İçeriğe Yönlendir

Mx-5 Geyik Testi


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu

Araç o kadar hızlı tepki veriyor ki, sürekli hız yükselterek teste devam etmişler. Yüksek hızlarda da sorun olmayınca testi kesmişler.  :)

 

 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Bir gün bir Q7'nin tekerine basarsın feleğin şaşar :) 

 

(Çok beğendiğim bir araç. Çok başarılı gerçekten)

  • Beğen 2
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz

Bu aracta alcaltma kiti var sanirim. Daha iyi oturuyordur tr de satilan hallerinden. 82 ve 83 km/h deki devrilenler de pilotaj hatalari :)

Mayis ayindaki pist etkinliginde kendi araclarimizla benzer senaryolari da iceren turlar atmistik ve cok eglenceli bir arac oldugunu hic unutmayacak sekilde beynimize kazimistik :)

8daf69931c00ad255942be316e11cb4f.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mustafa Arıkan yazdı:

Bir gün bir Q7'nin tekerine basarsın feleğin şaşar :) 

 

(Çok beğendiğim bir araç. Çok başarılı gerçekten)

 

Sanırım mx5 kullanıcıları arasında en acemisiydi o çocuk :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

güzel araba valla. ne yazıkki çok ufak. trafikte üzerine sürerler, yol vermezler vs. akıl sağlığı için büyük araba olsun olacaksa.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Oğuz Yılmaz yazdı:

Bu aracta alcaltma kiti var sanirim. Daha iyi oturuyordur tr de satilan hallerinden. 82 ve 83 km/h deki devrilenler de pilotaj hatalari :)

Mayis ayindaki pist etkinliginde kendi araclarimizla benzer senaryolari da iceren turlar atmistik ve cok eglenceli bir arac oldugunu hic unutmayacak sekilde beynimize kazimistik :)

 

Stok test aracı. 82 ve 83.km'de direksiyonu çevirmede geç kalıyor.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Hem boyu kısa olup hem de tamponu yere yakın olandan korkacaksın derler atalar. 

 

Bu da focus rs

 

 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)

golf meraklısı değilim. ama paylaşmasam  olmazdı

 

 

 

 

 

vay arkadaş adamlar yapmış..

 

 

utanç verici!

tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Servet Aydın yazdı:

Stok test aracı. 82 ve 83.km'de direksiyonu çevirmede geç kalıyor.

Adam geç kalıyor gerçekten. Araç tepkisi çok hızlı. Ford ve porsche bu arada pahalı araçlar. Özellikle porsche. Mx5 şu an d segment fiyatına sarılıyor. Rs de pahalıdır diye düşünüyorum. 

Bir de cx-3 rezilli var mazda’nın :)

 

 

 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

golf nasıl? neredeyse spor araba gibi yol tutmuş. kapısı da toktur şimdi.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Afferim çalışmışlar, ilerleme var bazıları bununla başedecek hale gelmiş, gelişme var evet :D

 

 

 

hele Land Discovery, bittin sen bune yahu düz yolda gidemiyorsun :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Adam geç kalıyor gerçekten. Araç tepkisi çok hızlı. Ford ve porsche bu arada pahalı araçlar. Özellikle porsche. Mx5 şu an d segment fiyatına sarılıyor. Rs de pahalıdır diye düşünüyorum. 

Bir de cx-3 rezilli var mazda’nın :)

 

 

 

Tek kusuru süspansiyon. Arkalar beşik gibi sallanıyordu 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

 

Servet Aydın yazdı:

Tek kusuru süspansiyon. Arkalar beşik gibi sallanıyordu 

yuf, şimdimi söylüyorsun, direk kötüymüş cx3, iyiki almamışım...

 

 

birde Dustera bak seeen, vay yaramaz vaaay :)

 

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:

Ali, kötü ama Mx5'e göre kötü 👍

kıyasa gerek yokki, üstteki videoya bakıldığında kötü ile idare eder sınırında gibi geldi bana, arka kısımda hata var, süspansiyon dediğin gibi olmamış...

 

bazen çok gerekiyor bu tutuş, ani durumlarda tabii, yoksa hep hızlı giden biri değilim, ama öyle bir an geliyorki o hareketi yapabilecek araç arıyorsun....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Cherokee de ciddi güvenlik sıkıntısı olmuş. Lastik dayanamamış o basınca. Sorumlusu ağırlık dağılımı ve süspansiyon tabi

 

 

 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Evren Erakçora yazdı:

Lastik çok önemli burada. Dandik lastikle porche bile çuvallar. 

yanlız jeepin durumu landın durumu Toyata nın durumu lastikle çokta ilgili değil Evren, direk hatalı birşeyler var, Jeep bunu kabul etmek zorunda kaldı, esp süspansiyon yazılımda hata var bazende tasarımda, lastik elbette önemli ama bunlarda etkisi çok az...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bu jeep den bir sonraki nesil olan, mayajlı  WK2 den vardı bizde. 0 km aldık. 9000 km de sattık motor ve elektronik ten kaptığımız nemden ötürü. asıl başka bir şey vardı ki akıllara zarar.

 

ben benim WK ile esp yi iptal edip buzda zevkine u dönüşü yapıyordum kavşakta o kış.  esp belli açıya ulaşınca kapalı olsada devreye girip arabayı tutuyordu. bahsettiğim hız da 30 km filan. yeni arabayı da denerim diye aynı yere aynı hızda girdim esp kapalı şekilde direkt spin attım! yetkili servisi yakından tanıyordum arkadaşımın ailesine ait diye, orada dedim ki servis müdürüne bak bu araçta esp ile ilgili bir sorun var. araba spin atıyor deyince olurmu hiç filan diye güldüler bana.  kürekle dal o derece bir durum. tabi yaz geldiği için çıkışa gel, gelde buzda göstereyim diyemedim. arabayı sattık peşinden. neyse, 5 ay sonra dedi ki bana, ESP için yeni yazılım güncellemesi çıkmış çünkü recall varmış! motorda vuruntu oluyordu onun içinde yazılım çıkmış. 

 

fiat işe girince bitti Chrysler...

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Ali Cihangiroğlu yazdı:

sadece lastik etken değilmiş demekki :)  

çalışmıyordu basbayağı :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...