Oğuzkan Erışık

Fiesta V - V Kayışı Nasıl Bu Hale Gelir?

Recommended Posts

Oğuzkan Erışık

Merhaba arkadaşlar. Bu kayış nasıl bu hale gelir anlamış değilim yeni değişmişti. 5bin km olmadı. Bir de bu şarj dinamosunun üstünden geçen kayış. Bizim arabalarda 2 tane v kayışı var bir kısa bir de uzun. Şarj dinamosundan geçen uzun olan mı? Ona göre parça alacağım

 

PvZ0lL.jpg

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Önder Özcan

Durum ciddi sakın ihmal etmeyin kopan ve başka taraflara dagılan V kayışlarının ne büyük motor hasarlarına sebep olduğuna şahit oldum. Rulmanlar kontrol edilmeli bence ilk olarak. İkincisi bu V kayışı yan sanayi miydi acaba? Ya daçok fazla gerilmiş olabilir mi değişirken?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Oğuzkan Erışık
Önder Özcan yazdı:

Durum ciddi sakın ihmal etmeyin kopan ve başka taraflara dagılan V kayışlarının ne büyük motor hasarlarına sebep olduğuna şahit oldum. Rulmanlar kontrol edilmeli bence ilk olarak. İkincisi bu V kayışı yan sanayi miydi acaba? Ya daçok fazla gerilmiş olabilir mi değişirken?

Büyük ihtimalle takarken bir kenarını kestiler tornavidayla kastırırken. Üst tarafta kopukluğun başladığı yerde keskin bi kesiklik var

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdoğan Temur

Arabayı kullanmayın bence.
Kısa zamanda değiştirin.

Üzerinde kodu var ona göre sipariş verebilirsiniz.

  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Bence bozuk kasnak var.. 

  • Beğen 4

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serkan Gülderen

kasnakların birinde solda çapak olma ihtimali yüksek 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erkan Işık

Mehmet abinin dedigi gibi alst kasnak bozuk ona bakın 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahir Yıldız

fazla kanallı kayış takılmış olabilir

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer

Gecen gunku konuda da yazmistim. 5 bin km de kayis bu hale gelmez.Bi problem olmali

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tevfik Işık

Kesinlikle işcilik hatasi...

Aynisi baldizin aracinda basimiza geldi. Ustacik iscilikten kacmak icin kayisi tornavida ile kanirtarak takmaya calismis ve kayisa zarar vermis malesef..

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu

Rulman değil, bilyası değişmiştir. Bilyayı çakan tornacı düzgün çakamamışsa bu hale gelir kayış. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Arif Aykın

Kayış araçtaki en önemli malzeme bence.  BU sebepten dolayı sıfır da alsanız kontrol etmekte fayda var alınan ürünü. Ben kontrol ettim iki sefer değişim yaptırmıştım birtanesinde iç kanalında yuttuk tespit etmiştim. Önemsenmeyecek bir durum değil en kısa zamanda değişmesi lazım  

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Gökmen

Kayış kanala tam oturmadığında boşlukta kalan kısım parçalanıyor.

Usta takarken zedelemediyse bence de kasnak arızalı.

Ve yolda koptuğunda ciddi masraflar açıyor.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Oğuzkan Erışık

Sanayideyim şuan sökülüyor bakalım sorun neymiş. İşlem bitince yazacağım tekrar

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Oğuzkan Erışık
Önder Özcan yazdı:

Durum ciddi sakın ihmal etmeyin kopan ve başka taraflara dagılan V kayışlarının ne büyük motor hasarlarına sebep olduğuna şahit oldum. Rulmanlar kontrol edilmeli bence ilk olarak. İkincisi bu V kayışı yan sanayi miydi acaba? Ya daçok fazla gerilmiş olabilir mi değişirken?

Önder abi bunlarda gergi yokmuş yani takarken olabilecek bir hasar durumu yok. Şarj dinamo kasnağı darbe almış nasıl olduysa. Çok ufak bişey bir de dayco marka yan sanayi ürün takmışlar. Hasarı düzelttik eye ile. Orjinal kayış taktık. Umarım tekrarlamaz. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Önder Özcan

Geçmiş olsun Oğuzkan, inşallah düzelmiştir.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Oğuzkan Erışık
Önder Özcan yazdı:

Geçmiş olsun Oğuzkan, inşallah düzelmiştir.

Sağolasın abi inşallah

Mesajı paylaş


Mesajın linki