Tansu Kalafatoğlu 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 Hatırlıyorum. İlk otomatik ve manuele alınabilen otomatik kullandığımda yüksek vitese geçmek için refleks olarak vitesi geri çekmiştim. Fakat araç vw olduğu için vites düşmüştü. Neden refleks olarak geri çektim bilmiyorum ama gazlayıp devir yükselince gayri ihtiyari kolu geri çekerek yükseltmek istedim. İleri doğru yükseltildiğini görünce acayip soğudum iğreti geldi. Mazda da bu hep böyle. Geri çekince yükseliyor. Bmw eskiden öne yükseltiyordu. Sonra bu hatadan vazgeçtiler mesela. Artık vites kolu yavaş yavaş kalkmaya başladı ama yine de sizce hangisi daha keyifli? İleri yükseltmek yoksa geri çekerek vites yükseltmek mi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 Hızlanma için vites kendine çekilir. Fiziken doğrusu odur Kinetik enerji ile gövdemiz arkaya yatar. O anda vitesi ileri itmek mi çekmek mi kolay 7 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 (düzenlendi) Kesinlikle geri çekerek yükseltmek ileri küçültme hareketi. Bana keyifli gelen o hızlandıkça vitesi geri çekme. Pedalshift'te çok zevkli de pedalshiftli hiç aracım olmadı malesef ki Bizim Peugeot 308de geri çekince küçültüyor, ileri + modunda Mazda gibi. 8 Ağustos 2019 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 Qashqai ileri itince büyüyor. Bence alıştığın şey keyiflidir 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 edc sanzimanda da cekince vites artiriyor.. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 Ralli araçlarının sıralı şanzımanlarında çekince büyütür, itince küçültür. Alfa’da da öyle. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 Selim Bilgin yazdı: Ralli araçlarının sıralı şanzımanlarında çekince büyütür, itince küçültür. Alfa’da da öyle. Pedalshiftlerde de öyle di mi? Yorum bağlantısı
Hamit inan 8 Ağustos 2019 Paylaş 8 Ağustos 2019 Yildizda sola küçülüyor sağa büyüyor 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2019 Sinan Akgöl yazdı: Kesinlikle geri çekerek yükseltmek ileri küçültme hareketi. Bana keyifli gelen o hızlandıkça vitesi geri çekme. Pedalshift'te çok zevkli de pedalshiftli hiç aracım olmadı malesef ki Bizim Peugeot 308de geri çekince küçültüyor, ileri + modunda Mazda gibi. Mazda’da geri çekince büyüyor hocam. Mehmet Yıldız 1 yazdı: Yildizda sola küçülüyor sağa büyüyor Tekerlek mi bi kol şart yaa 1 Yorum bağlantısı
Hasan Semerci 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 suzuki de kulakçıklar var. çok keyifli 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Berke 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Caravelle'de ileri itince büyütüyor. Aşağıda olmasını isterdim Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Bizde + ya basınca yükseliyor, - ye basınca düşüyor. Ben de geri çekince yükselmesi taraftarıyım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Qashqai ileri itince büyüyor. Bence alıştığın şey keyiflidir Land aynı Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Hızlanma için vites kendine çekilir. Fiziken doğrusu odur Kinetik enerji ile gövdemiz arkaya yatar. O anda vitesi ileri itmek mi çekmek mi kolay jeep WK da turbo lag den sonra fiziken arkaya atıyor adamı ama manuel kullanımda sağa sola itiyorsun kolu. ne yapmak lazım usta? :) Mehmet Yıldız 1 yazdı: Yildizda sola küçülüyor sağa büyüyor candır can. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2019 Sürüş odaklı markalar ile standart markalar arasındaki küçük nüanslardan biri bence bu olay. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Sinan Akgöl yazdı: Pedalshiftlerde de öyle di mi? Soldaki küçültüyor, sağdaki büyütüyor abi onların. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mazda’da geri çekince büyüyor hocam. Tekerlek mi bi kol şart yaa (Benim)Yıldızda diğer markalardaki ileri geri hareketi, sol ve sağ olarak yapılıyor. Sola-kendine çekince küçültüyor, sağa itince yükseltiyor. Ama hiç kullanmıyorum, farketmiyor. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 5G-tronic şanzıman olan modellerde öyle, sağ-sola gidiyor vites kolu. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Dogan Arsiray yazdı: jeep WK da turbo lag den sonra fiziken arkaya atıyor adamı ama manuel kullanımda sağa sola itiyorsun kolu. ne yapmak lazım usta? candır can. Az bas gaza. Bende wk olsa elle defa harama bulaştırır şaka makinası yapardım Yorum bağlantısı
Hamit inan 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Önder Özcan yazdı: (Benim)Yıldızda diğer markalardaki ileri geri hareketi, sol ve sağ olarak yapılıyor. Sola-kendine çekince küçültüyor, sağa itince yükseltiyor. Ama hiç kullanmıyorum, farketmiyor. Uzun dik inislerde cok ise yarıyor kompresöre biniyor yük Tansu Kalafatoğlu yazdı: Tekerlek mi bi kol şart yaa Kollu Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Ağustos 2019 Paylaş 9 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Az bas gaza. Bende wk olsa elle defa harama bulaştırır şaka makinası yapardım intercooler modifikasyonu ile 270 280 hp ye kadar yolu var da ben binmiyorum o nedenle sorun olur günlük kullanımda. saçma bir patlama şeklinde geliyor tork çünkü. 1.4 tsi yi 170 hp yapsak o da olur. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 10 Ağustos 2019 Paylaş 10 Ağustos 2019 Sırayla bi ileri-bi geri olsa, daha gerçekçi manuel olurdu [emoji1]Otomatik her zaman yapay gelmiştir bana. Kontrol hissi manuel viteste bambaşka her ne kadar yorucu olsada. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts