İçeriğe Yönlendir

Yeni Nissan Juke


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

  • 1 yıl sonra...
Mehmet Göktürk

arabayı göstermemek plaza bebesi fikri herhalde.

Pavyonlara gece kulüplerine mi satacaklar bunları?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Furkan Sumer yazdı:

sizde heyecan uyandırmadı mı yoksa hocam? 

Hormonel olarak bişey yok. Genç olsak bişeyler hayal eder miydik diyorsun?

 

Eski nissan arabam:  image.thumb.png.a9d013c39a420e1e6acb59bb70d6716b.png

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

İğrenç ötesi eski juke’nin yanında güzel olmuş. Arka camların tuvalet camından hallice olması moda heralde. Chr’da da aynı şey var. Hatta 4. Nesil mazda 3’ün hb versiyonu da aynı. Çok kötü

Yorum bağlantısı
Furkan Sumer

masallah hepimize tas cikarirsiniz 🧿 tanitim videosu adrenalin hormonu salgilatiyor adeta 😂

 

İsin heyecani bi yana, bu segmentte goruntu olarak en cok bu otomobili begendim. Mesela, Mokka’lar Crossland’lar bunun yaninda biraz daha şey gibi...

 

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

çok hızlı bir model değişimi yaşayacağız önümüzdeki 3-4 yıl. Elektrifikasyon ile beraber.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Neden yaşayacağız çünkü motorların konduğu yerler değişiyor pillerin yeri değişiyor konsept değişiyor. Bir de bu pandemi nedeniyle farklı yönelimler olacak. Eklemek istedim. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Furkan Sumer yazdı:

masallah hepimize tas cikarirsiniz 🧿 tanitim videosu adrenalin hormonu salgilatiyor adeta 😂

 

İsin heyecani bi yana, bu segmentte goruntu olarak en cok bu otomobili begendim. Mesela, Mokka’lar Crossland’lar bunun yaninda biraz daha şey gibi...

 

 

 

tipleri elektrik süpürgesi gibi, liste dışı, opelin iyisine günümüzde pejo derler :)

 

corsa önce çıktı çünki daha iyisi yeni 208 di, bu 3 fransızın içinde en hızlısı ise clio5 :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Şu an 255bin tl’ye sıfır km galeriden corolla hybrid var. Dream paket. şerit takip, oto uzun far, adaptif hız sabitleme ve çarpışma önleyici sistem de mevcut. Juke’nin fiyatlarına bakınca gerçekten ilginç şeyler ortaya çıkıyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu

Ya sev ya nefret’e devam.Juke işte [emoji3]

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
Oğulcan Akıncıoğlu yazdı:

Ya sev ya nefret’e devam.Juke işte emoji3.png

Acaba joke yazacakken yanlışlıkla juke yazılmış olabilir mi? Japonya da bunların nismo versiyonu da mevcut şaka makinesi. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Diyalog şu:

 

- Ne aldın abi?

- Perso serisi..

-??? &%&

-müdürüm en dolu donanıma ne isim verelim?
+bunu da bana mı soruyorsunuz. Platinum premium elegance elite melit koyun bir şeyler işte 

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Mert Gulkokan yazdı:

juke un baz donanım manuel ve otomatik fiyatı arasında uçurum var

 

manuel olanın ham fiyatı 130 bin tl altı diye ötv si%50 

 

otomatik vites yüzünden ham fiyat 130 bini aştı diye ötv %80 

 

Böyle olunca fiyat katlamış

 

Yazık günah kdv yi de ötvli fiyattan alınca uçurum artıyor

 

Koskoca leon fr donanım çıplak geldi ötv %50 olsun diye

 

fr paket boş cam tavan yok manuel 1.5 tsi ama 130 hp 

 

öyle bir kısmışlar ki baz fiyat leon fr 129.750 tl 

 

250 tl daha zam gorse ötv %50 den %80 e çıkacak

 

agam bizim togg a ihtiyacımız yok

 

araç satan firmalardan fazla vergi kazancımız var

Bu yüzden yıllardır teşvik edilmiyor, kimse bununla uğraşmıyor ya zaten :)

 

Düşünün, %80 ötv dilimine giren araçları ele alırsak, o aracı üreten firmadan çok kazanıyor bizim devlet her araç satışında. %80 ötv, sonra bunun kdv'si falan derken arabayı yapıp satan bu kadar kazanamaz. %50 ötv diliminde ise, en az yapan kadar kazanıyordur. 

 

Yapmadan, suya sabuna dokunmadan daha fazla kazanmak varken yapmaya neden uğraşılsın ki zaten? Öte yandan söz gelimi sabancı gibi, koç gibi, bu işe girişebilecek nitelikte holdingler de neden yapmaya uğraşsın? Hazır yapılmışı var, getiriyor, satıyor, parasını kazanıyor. Niye uğraşsın adam bunu üretmeye :) 

 

Tabi şunu da es geçmeyelim, diyelim ki ürettik. Kim alacak? İç pazar araba üretmek için çok anlamlı değil. Dışarı açılmak için ise marka değeri lazım. Almanlar, fransızlar, japonlar hatta koreliler bile yapıyor, bizim neyimiz eksik? diye düşünen çok arkadaşım var. Bizim eksiğimiz zaman. Biz geç kaldık bu işler için. Tamam bundan sonra da olur ama zor olur bir marka değeri edinmek. Tarhan Telli'yi bile kaçırmışken ülkeden, gerçekten nasıl olacak bilmiyorum. Yoksa mesele üretmek değil. Nerede hintlinin tatası? Üretiyor adam, kim alıyor? Gerçi sadece hintli alsa bir milyardan fazla nüfusları (1,3 milyarmış) ile yine anlam ifade eder. İran da samand üretiyor(du) nerede samand? 

 

Konuşurken kolay da işte, marka imajı, yedek parça, servis falan derken, bunun (togg) da akıbeti çok başarılı olmaz. Yaptık mı? yaptık olur sadece. Biz o treni muhtemelen devrim arabası ile kaçırdık maalesef. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
juke un baz donanım manuel ve otomatik fiyatı arasında uçurum var
 
manuel olanın ham fiyatı 130 bin tl altı diye ötv si%50 
 
otomatik vites yüzünden ham fiyat 130 bini aştı diye ötv %80 
 
Böyle olunca fiyat katlamış
 
Yazık günah kdv yi de ötvli fiyattan alınca uçurum artıyor
 
Koskoca leon fr donanım çıplak geldi ötv %50 olsun diye
 
fr paket boş cam tavan yok manuel 1.5 tsi ama 130 hp 
 
öyle bir kısmışlar ki baz fiyat leon fr 129.750 tl 
 
250 tl daha zam gorse ötv %50 den %80 e çıkacak
 
agam bizim togg a ihtiyacımız yok
 
araç satan firmalardan fazla vergi kazancımız var
Dün 2008 e baktım 200 küsür lira olan manueli otomatik olduğunda 300 küsür lira.
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...