Selim Bilgin 18 Ağustos 2019 Paylaş 18 Ağustos 2019 Fakir mi yürüyorlar alt devirde o zaman? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Ağustos 2019 Paylaş 18 Ağustos 2019 Yazılım zengin işi fakir yürümek de ne Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ağustos 2019 Paylaş 18 Ağustos 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: Yazılım zengin işi fakir yürümek de ne Bizde yazılım yok, stock 0-100 7.2 sn 1 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 18 Ağustos 2019 Paylaş 18 Ağustos 2019 Bizde yazılım yok, stock 0-100 7.2 snDna?! [emoji41][emoji85] 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Ağustos 2019 Paylaş 18 Ağustos 2019 Ömer Türkşanlı yazdı: Dna?! Kodu bozuk İvedik gibin Selim Bilgin yazdı: Bizde yazılım yok, stock 0-100 7.2 sn 225 45 17 taktik mecburiyetten kadrana bakarsak seni yerim tadında 2 Yorum bağlantısı
Hamit inan 19 Ağustos 2019 Paylaş 19 Ağustos 2019 (düzenlendi) Motoru tasarlayan mühendis en optimum değerleri ( en temiz hava+ en düşük yakıt + maksimum güç = mutlu mühendis) deneyerek olcerek elde etmiştir diye düşünüyorum. Bunun dışında yapılan işlemler verimliliği bozacaktır. Mesala güç yüzde 5 artacak yakıt ise yüzde 10 artacak yada eksoz emisyon değerleri bozulacak yada ufakta olsa motor yıpranması artacak. Denenebilir mi tabiki. Keyiflide olur. Ama ben yüzde 20 güç aldım arabama da bişey olmaz diyene sırıtırım 19 Ağustos 2019 tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 19 Ağustos 2019 Paylaş 19 Ağustos 2019 (düzenlendi) Mehmet Yıldız 1 yazdı: Motoru tasarlayan mühendis en optimum değerleri ( en temiz hava+ en düşük yakıt + maksimum güç = mutlu mühendis) deneyerek olcerek elde etmiştir diye düşünüyorum. Bunun dışında yapılan işlemler verimliliği bozacaktır. Mesala güç yüzde 5 artacak yakıt ise yüzde 10 artacak yada eksoz emisyon değerleri bozulacak yada ufakta olsa motor yıpranması artacak. Denenebilir mi tabiki. Keyiflide olur. Ama ben yüzde 20 güç aldım arabama da bişey olmaz diyene sırıtırım Yazılım yaptıranlar olumsuzluklarını da göze alıyor zaten. Stage 1 yazılımla motor bozanı pek duymadım. Motor 500 bin gidecekse belki 400 bin gider, turbo 200 bin gidecekse 150 binde biter vs. Hafif bi yazılımla kısa sürede arıza yaşanacağını da düşünmüyorum. Ama satarken muhakkak yazılımlı araç satıldığı da söylenmeli. Sonuçta az da olsa aracın ömründen çaldıysanız alıcının bunu bilmesi gerekir. 19 Ağustos 2019 tarihinde Fatih Mehmet Uslu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 20 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 20 Ağustos 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: 1- kaç para 2- diğer firma kimdi ki 3- dpf var mıydı bu arabada 4- 1.6 90 lik motor muydu Fiyat konusu pakete göre değişiyor firmayı arayıp bilgi alabilirsiniz. Diğer firma adını söylemek istemiyorum DPF boşaltılmış durumda 105 olan seri Mehmet Yıldız 1 yazdı: Yazılımla oynayan arkadaşların motor durumları 50 k sonra nasıl oluyor onu çok merak ediyorum. Hala o beygirler duruyor mu yoksa 5 k da bir yağ ekleyerek mi geziyorlar yada sahibinden çok temiz araç diye siteye mi düşüyor en son yıldıza yazılım attıran birinin bir ay sonra aracı galeriye teslim ettiğini görmüştüm. Km 70 k larda bagajda yağ bidonu hazır:) 70 binde aldım 90 binde yazılım yapıldı 17o bindi bu yazılım yapıldı şuan 190 bin Çağlar Bayur yazdı: 400 tork un var gözün doysun yahu, 2 arabadan fazla açma da ne zaman maslaktasın abi Mehmet Yıldız 1 yazdı: Motoru tasarlayan mühendis en optimum değerleri ( en temiz hava+ en düşük yakıt + maksimum güç = mutlu mühendis) deneyerek olcerek elde etmiştir diye düşünüyorum. Bunun dışında yapılan işlemler verimliliği bozacaktır. Mesala güç yüzde 5 artacak yakıt ise yüzde 10 artacak yada eksoz emisyon değerleri bozulacak yada ufakta olsa motor yıpranması artacak. Denenebilir mi tabiki. Keyiflide olur. Ama ben yüzde 20 güç aldım arabama da bişey olmaz diyene sırıtırım http://vag-codes.info/files/engines/vw-engines.pdf cay motor kodlarının hepsinde blog tarafı aynı bazı modellerde turbo değişmekte sadece aynı mühendis bu motoru niye 75,90,105, ve 122 olan versiyonlarını çıkarmış? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts