İçeriğe Yönlendir

C-Max I - Kızdırma Bujilerim İptal Edilmiş


Erdem Hakkı Bağama

Recommended Posts

Servet Aydın
Okay Kaygusuz yazdı:

benim vw golf4 1,9da giriyor bir defa elektirik carptı. motor calısıyordu fişi acıkta sok tak yapıyordum :)

Çarpmaz ama, eğer eski nesil bobin tip ısıtıcı ise karbon yerine emk oluşur soketi çıkarırken. O anda manyetik gerilim zıplatır 

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
Servet Aydın yazdı:

Çarpmaz ama, eğer eski nesil bobin tip ısıtıcı ise karbon yerine emk oluşur soketi çıkarırken. O anda manyetik gerilim zıplatır 

cıngısına denk geldi yaktı gibi bişey olmustu parmagım

Yorum bağlantısı
Barış TEMİZEL

yani yazılanlardan anladığımız kadarıyla bizim c max lerde de kızdırma bujileri yanma odaları iyice ısınana kadar çalışıyor belli aralıklarla sanırım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış TEMİZEL yazdı:

yani yazılanlardan anladığımız kadarıyla bizim c max lerde de kızdırma bujileri yanma odaları iyice ısınana kadar çalışıyor belli aralıklarla sanırım. 

Forumda ampülle bunu test eden vardı,sürekli aktif.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Sürekli aktif olamaz. Fiziki yapısı müsait değil. Belirli ısıdan sonra açık devre oluyor. İçindeki tasarım ptc direnç. 

Pozitif katsayılı direnç. Yani ısındıkça omajı yükselen direnç 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın yazdı:

Sürekli aktif olamaz. Fiziki yapısı müsait değil. Belirli ısıdan sonra açık devre oluyor. İçindeki tasarım ptc direnç. 

Pozitif katsayılı direnç. Yani ısındıkça omajı yükselen direnç 

Doğru, benim demek istediğim ihtiyaç oldukça sürekli aktif hale geliyor olmasıydı. Yazı dilinde bazı anlamlar eksik kalıyor

Yorum bağlantısı
Sinan Kaya

benim 2008 c max da performans sorunu vardı aslında bir cok sorunu vardı da nerden cıkacagı belli olmuyordu partikül tıkandı,agr arızalandı,selonid valfi gitti ha bi ara da 3000 devirde hız fark etmeksizin yolda giderken stop ediyordu daha sonra 2000 devire kadar düşmüştü.Bu arızaların hepsini faklı zamanlarda yaptı ilk başta agr gitti cıkma alıp taktım hatta Türkiye ye izine geldim orda da başka bi şey cıktı motor korumaya gecip 60 km hızı gecmiyordu Türkiye de bi kaç yere gösterdim bi şey bulamadılar agr yi iptal edip motoru zorlayınca düzeldi Türkiye dönüşümü de sag salim yaptıktan sonra yine bi yerde sorun cıkmıştı hatırlamıyorum ne olur ne olmaz deyip kızdırmaları kontrol ettim.İki tanesi gidik cıktı sag salim söküp yenisini takmıştım ama hiç bir sey degişmedi hatta arızayı bulduktan sonra fişerini cekip denedim performansda falan etkisi olacak mı diye hic bi sey degişmedi bu denemelerimi yaptıgım zaman burada havalar - derecelerdeydi -3 ile  -5 civarı gec calışma gibi bi durum da olmadı belki daha soguklarda etkisi olur ama bazı arkadaşlarda gec calışma performans sıkıntısını kızdırma degişince düzeldi demişleri

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış TEMİZEL

hocam bende ki kızdırmalarda sürekli bilgisayara bağlandığında hata veriyor. siliyoruz gene geliyor. ama hiç bir sorun yaşatmıyor. hava 5 dereceye kadar düştü tek marşta alıyor kontağı açar açmaz. enteresan bir durum .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Hakkı Bağama

Yaklaşık 3 yıldır ekranda kızdırma buji simgelerini görmüyordum ama dün gece yüksük rakımlı bir yerde -7 (eksi yedi) derecede denedim kontak açınca kızdırma buji lambası yandı yaklaşık 4 saniye sonra söndü ve marşa basınca hemen aldı. Daha önce en düşük 2 (iki) dereceyi görmüştüm ama kızdırma buji lambam hiç yanmamıştı.

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

 

Öyle 0 derecelerde yanmasını beklemeyin, ben bir kere falan gördüm sanırım. -5 lerden sonra görünüyor simgesi sanırım.

 

Geçen sene bende değiştiririm hiç hata vermiyordu yada soğukta geç çalışma falan sıkıntısı yoktu ama 3 tanesi bozuktu söktükten sonra denediğimizde.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...