İçeriğe Yönlendir

Kuga - Şanzıman Sınırlı İşlevde Uyarısı


Baran Polat

Recommended Posts

Baran Polat
(düzenlendi)

Arkadaşlar 2019  Pws Kuga aracım var 10000 km de daha. Bugün sabah böyle bir hata verdi kitapçığa bakın dedi. 10000 kmdeki arabada neden böyle bir uyarı verir ki? 

tarihinde Baran Polat tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

Aracınız garantili olduğu için en iyi cevabı yetkili servis verecektir.Geçmiş olsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

Bu da kronik Ford otomatik vites arızası olabilir. Arkadaşın dediği gibi gidin servise nasıl olsa garantili. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Eyüp Çetin yazdı:

Ford otomatik vites arızası olabilir.

bismillah daha 2019 bitmeden nasıl da kroniği yapıştırdınız. Kaynak nedir?

Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

bismillah daha 2019 bitmeden nasıl da kroniği yapıştırdınız. Kaynak nedir?

 

Kronik arıza da yıl farkeder mi? Ne kadar kullandığına, nasıl kullandığına da bağlı olabilir. Kaynak daha önce PowerShift kullanan ve sorun yaşayan bir çok kişi duymamız. Genelde de şanzıman kutusu arızası oluyor. Yoksa nerden bileceğiz kronik sorunu. 😊

tarihinde Eyüp Çetin tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Eyüp Çetin yazdı:

Kaynak daha önce PowerShift kullanan ve sorun yaşayan bir çok kişi duymamız

istatitstik için merak ediyorum, yutup tan faceden mi duyum?

 

Eyüp Çetin yazdı:

Genelde de şanzıman kutusu arızası oluyor.

şanzıman kutusu dedğiniz pws te manuel şanzıman ile aynıdır mesela

Yorum bağlantısı
Adem Kazıl

Powershift dediğimiz anda benzinli focuslarda kullanılan kuru şanzıman ile aynı kefeye konuyor ama dizel focus ve kugada kullanılan şanzıman yağlı tip aynı şanzıman değil.

Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Çağlar Bayur yazdı:

istatitstik için merak ediyorum, yutup tan faceden mi duyum?

 

şanzıman kutusu dedğiniz pws te manuel şanzıman ile aynıdır mesela

 

Hocam mesela şu linki tıklayıp baktığınızda bir sürü bu sorunu yaşayan insan var. Genellikle bir ürünü alacağım zaman ilk baktığım yerdir. Çünkü ürünle ilgili aynı sıkıntıyı yaşayan bir çok kişiyi görebiliriz. Aynı sorunu çok sayıda kişi yaşarsa kronik bir sorun sayabiliriz. 

 

https://www.sikayetvar.com/ford/sanziman

 

Benzer kronik sorun DSG şanzıman için de var. Veya kendi kullandığım aracın direksiyon sorunu var. Ben yaşamadım ama bir çok insan bunu söylüyor. Kullanıma bağlı olarak olmuştur belki. Bir varsayım da bulundum sadece. İnsanın kafasında bir fikir oluşturması açısından. Herhangi bir şey yapıştırmadım yani. 😉 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

DSG olsaydı sen gör ortalığı :) 

Hımm powershift’miş pardon :) 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Kronik demek, aynı noktanın aynı hasarı yapması ve ne olursa olsun düzeltilememesi. Dsg vaktinde basınç regülatör kovanı kırıyordu. Daha sağlam gövde ile çözüme ulaşıldı. Powersift için daha çok erken yafta yapıştırmak için 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Eyüp Çetin yazdı:

 

Hocam mesela şu linki tıklayıp baktığınızda bir sürü bu sorunu yaşayan insan var. Genellikle bir ürünü alacağım zaman ilk baktığım yerdir. Çünkü ürünle ilgili aynı sıkıntıyı yaşayan bir çok kişiyi görebiliriz. Aynı sorunu çok sayıda kişi yaşarsa kronik bir sorun sayabiliriz. 

 

https://www.sikayetvar.com/ford/sanziman

 

Benzer kronik sorun DSG şanzıman için de var. Veya kendi kullandığım aracın direksiyon sorunu var. Ben yaşamadım ama bir çok insan bunu söylüyor. Kullanıma bağlı olarak olmuştur belki. Bir varsayım da bulundum sadece. İnsanın kafasında bir fikir oluşturması açısından. Herhangi bir şey yapıştırmadım yani. 😉 

linkte değişik şanzıman tiplerinde değişik tarzda arızalar var. şikayet var sitesinde mutlu olnalar yok elbbetee. kaynak olarak alınamaz

Eyüp Çetin yazdı:

https://mobile.abc.net.au/news/2018-04-26/ford-hit-with-record-10-million-fine-for-unconscionable-conduct/9699474?pfmredir=sm

 

Şu haberi okursanız PowerShift şanzıman yüzünden Ford'un 10 milyon💲 tazminat ödediğini görebilirsiniz. 

bu arabalarda böyle deyince avustralya makamına parayı öder , iyi yapmış avustralya, ancak burada da yine bir geri çağırma bülteni yok?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mustafa Arıkan yazdı:

DSG olsaydı sen gör ortalığı :) 

Hımm powershift’miş pardon :) 

10 yıl geçsin de Şahenk in şaheserini anlataibiliriz belki :mamba:

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Çağlar Bayur yazdı:

ancak burada da yine bir geri çağırma bülteni yok?

Cvt için 10 yıl bekledi ya. Sistemi bozmuyor Ford 🍆

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

Cvt için 10 yıl bekledi ya. Sistemi bozmuyor Ford 🍆

yok o cvt olayı bambaşka bir şeydi.

pws hissiz kötü vites değişrtiren bir şanzıman, emekli isen hissetmessin ama, dsg şangır şungur sesli ama kararlı bir şanzıman.. karakterleri böyle. Bunlar otomatik debriyaj zaten, bu isim altında anlaşılıp kullnılırsa %80 problem kendiliğinden çözülür.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
Servet Aydın yazdı:

75bin aracın 10500ü. Ciddi rakam. İkinci bir cvt olayı desene 

 

10.500'ü bunu farkedip değiştiren, birde @Çağlar Bayur abinin dediği gibi emekli olup hissetmeyenler vardır. ☺️ 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Çağlar Bayur yazdı:

yok o cvt olayı bambaşka bir şeydi.

pws hissiz kötü vites değişrtiren bir şanzıman, emekli isen hissetmessin ama, dsg şangır şungur sesli ama kararlı bir şanzıman.. karakterleri böyle. Bunlar otomatik debriyaj zaten, bu isim altında anlaşılıp kullnılırsa %80 problem kendiliğinden çözülür.

 

Hanifinin kuga hiç hissetirmiyor idi. Dgs onun yanında acemi işi vites değişimi yapıyor 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Cvt için 10 yıl bekledi ya. Sistemi bozmuyor Ford [emoji533]

Cvt yi bile geri çağırmadı ki. Duyup da giden verip kurtuldu :)
Yorum bağlantısı
Baran Polat
(düzenlendi)

Bugün götürdüm servise. Araç seyir halindeylen ''motoru durdurun. servise götürün'', ''şansızman sınırlı işlevde'', ''yokuş kalkış desteği kullanılamıyor'' uyarıları verdi art arda. Servis donanımsal bir arızanın olamdığını söyledi ve güncelleme yaptık dedi. Bakalım dedikleri ne kadar doğru göreceğiz.

tarihinde Baran Polat tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

az kaldı, yakında Ford tamamen tork konvertöre dönecek, vw da peşinden gelecek, yakında toptan kurtulacağız bu çift kavrama derdinden....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Baran Polat
Ali Cihangiroğlu yazdı:

az kaldı, yakında Ford tamamen tork konvertöre dönecek, vw da peşinden gelecek, yakında toptan kurtulacağız bu çift kavrama derdinden....

Bu tarz sıkıntıları çok veriyormuş heralde. Bunun haricinde ben aslında pws'yi beğendim baya özellikle Kugadaki.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

bayide 1.5 tdci olan dct şanzımanlıyı test ettim, arabanın bariz hantal oluşu haricinde şanzımanın seriliği pek hoşuma gitmedi açıkcası, bakalım 2020 kugada tork konvektörlü nasıl olacak,  yada senin aracın 1.5 ekobust olanından almak lazım, dizelde ne yazıkki hep çift kavrama var şuan...

Yorum bağlantısı
Baran Polat

Az önce aracı 20 km kadar test ettim. Aracı hareket ettirince sanki bagajında 19 litrelik su dolu bir damacana var da sağa, sola çarpıyor gibi bir ses geliyordu resmen. Frene basınca ise şiddeti artıyordu. Bir süre sonra geçti ama bu. Anlamadığım servise vermeden önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Ne yapsam artık vallahi bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Baran Polat yazdı:

Az önce aracı 20 km kadar test ettim. Aracı hareket ettirince sanki bagajında 19 litrelik su dolu bir damacana var da sağa, sola çarpıyor gibi bir ses geliyordu resmen. Frene basınca ise şiddeti artıyordu. Bir süre sonra geçti ama bu. Anlamadığım servise vermeden önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Ne yapsam artık vallahi bilmiyorum.

İlk kalkış anında silkeleme, start stop pasif mod ve sonraki vites geçişleri normal mi aracın? 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...