gösterge tüm motorlarda. ustanın ne dediği ne yazıkki geçerliliğini yitirdi bu günlerde. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Yağ basıncının düşmesinin çeşitli sebepleri var, yag dolaşan hatlarda geri dönüş valflerinin açık kalması, karterde pislik olması ve emiş ucunun tıkanması, filtrenin orjinal olmaması, yağın doğru olmaması, müşürün arızalı olması valf itici vb gibi yağla çalışan yerlerdeki boşluğun çok aşırı artmış olması sebep olabilir. İlk yapmanız gerekenler (sırayla) 1- Orjinal filtre takın 2- karteri tamamen sökün içini elle temizleyin yamuk yumuk olmasın 3- Müşürü değiştirin 4- Müşürün olduğu yere basınç sensörü takıp 20 psi felan okumaya çalışın (tamirci yapacak). 5- 4 numara sıkıntılı ise yağ pompa mekanizmasını yenileyin 2 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 ben seçenekler bitmeden linea da motor yaptırmak zorunda kaldım bayramda, iyi usta bulmak öncelikli olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Kırmızı bir uyarı varsa, kontak kapatılır ve sorun çözülmeden araç yürütülmez. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Mehmet Göktürk yazdı: Yağ basıncının düşmesinin çeşitli sebepleri var, yag dolaşan hatlarda geri dönüş valflerinin açık kalması, karterde pislik olması ve emiş ucunun tıkanması, filtrenin orjinal olmaması, yağın doğru olmaması, müşürün arızalı olması valf itici vb gibi yağla çalışan yerlerdeki boşluğun çok aşırı artmış olması sebep olabilir. İlk yapmanız gerekenler (sırayla) 1- Orjinal filtre takın 2- karteri tamamen sökün içini elle temizleyin yamuk yumuk olmasın 3- Müşürü değiştirin 4- Müşürün olduğu yere basınç sensörü takıp 20 psi felan okumaya çalışın (tamirci yapacak). 5- 4 numara sıkıntılı ise yağ pompa mekanizmasını yenileyin Yağ filtresi sonrası ikinci bakılacak şey kartel deki yağ süzgeci diye ekleme yapayım mı 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts