Yıldıray Saka 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Arkadaşlar 2012 fiesta 1.25 benzin lpgli aracımda fren hidrolik yağı eksiliyordu usta debriyaj üst merkezinin değişmesi gerektiğini söyledi pedalın altına damlıyormuş ordan doğru, bu hata nasıl oluyor yani darbe vs. bi şey olmadan (motorda sübaplar kayışlar değişmişti öncesinde) olması normal mi?aracın yaşı da çok değil nasıl oldu anlamadım, ustaya da soramadım yoğunluktan Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 contadır kaçırır, adı üstünde arıza. darbe ile contanın keçenin ilgisi olmaz zaten. motor ayrı bölmede bu parça başka bölmede. Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Geçen hafta yasadığım, biraz benzer biraz farklılik arzeden bir durumu anlatarak ben de konuya dahil olayım: fren hidrolik deposunda yağ olduģunu biliyorum. Herhangi bir yerde hidrolik damlaması filan yok. Seyir halindeyken sert bir fren sonrası ekranda fren işareti belirdi müsait bir yerde baktım hidrolik deposu dibe inmiş. Nereye gitti bu yağ? Olayın ardından ana merkez, teker merkezleri olmak üzere bir çok yeri kontrol ettim ama akma-sızma yok. Nereye gitti bu yağ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Geçen hafta yasadığım, biraz benzer biraz farklılik arzeden bir durumu anlatarak ben de konuya dahil olayım: fren hidrolik deposunda yağ olduģunu biliyorum. Herhangi bir yerde hidrolik damlaması filan yok. Seyir halindeyken sert bir fren sonrası ekranda fren işareti belirdi müsait bir yerde baktım hidrolik deposu dibe inmiş. Nereye gitti bu yağ? Olayın ardından ana merkez, teker merkezleri olmak üzere bir çok yeri kontrol ettim ama akma-sızma yok. Nereye gitti bu yağ?Balataların bitiyordur abi. Arkadaşlar 2012 fiesta 1.25 benzin lpgli aracımda fren hidrolik yağı eksiliyordu usta debriyaj üst merkezinin değişmesi gerektiğini söyledi pedalın altına damlıyormuş ordan doğru, bu hata nasıl oluyor yani darbe vs. bi şey olmadan (motorda sübaplar kayışlar değişmişti öncesinde) olması normal mi?aracın yaşı da çok değil nasıl oldu anlamadım, ustaya da soramadım yoğunluktanZamanla bir çok araçta görülebilen bir durum. Bir sebep aramayın. Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Balataları daha yakın zamanda değiştirdim. Hatta bu gün de dört teker balans için söküldüğünde kontrol ettim 70 li yılların somun ekmeği gibi kapkalın[emoji4]Aklıma şoyle bir şey geldi: Hidrolik depo kapağı kırılmıştı. Ben de dişleri uyumlu lukoil motor yağı bidonu kapağını takmıştım. Motor bölmesinin sıcaklığından buharlaşıp azaldı mı? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Fren hidroliğine göre tasarımlı sistem ve ekipman. Ancak her fren basışta yağ kabına hava girer. Hava orada su damlacığı olur ve hidrolik yağa göre tasarımlı ekipman aşınır. Akşam haberi : freni patlayan kamyon eve girdi, freni patlayan taksi denize uçtu filan. Yıllık rutin yağ değişimi olmayınca duyulan haberler bunlar. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Aklıma şoyle bir şey geldi: Hidrolik depo kapağı kırılmıştı. Ben de dişleri uyumlu lukoil motor yağı bidonu kapağını takmıştım. Motor bölmesinin sıcaklığından buharlaşıp azaldı mı?Sağında solunda akma izi yok değil mi ? Akşam haberi : freni patlayan kamyon eve girdi, freni patlayan taksi denize uçtu filan. Yıllık rutin yağ değişimi olmayınca duyulan haberler bunlar. Tırstım. [emoji28] 1 Yorum bağlantısı
Emre Usta 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Aynı olay Fiesta aracimda vardi.lastigin ic kismina hidrolik akmisti.hidrolik hortumu kalipere gelen yerden siziyordu.gozle gorunmuyordu.aracin lastigini sokup kontrol ettirin.ihmale gelmez. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Peki Yag zaman ve Teknik problemler nedeniyle Kullanim ömrü sonlandirmis ise eksilme de yapmaz mi? Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Fren hidroliğine göre tasarımlı sistem ve ekipman. Ancak her fren basışta yağ kabına hava girer. Hava orada su damlacığı olur ve hidrolik yağa göre tasarımlı ekipman aşınır. Akşam haberi : freni patlayan kamyon eve girdi, freni patlayan taksi denize uçtu filan. Yıllık rutin yağ değişimi olmayınca duyulan haberler bunlar. fren hidrolik yağının belirli zamanlarda özelliğini kaybedip, değişmesi gerektiğini çoğu kimse bilmez. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Ersin Gökdemir yazdı: fren hidrolik yağının belirli zamanlarda özelliğini kaybedip, değişmesi gerektiğini çoğu kimse bilmez. M.Ö. den beri 2 yılda 1 değişin derim, %99 u değişmez.. bilse de işe yaramaz o konu 1 1 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Bu gün balans ićin dört teker söküldü. Daha önce bakmıştım bu gün de baktım. Akma sızma damlama yok. Frwn hidroliģi ile ilgili olarak kullanıcı el kitabında mk2 nin mi mk3 ün mü yoksa başka bir arabanın mı hatırlamiyorum ama her iki yılda bir değismesi gerektiģini okudugumu hatırlıyorum. Hatta Hatay yetkili ford servisinde escort clx aracımin hidroligini değiştiklerini de ćok iyi hatırliyorum. Çağlar bey'in dediği gibi bunun bilincinde olan çok az insan var. Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 21 Ağustos 2019 Paylaş 21 Ağustos 2019 Celalettin Süğürtin yazdı: Bu gün balans ićin dört teker söküldü. Daha önce bakmıştım bu gün de baktım. Akma sızma damlama yok. Frwn hidroliģi ile ilgili olarak kullanıcı el kitabında mk2 nin mi mk3 ün mü yoksa başka bir arabanın mı hatırlamiyorum ama her iki yılda bir değismesi gerektiģini okudugumu hatırlıyorum. Hatta Hatay yetkili ford servisinde escort clx aracımin hidroligini değiştiklerini de ćok iyi hatırliyorum. Çağlar bey'in dediği gibi bunun bilincinde olan çok az insan var. çoğu usta sistemdeki havayı almakta zorlandığı için hidroliğin değişmesi gerektiğini söylemez bile. max. 2 yıl. ortalama yıl da bir en güzeli 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts