İçeriğe Yönlendir

ChipTuning Sonrası Alınan Beygirler


Erdem Dertsiz

Recommended Posts

Selim Bilgin
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yazılım zengin işi fakir yürümek de ne

 

Bizde yazılım yok, stock 0-100 7.2 sn

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Ömer Türkşanlı yazdı:

Dna?! emoji41.pngemoji85.png

Kodu bozuk İvedik gibin

Selim Bilgin yazdı:

 

Bizde yazılım yok, stock 0-100 7.2 sn

225 45 17 taktik mecburiyetten kadrana bakarsak seni yerim tadında :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hamit inan
(düzenlendi)

Motoru tasarlayan mühendis en optimum değerleri ( en temiz hava+ en düşük yakıt + maksimum güç = mutlu mühendis) deneyerek olcerek elde etmiştir diye düşünüyorum. Bunun dışında yapılan işlemler verimliliği bozacaktır. Mesala güç yüzde 5 artacak yakıt ise yüzde 10 artacak yada eksoz emisyon değerleri bozulacak yada ufakta olsa motor yıpranması artacak.

Denenebilir mi tabiki. Keyiflide olur. Ama ben yüzde 20 güç aldım arabama da bişey olmaz diyene sırıtırım :)

 

tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu
(düzenlendi)
Mehmet Yıldız 1 yazdı:

Motoru tasarlayan mühendis en optimum değerleri ( en temiz hava+ en düşük yakıt + maksimum güç = mutlu mühendis) deneyerek olcerek elde etmiştir diye düşünüyorum. Bunun dışında yapılan işlemler verimliliği bozacaktır. Mesala güç yüzde 5 artacak yakıt ise yüzde 10 artacak yada eksoz emisyon değerleri bozulacak yada ufakta olsa motor yıpranması artacak.

Denenebilir mi tabiki. Keyiflide olur. Ama ben yüzde 20 güç aldım arabama da bişey olmaz diyene sırıtırım :)

 

Yazılım yaptıranlar olumsuzluklarını da göze alıyor zaten. Stage 1 yazılımla motor bozanı pek duymadım. Motor 500 bin gidecekse belki 400 bin gider, turbo 200 bin gidecekse 150 binde biter vs.  Hafif bi yazılımla kısa sürede arıza yaşanacağını da düşünmüyorum. Ama satarken muhakkak yazılımlı araç satıldığı da söylenmeli. Sonuçta az da olsa aracın ömründen çaldıysanız alıcının bunu bilmesi gerekir.

tarihinde Fatih Mehmet Uslu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

1- kaç para

 

2- diğer firma kimdi ki

 

3- dpf var mıydı bu arabada

 

4- 1.6 90 lik motor muydu

 

Fiyat konusu pakete göre değişiyor firmayı arayıp bilgi alabilirsiniz.

 

Diğer firma adını söylemek istemiyorum

 

DPF boşaltılmış durumda

 

105 olan seri

Mehmet Yıldız 1 yazdı:

Yazılımla oynayan arkadaşların motor durumları 50 k sonra nasıl oluyor onu çok merak ediyorum. Hala o beygirler duruyor mu yoksa 5 k da bir yağ ekleyerek mi geziyorlar yada sahibinden çok temiz araç diye siteye mi düşüyor  :) en son yıldıza yazılım attıran birinin bir ay sonra aracı galeriye teslim ettiğini görmüştüm. Km 70 k larda bagajda yağ bidonu hazır:)

 

70 binde aldım 90 binde yazılım yapıldı 17o bindi bu yazılım yapıldı şuan 190 bin :) 

Çağlar Bayur yazdı:

400 tork un var gözün doysun yahu, 2 arabadan fazla açma da

 

ne zaman maslaktasın abi :) 

 

Mehmet Yıldız 1 yazdı:

Motoru tasarlayan mühendis en optimum değerleri ( en temiz hava+ en düşük yakıt + maksimum güç = mutlu mühendis) deneyerek olcerek elde etmiştir diye düşünüyorum. Bunun dışında yapılan işlemler verimliliği bozacaktır. Mesala güç yüzde 5 artacak yakıt ise yüzde 10 artacak yada eksoz emisyon değerleri bozulacak yada ufakta olsa motor yıpranması artacak.

Denenebilir mi tabiki. Keyiflide olur. Ama ben yüzde 20 güç aldım arabama da bişey olmaz diyene sırıtırım :)

 

http://vag-codes.info/files/engines/vw-engines.pdf

 

cay motor kodlarının hepsinde blog tarafı aynı bazı modellerde turbo değişmekte sadece

aynı mühendis bu motoru niye 75,90,105, ve 122 olan versiyonlarını çıkarmış? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...