İçeriğe Yönlendir

Passat Impression’daki Boşline Olayı


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Servet Aydın
Önder Özcan yazdı:

Benim araç çift egzos çıkıştı,aracın orta kısmından itibaren,arkaya doğru  ikiye ayrılıyor ve tünelden degğil arka koltuk altlarından gidiyor.

Senin aracın 4x4ü pek keyifli 

Eski kasa kangoo. 4x4ü var diye inceden çıkıntı var arkada. 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın



Yanından yönünden geçiyordur egzoz. O işin şakası king.
Kaza durumunda aracın katlanmasını, ikiye bükülmesini engelliyor diyorlar.
Metallerde büküm kısımlarında pekleşme meydana gelir, mukavemeti en yüksek yer, pekleşmenin meydana geldiği kısımdır.
Düşününce mantıklı geliyor.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Şu link 'te güzel bir açıklama var. Farklı yönleriyle konu ele alınmış. Ne getirir, ne götürür analizi yapılabilmekte ve firmaların neden kullanıp neden kullanmadığı hakkında güzel fikirler veriyor.

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

''Madem bir takım markalar şaft tüneli kullanmaya gerek görmüyor neden diğer markalar da bu yönde bir tasarımı tercih etmiyor? Bu sorunun cevabı ise istatistiklerde saklıdır. Elimizde bu konu ile ilgili verebileceğimiz  kesin bir oran olmasa da dünya genelinde bir otomobile 5. kişinin binmesi oldukça nadir ve düşük oranlı bir durum olarak değerlendiriliyor.''

Olayın özü bu. Kağıt testi gibi saçma bir çizimi oraya koymak yersiz olmuş. Karoserin dayanımı için onlarca nokta var zaten. Tek model yap hepsi kullansın bitti

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Şirkette 2 tane boş paket Passatımız var, 2018 model 1.6 TDI DSG. 

4  5 seferdir Bursa'ya Balıkesir'e gidip geldik, araçta 130 140 sonrası inanılmaz rüzgar sesi var, motor sesi kabinde.

2 Arabanında kapı menteşeleri gevşiyor, bazen bakım gelmeden şirket şöförü kapı menteşesi sıktırmaya gidiyor. 

Bir arabanın kapı cam cıtası serviste yapılmasına rağmen yıkama sonrası atıyor kaç seferdir. 

 

Kötülemek için yazmadım, Sami'cim senin araban eskidi Passat'ı sana veriyoruz deseler öğlen yemek ısmarlarım patrona. :) 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Servet Aydın yazdı:

Şey mi hani kabarık saçları var, kaslı filan o değil mi 

He he evet o ,tıpkı, aynısı, clone u. Bu abi işte

image.thumb.png.5ebde5a07bddf6498126d4652f4a93a7.png

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

Netflix'te "Kirli Para" adında bir belgesel var. Şirketlerin para kazanmak uğruna insan hayatına yönelik şaibeli davranışları irdeleniyor. İlk bölümü de VW'e ayrılmış. Özellikle ABD'de yaşanan emisyon skandalı işlenmiş. İzlemenizi öneriyorum. Konuyla çok alakalı değil belki ama yeni başlık açmamak adına buraya yazdım. 😊

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Servet Aydın yazdı:

Senin aracın 4x4ü pek keyifli 

 

O zaman bir sonraki adım 4matic mi olsa :D

Yorum bağlantısı
Recep Demirci

2019 ilk 7 ay sonundaki araç satışları listesi

zGJGY4.png

 

D segment olarak listede sadece Passat var. VAG gurubunda diğer model ise Golf. Fiyat daha uygun olsa VW daha çok satılır diye düşünüyorum. Hondayı ayrı takdir ettim o kadar c sütunu hadisesine rağmen 5. sırada yer edinmeside dikkat çekici.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Sinan Akgöl yazdı:

İlk 3lü çoğunluğu filo satışlarının etkisi. 

Aynı fikirdeyim. İlk 3 modelin yarısından çoğu filo araçıdır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

@Recep Demirci hocam FC5 kasada göçük problemi çözüldü. Çözümü de bir o kadar komik. Sütunun altına köpükle destek verildi. 2017 sonrasında pek görülmüyor.

 

Honda alanı yadırgamıyorum. LPG 'li aracına 6 yıl 150.000 km garanti vermesi insanları cezbediyor. Teknik verileri, bakım maliyetleri ve Allah 'ın cezası CVT 'si normal kullanıcılar için problem oluşturmuyor. Orta seviye C segmenti parasına Executive Eco donanımlı C+ segmenti araç alınabiliyor. İkinci elde RS Sport Plus benim de ilgimi çekiyor ama BMW 'lere bakınca "Bu paraya BMW alırım" deyip sekme kapatıyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Sinan Akgöl yazdı:

İlk 3lü çoğunluğu filo satışlarının etkisi. 

Yarısı bile filo olsa çok satmışlar. 😊

Yorum bağlantısı
Recep Demirci

@Gökhan Albayrak hocam daha sonraki üretim yılı olan FC5 civiclerde bu problemin giderildiği yönünde olumlu yorumlar var. Sokaklarda da FC5lere bakıyorum son baktıklarım bilmiyorum hangi yılda üretildiğini ama göçük göremiyroum ancak bir iki yıl önce banada denk geliyordu göçükler olan FC5 kasa. FC5 te konfor yalıtım vb hususlarda iyileştirmeler var.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sinan Akgöl yazdı:

İlk 3lü çoğunluğu filo satışlarının etkisi. 

bence ilk 4

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Şu da etken sanırım, İlk 6 model'de Türkiye'deki fabrikalarda üretilen modeller, büyük kiralama şirketleri beklemeden stoktan hazır uygun fiyatlara yüksek sayılı satın alma imkanları var. 

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Metin Akbal yazdı:

Ilk 5 te diyebiliriz belkide emoji16.png

 

Civic mi filo aracı :D:D 

Recep Demirci yazdı:

@Gökhan Albayrak hocam daha sonraki üretim yılı olan FC5 civiclerde bu problemin giderildiği yönünde olumlu yorumlar var. Sokaklarda da FC5lere bakıyorum son baktıklarım bilmiyorum hangi yılda üretildiğini ama göçük göremiyroum ancak bir iki yıl önce banada denk geliyordu göçükler olan FC5 kasa. FC5 te konfor yalıtım vb hususlarda iyileştirmeler var.

 

Ooo. Yalıtım acayip iyileştirilmiş. FD6 ve FB7 de zaten yalıtım yoktu. Bildiğiniz yoktu. Yalıtım adına bir parça iş yapılınca "süper iyileştirme" oldu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sinan Akgöl yazdı:

Şu da etken sanırım, İlk 6 model'de Türkiye'deki fabrikalarda üretilen modeller, büyük kiralama şirketleri beklemeden stoktan hazır uygun fiyatlara yüksek sayılı satın alma imkanları var. 

 

herhalde öyledir de. biz eski seri corolla alacaktık firmaya sözde kampanyadan, araba yoktu, hiç olmamıştı ki? o nedenle de zaten ilk iki ay satışları çok düşük o markanın.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...