Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 (düzenlendi) Merhaba Hyundai i10 2013 model 5 yaşını ve 100 bin km doldurmayı başarmış 1,2 motor manual versiyonu Autobild tarafından test edildi. Araba parçalara ayrılıp teknik kontrollerden geçirildi. Kısaca özet geçersek, Araba 5 vites olasından yakınıyor. 6 ncı vites olması gerekirmiş Motor parçalanıyor. Silindir yanma odaları mükemmel seviyede , Ölçüler harika Ama Euro 6 motor özeliği yağ yakma mevzusunuda belirtiyorlar. Çok fazla yağ yakıyormuş. Aracın krişlerinden içeri kamera tutup pas arıyorlar . Aracın içinde hiç pas bulamıyorlar. Krişler kaynaklar hepsi sapa sağlam. Genel olarak araba çok sağlam kalmış ve bazı kötü puan aldığı noktalar var. Öncelikle Debriyaj 60 bin kmde değişmiş, (bende 75000 km de değiştim ) . Şehir içi kullanım sonucu çok fazla debriyaj sıyırma yaşanıyormuş. Yeni debriyajda 80 bin kmden sonra tek taraflı kavramadan dolayı ses yapmaya başlamış izler oluşmuş, Teknisyen hatası olduğu belirtilmiş. Motorda hiç bir sorun sıkıntı bulunmamış . Şanzıman bozuk devriyajla yapılan 20 bin fazladan kmye rağmen dişliler anormal değilmiş. Ayrıca %62 oranında yerli bir otomobi olan i10 için şöyle birşey söylenmiş. "Vielleicht hilft es, dass er statt in Indien nun in der Türkei montiert wird." Türkiyede üretilmesinin kalitesini artırdığını söylüyorlar. Yani otomotivde ülkemiz kaliteyi simgeliyor. İlk jenerasyon i10lar Hindistan üretimiydi ve çok sorunu varmış. Sonuç olarak, Yağ yakması, çabuk biten frenleri ve akü bitirmesi gibi küçük sorunları varmış . Fakat Tüv raporlarına göre i10 bir önceki neslinden çok daha dayanıklı olduğu görülmüş. Sİtedeki haber : https://www.autobild.de/artikel/hyundai-i10-gebrauchtwagen-test-14086395.html 4 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 Küçük motorların, torksuz olanların özellikle en büyük sorunu bence debriyajı çabuk tüketmesi. Hyundai için sevindirici bi test. Amerika'da, Avrupa'da ve hatta Ortadoğu'da bu kadar tercih edilmesinin bir sebebi olmalı illa ki. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 Şaşırtıcı değil, hyundai mekaniği çok sağlam. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 (düzenlendi) Sene 2011 de üretilen 3 silindirli Kappa motoru yeni makyajlı i10da dahi kullanılcak. Adamlar şehir içine dayanıklı motor olarak bunu uygun görüyorlar. 2013 yılından beri i10 aynı motorları kullanıyor. 4 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 (düzenlendi) Fransız rakibi Twingo , aynı testten 2 puan almış . https://www.autobild.de/bilder/renault-twingo-im-100.000-kilometer-dauertest-14055939.html#bild1 Wolkswagen Up 3 puan almış https://www.autobild.de/artikel/vw-up-100.000-kilometer-dauertest-5568660.html Skoda fabia 3 puan https://www.autobild.de/artikel/skoda-fabia-combi-1.2-tsi-style-100.000-kilometer-dauertest-13650303.html Volkswagen Golf 1 puan https://www.autobild.de/artikel/vw-golf-sportsvan-1.4-tsi-highline-100.000-kilometer-dauertest-11709105.html Dacia Lody 2 puan https://www.autobild.de/artikel/dacia-lodgy-100.000-kilometer-dauertest-8697379.html Poloda 2 puan https://www.autobild.de/artikel/vw-polo-dauertest-3666447.html 4 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 Sevgili Ali Darbaz, o rakamlar yıldız değil.... Araçlardaki Hata puanlaması. Almanlarda puanlamada, not vermede 1 demek en iyi demektir.... Bu testlerde de 1-6 arası değerlendirme var. yani 1 en iyisi, 6 en kötüsü. 7 yok yani mesela. 6 en kötü... Lİnkini attığın testte yazan: Von echter Langzeitqualität kann noch keine Rede sein Uzun süreli gerçek kaliteden bahsedilmesi henüz söz konusu bile olamaz demek. Deyim gibi birşey. 7 1 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 @Çağlar Bayur yargı dağıtıyor bu gece. 2 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: Sevgili Ali Darbaz, o rakamlar yıldız değil.... Araçlardaki Hata puanlaması. Almanlarda puanlamada, not vermede 1 demek en iyi demektir.... Bu testlerde de 1-6 arası değerlendirme var. yani 1 en iyisi, 6 en kötüsü. 7 yok yani mesela. 6 en kötü... Lİnkini attığın testte yazan: Von echter Langzeitqualität kann noch keine Rede sein Uzun süreli gerçek kaliteden bahsedilmesi henüz söz konusu bile olamaz demek. Deyim gibi birşey. Adac testlerinde doğru . 1 den 5 e kadar öyle. Ama Autobild tam tersi. Yoksa içten cürüyüp delik açılmış ve motorundan yağ akıtan twingoya neden 2 puan versin abi. Paslı twingo, akü ve debriyajdan puanı kırılan i10dan iyimi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 Yine 2 puan alan dacia lodynin subabı abi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 puanlamanın burada açıklaması var. twingo listesinde gereken hatalar da puanlanmış zaten. Ayrıca linkini verdiğin İ10 testi kullanılmış araç testi kategorisinde diğerleri ömürtesti 100000 km sonuç tablosu ile. kullanımış araç testinde tablo yok 5 üstünden 4 almış (1 en iyi 5 en kötü) ömürtestinde 100000km kullanıp tablo ile puanlanmış 1-6 arası karne notları. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: puanlamanın burada açıklaması var. twingo listesinde gereken hatalar da puanlanmış zaten. Ayrıca linkini verdiğin İ10 testi kullanılmış araç testi kategorisinde diğerleri ömürtesti 100000 km sonuç tablosu ile. kullanımış araç testinde tablo yok 5 üstünden 4 almış (1 en iyi 5 en kötü) ömürtestinde 100000km kullanıp tablo ile puanlanmış 1-6 arası karne notları. Abi Autobild videosu daha bugün yayınlandı. Haber linki ise 2018 e ait.. Adam sürekli videoda herşey çok iyi diyor. Haber ile video farklı galiba. Zaten resimlerde parçalanmış sökülmüş hali yok. Sanırım daha haberi yapılmadı. Puanlamasını yeni haber çıkınca ozaman bakarız. 4 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 Golf un 1 puanda kalmasi herseyin tepetaklak oldugunu gosteermis zaten😊 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 cruise control var, direksiyon ısıtma var, viraj aydınlatması var, sınıfına göre iyi diyor ne desin, anlatmış güzel güzel, sonra da puanlanmış, sohbet başka not verme başkadır, sınıfta hoca ile çay içer sonra sınavda sınıfta kalırdık... Olur öyle şeyler. 2 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: cruise control var, direksiyon ısıtma var, viraj aydınlatması var, sınıfına göre iyi diyor ne desin, anlatmış güzel güzel, sonra da puanlanmış, sohbet başka not verme başkadır, sınıfta hoca ile çay içer sonra sınavda sınıfta kalırdık... Olur öyle şeyler. Şu adamların yeni manşeti çıksın . Videonun haberi gelsin. Ordada puanlamaya bakalım abi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 Alpay Sumer yazdı: Golf un 1 puanda kalmasi herseyin tepetaklak oldugunu gosteermis zaten😊 testi 200000 km ye uzatmayı teklif etmişler fabrikaya, şimdi 200000 km de sökeceklermiş Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 4 Eylül 2019 Paylaş 4 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: testi 200000 km ye uzatmayı teklif etmişler fabrikaya, şimdi 200000 km de sökeceklermiş 100k zaten yeni nesil araclar icin dusuk sayilabilecek km. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 Alpay Sumer yazdı: Golf un 1 puanda kalmasi herseyin tepetaklak oldugunu gosteermis zaten😊 Bende dsg bozuluyor piston kırıyor diye bir puan verdiler sandım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 (düzenlendi) Alpay Sumer yazdı: Mukemmel arac yoktur. Hacı kendi arabam oldugundan değilde yerli üretim ve türkiye üretimi kaliteli demişlerya ordan gaza geldim. Almanca youtube cevirisinde sadece debriyaja yüklenmişler. 4 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 Alpay Sumer yazdı: saglik olsun 😊 Daha videonun puanlaması gelmedi. Ben kullanılmış araba testinin linkini 100 bin km testi videosunun altına koymuşum. İkisi farlı şeyler. Youtube videosu daha bu gün yatınlandı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül 2019 Yazar Paylaş 4 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: cruise control var, direksiyon ısıtma var, viraj aydınlatması var, sınıfına göre iyi diyor ne desin, anlatmış güzel güzel, sonra da puanlanmış, sohbet başka not verme başkadır, sınıfta hoca ile çay içer sonra sınavda sınıfta kalırdık... Olur öyle şeyler. Abi o sadece sökmeden önceki saydıkları Motoru ölçüyorlar çok güzel harika diyor Vites dişlilerine bakıyorlar sehr god diyor İçine kamera sokuyor pas yok diyor. 10 dklık videoda kötü dediği frenlerin ve debriyajın aşınması. Almancam olsa türkçe altyazı yapardım. Almancayı İngilizce yaparak izledim. Ancak güzel bir çeviri yapabildi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 Bunu bilmiyorum ama 2013 model golf tsi ve mercedes a seri karşılaştırıldı. 122 beygirlik. Golf ilk motor sorununu 37 bin’de vermişti. Ve 220 bine gelene kadar birçok sorun çıkarmıştı. Mercedes fark atarak geçmişti bu testi Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 100 bin de sıkıntı çıkaracaksa zaten yeni nesiller atalım köprüden aşağıya. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Eylül 2019 Paylaş 5 Eylül 2019 Fatih Keskin yazdı: 100 bin de sıkıntı çıkaracaksa zaten yeni nesiller atalım köprüden aşağıya. Hocam zaman geçtikçe uzun ömür beklemeyin. Amaç uzun ömür değil ki kısa ömür ve yedek parça. Firma nasıl para kazanacak 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts