İçeriğe Yönlendir

Focus 2.0 Buji Sorunu


Vahit Yalçınkaya

Recommended Posts

Vahit Yalçınkaya

Focus 2.0 aracının bujilerini söktüm üzerinde olan buji fomoco altın renk kafalı buji 2 tanesinin uç kafa kısmı yanmıs gibi kararmış 2 tanesi sağlam altın renginde aracda yüksek vites düşük devirlerde bayılma  var ekstrada boşta da tam gaz yapıp birakinca  egzozdn patirdama  yapıyor sizce ne yapmaliyim??

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

2.0 da platin serisi takılması lazım di sanki

 

4M5G12405XE  kodlu olabilir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Evet platinium buji kullanır 2.0 focuslar.
Tırnak aralığı da 1,6 lardan farklı idi ama net hatırlayamadım şimdi.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Focus u bırakalı 6 yıl oldu 😛 net olmamasi normal 😛

Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya
Mehmet Ozyurek yazdı:

Evet platinium buji kullanır 2.0 focuslar.
Tırnak aralığı da 1,6 lardan farklı idi ama net hatırlayamadım şimdi.

Bujileri platinum taktım zaten Tırnak aralığı 1.0 olmalı diye biliyorum doğrumu??emin değilim🤔asıl sorum söktüdüğüm bujilerden 2 tanesinin kafasının renk değiştirip kararması yanmış gibi olması aracın yüksek vites düşük devirlerde bayılması ve gaz verip bırakınca patirdama??bobin ve buji kablosu değiştirsem mi??

Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir
Vahit Yalçınkaya yazdı:

Bujileri platinum taktım zaten Tırnak aralığı 1.0 olmalı diye biliyorum doğrumu??emin değilim🤔asıl sorum söktüdüğüm bujilerden 2 tanesinin kafasının renk değiştirip kararması yanmış gibi olması aracın yüksek vites düşük devirlerde bayılması ve gaz verip bırakınca patirdama??bobin ve buji kablosu değiştirsem mi??

üzerindeki bujiler takılalı kaç km oldu ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Bujileri platinum taktım zaten Tırnak aralığı 1.0 olmalı diye biliyorum doğrumu??emin değilim[emoji848]asıl sorum söktüdüğüm bujilerden 2 tanesinin kafasının renk değiştirip kararması yanmış gibi olması aracın yüksek vites düşük devirlerde bayılması ve gaz verip bırakınca patirdama??bobin ve buji kablosu değiştirsem mi??

Kararmanın ve bahsettiğiniz diğer sorunların sebebi ateşleme kusuru.
Ancak sebep buji de kablo da olabilir.
Kararan buji eskimiydi. Kaç km lik.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya
Ersin Gökdemir yazdı:

üzerindeki bujiler takılalı kaç km oldu ?

Aracı yeni aldım sayılır 212.00 kmde şuan eski sahibi 194.00 kmde değiştirdiği söyledi altın kafa olan buji bildiğin kap kara olmuş ama sadece 2 tanesi diğerleri altın rengi

Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya
Mehmet Ozyurek yazdı:


Kararmanın ve bahsettiğiniz diğer sorunların sebebi ateşleme kusuru.
Ancak sebep buji de kablo da olabilir.
Kararan buji eskimiydi. Kaç km lik.

Eski sahibinin dediğine göre 10.000 km olmuş ama ben değiştirdim 1.6 bujisi olduğunu tahmin ederek ve öyle de oldu sökünce  yanıkları fark ettik şuan platinum taktım  verimsiz gibi altlar iyi üst devirler baygın bide kablo değiştiriyim ozaman abi

Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc

Bobindende yapar  tirnak araligi benzin icin 1.3mm  lpg ise 1.0mm idealidir.  Iridyum buji kullanarak bobinin omrunu fazla azaltmayin  platinyum yeterlidir

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Focus 2.0 için buji tırnak aralığı 1.0 olmalı diye hatırlıyorum.

1.3 mn olanlar 1,6 cc motorlar için.

Google yalan söylemez.
Bakın taa 2009 yılında yazmışım. :)


147bdcf84ae9f02e071ffec4cdd65af5.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Koray Demir
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

Focus 2.0 için buji tırnak aralığı 1.0 olmalı diye hatırlıyorum.

1.3 mn olanlar 1,6 cc motorlar için.

Aynı şeyi yazacaktım yukarıda varmış  görmedim 😀

 

tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Lpg var mı

Lpg var aynen 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Vahit Yalçınkaya yazdı:

Lpg var aynen 

9sQkU1.png

 

lpg ayarlarınızı kontrol edin. Bir de enjektörleri. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...