Fatih Ozen 24 Mayıs 2018 Paylaş 24 Mayıs 2018 arkadaşım yeni bir focus aldı. 2011 otomatık comfort 70.000 km de o da benım gibi titiz birisi, akşam görüştük iki tane sorun var dedi ? belkide sorun değil aslında... 1- ? mesela duruyorsunuz çıkış yapacaksınız direksiyonu tam sağ yada sol yapacaksınız neticede hareket edilecek bu arada direksiyondan çok az da olsa hafif titreme var diyor ? 2- ? araç lpg li devir saatinde hafifden az da olsa kısa dalgalanma oluyor dedi sitemizin adını verdim bu aralar belki onuda görebiliriz aramızda.. cevaplar için teşekkurler şimdiden. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Mayıs 2018 Paylaş 24 Mayıs 2018 19 dakika önce, Fatih Ozen yazdı: bu arada direksiyondan çok az da olsa hafif titreme var diyor rot ayarına bakılacak veya direksiyon pompasına. Yorum bağlantısı
Fatih Ozen 24 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 24 Mayıs 2018 abi araç 68 69.000 km acaba bu arızayı verir mi? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 24 Mayıs 2018 Paylaş 24 Mayıs 2018 2. durum ablamların otomatik lpg li focusunda da var 90k km lerde. Ben de merak ediyorum. Arıza ışığı vs yanmıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Mayıs 2018 Paylaş 24 Mayıs 2018 11 dakika önce, Fatih Ozen yazdı: abi araç 68 69.000 km acaba bu arızayı verir mi? 0 km de olabilir 668 bin de olmayabilir. arıza adı üstünde beklenmedik bir durum 33 dakika önce, Fatih Ozen yazdı: devir saatinde hafifden az da olsa kısa dalgalanma oluyor dedi basitten başlanmalı , önce güzek bakım, vakum kaçakları kontrol den sente ayarına subapa doğru ihtimal var!. şimdi supabı okuyan gelir fabrikasyon yanık , ayar felan da magic word 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 24 Mayıs 2018 Paylaş 24 Mayıs 2018 12 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 0 km de olabilir 668 bin de olmayabilir. arıza adı üstünde beklenmedik bir durum basitten başlanmalı , önce güzek bakım, vakum kaçakları kontrol den sente ayarına subapa doğru ihtimal var!. şimdi supabı okuyan gelir fabrikasyon yanık , ayar felan da magic word Tansiyonum anlık usd müdehalesi gibi düştü 1 2 Yorum bağlantısı
Fatih Ozen 25 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2018 @Habib İspirli konuyu takip lütfen 12 saat önce, Volkan Turkmen yazdı: Her ikisi de normal... acaba sorunlar kimi zaman araçlardan değil de sahiplerinden kaynaklanıyor olabilir mi? ben de daha her iki aracımda fcs 2 mca sanki arka lastıklerın tam doğru durmadığı kanısıyla rot balancı gitmişliğim olmuştur. ustamın dediği hocam yav bi git yaa Yorum bağlantısı
Celal Maraşlıoğlu 27 Haziran 2019 Paylaş 27 Haziran 2019 Aracım 2011 focus 3 iki ay önce akü uyarısı verdi ne zaman ki yaza geldik klimayı 3. Konumda açtığımda rölantide ışıkta beklerken araç sönüyor dün klima açık değilken ama araç soğukken de aynı problem ile karşılaştım akü mü neden oluyor başka bir problem mi vardır Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Haziran 2019 Paylaş 27 Haziran 2019 Akü sebep olabilir.. Önce o ihtimali ortadan kaldırmalısın. Üstündeki akü nedir kaç yıllıktır bi bak bakalım.. 1 Yorum bağlantısı
Celal Maraşlıoğlu 28 Haziran 2019 Paylaş 28 Haziran 2019 Üstündeki akü 5 yıllık emmi ölçüm yaptılar 10 civarında çıktı 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 28 Haziran 2019 Paylaş 28 Haziran 2019 Başka yere bakmaya gerek yok. Geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Alper Koçak 9 Temmuz 2019 Paylaş 9 Temmuz 2019 Hocam akü olmayadabilir, servis kitabında şu ibare var kabaca tercümesiyle, Voltaj düşük iken klima açıldığında klima fan hızı yüzde 50 kısılabilir. Bu durum normaldir. Diye geçiyor. Akü zayıfken Ecu nun onay verdiği kıaıtlamalar gibi bir başlıkta. Yorum bağlantısı
Can Fındık 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Selamlar. Emektar 2008 focusumu satıp 2013 Model trend x 125 bg modeline geçtim. aracım 60 bin kmde ve lpgli. araç rolantide çalışırken çok hafif şekilde devir düşüyor ve normal haline geliyor. araç içerisinde bunu titreme şeklinde hissediyoruz. bu normal bir durum mudur yoksa sübap vs bir sıkıntının mı göstergesidir? ikinci kafama takılan soru ise aracın hızlanması. fabrika verilerinde 11 saniyede 100 km hıza ulaşabileceği söylenmekteyken benim aracım neredeyse 20 saniyede görüyor bu hızı. hızlandıktan sonra deneme amaçlı bir kaç kere sürat yaptım 170-180 km hız civarına çıkabiliyor. aracı daha yeni tanımaya çalışıyorum. işin açığı önceki 110 bg dizel focustan sonra çok da beğenmedim aracı. cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Ali Gök 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 baskı balata ne durumda titreme için bujileri bi değişin belki faydası olur Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Konu içinde geçtiği için soruyorum bilen biri cevaplarsa sevinirim. Fabrika verilerindeki 0-100 değerine en kısa sürede ulaşmak için vites atma aralığı ne olmalı ? Max torku verdiği devir ve vites oranları her araçta farklı olsada genel bir kanı vardır herhalde ? Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Esasında 0-100 hızlanmaları yapılan yolda iki yönlü olarak 2 defa tekrarlanmalıdır. Yolun eğimi, rüzgar vs gibi etkenler 0-100 hızlanmalarını ufakta olsa değiştirebilir. Ancak 11sn olan 20sn çıkıyor ise hangi devir aralıklarında vites değiştirdiğinize bağlı, siz dizelden sonra benzinli motora geçince dizeldeki düşük devirde max tork oranına alışıp düşük devirde vites değiştiriyor olabilirsiniz? 9sn büyük kayıp gibi, Aracınız 6000devirde 125 beygiri, 4000 devirde max torkunu veriyor. Emniyetli olduğunuz boş yolda bir de bu değerlere göre bir test yapabilirsiniz. Vasfi Gişten yazdı: Konu içinde geçtiği için soruyorum bilen biri cevaplarsa sevinirim. Fabrika verilerindeki 0-100 değerine en kısa sürede ulaşmak için vites atma aralığı ne olmalı ? Max torku verdiği devir ve vites oranları her araçta farklı olsada genel bir kanı vardır herhalde ? Bildiğim kadarıyla max hp devrinde vites değiştiriliyor. Yorum bağlantısı
Halit Demir 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Ayni aractan bendede var bujiye baktirin ve bogaz kelebegi kirlenmisse temizlemek gerekir. Dediginiz dalgalanma bendede vardi bogaz kelebegini temizlettim duzeldi. Hizlanmasi da normal bence olcmedim ama benimkide 17 20 sn laraliginda 100 km/h cikar diye dusunuyorum. Sormak istediginiz baska sey varsa cevaplarim Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Devir silkelenmesi ve titreme normal değil. Benzinde aynı sorun yaşanıyor mu? Eğer yaşanmıyorsa önce lpg ayar ve kalibrasyonuna bakılmalı. Yaşanıyorsa buji+buji kablosu+bobin üçlüsünde herhangi bir sorun olmaması halinde yağlı ve yağsız silindir kompresyon testi yaptırın subaplar kaçırıyor mu durum ortaya çıkar. Basit yollu ilk yapılması gerekenler bunlar. 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Vasfi Gişten yazdı: Konu içinde geçtiği için soruyorum bilen biri cevaplarsa sevinirim. Fabrika verilerindeki 0-100 değerine en kısa sürede ulaşmak için vites atma aralığı ne olmalı ? Max torku verdiği devir ve vites oranları her araçta farklı olsada genel bir kanı vardır herhalde ? Ne yaparsan yap katalog değerini yakalaman mümkün değil. Ama fark 1-2sn geçmemeli. Dizelde 4500d, benzinlide 6000d yeterli. Yorum bağlantısı
Can Fındık 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Ali Gök yazdı: baskı balata ne durumda titreme için bujileri bi değişin belki faydası olur baskı balata iyi durumda gibi duruyor kaçırma vs yok. debriyaj da normal bir seviyede kavrıyor. Sinan Akgöl yazdı: Esasında 0-100 hızlanmaları yapılan yolda iki yönlü olarak 2 defa tekrarlanmalıdır. Yolun eğimi, rüzgar vs gibi etkenler 0-100 hızlanmalarını ufakta olsa değiştirebilir. Ancak 11sn olan 20sn çıkıyor ise hangi devir aralıklarında vites değiştirdiğinize bağlı, siz dizelden sonra benzinli motora geçince dizeldeki düşük devirde max tork oranına alışıp düşük devirde vites değiştiriyor olabilirsiniz? 9sn büyük kayıp gibi, Aracınız 6000devirde 125 beygiri, 4000 devirde max torkunu veriyor. Emniyetli olduğunuz boş yolda bir de bu değerlere göre bir test yapabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla max hp devrinde vites değiştiriliyor. dediğiniz gibi tekrar deneyeceğim teşekkürler. muhtemelen 3500 devirde falan vites değiştirmişimdir. Halit Demir yazdı: Ayni aractan bendede var bujiye baktirin ve bogaz kelebegi kirlenmisse temizlemek gerekir. Dediginiz dalgalanma bendede vardi bogaz kelebegini temizlettim duzeldi. Hizlanmasi da normal bence olcmedim ama benimkide 17 20 sn laraliginda 100 km/h cikar diye dusunuyorum. Sormak istediginiz baska sey varsa cevaplarim ben aracı alıp Ağrı'ya geldim. Ankara'ya sık sık geliyorum ilk gelişimde baktıracağım dediğiniz şeylere. şu an için korkmam gereken bir durum var mı sizce? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Ben dizelde 3500 ü geçmiştim denerken GPSile ölçen bir uygulama yükleyip daha sağlıklı ölçüm yapabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Halit Demir 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Bence hicbise yok aracta rahat olun . bi tupcuye gidin en basitinden lpg filtresi eski ise onu degisirin lpg ayarina baksin bilgisayardan , rolanti olayini anlatin belki ayardandir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ağustos 2019 Paylaş 29 Ağustos 2019 Can Fındık yazdı: . fabrika verilerinde 11 saniyede 100 km hıza ulaşabileceği söylenmekteyken benim aracım neredeyse 20 saniyede görüyor bariz bir arıza belirtisi. neresindir bilmem ancak bir arıza var. Yorum bağlantısı
Can Fındık 1 Ekim 2019 Paylaş 1 Ekim 2019 rolantideki küçük titreme sanırım yakıt kaynaklıydı, çünkü uzun bir zamandır gözlemlemiyorum. bir kaç gün benzinde kullandığım için de geçmiş olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts