Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Adamlar benim düşündüğümü düşünmüş zaten... 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Ön taraf tampon söklünce komple kapalı. Ben bu borunun ucunu nere vericem Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: Adamlar benim düşündüğümü düşünmüş zaten... hipermiş işleri biter ama o zaman tüketimi en az %10 artar 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ön taraf tampon söklünce komple kapalı. Ben bu borunun ucunu nere vericem Aslinda su soldaki plastik sokulur se acilirhttps://m.n11.com/performans-hava-filtre-aparati-turbo-multi-flexible-P260769351?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwzdLrBRBiEiwAEHrAYiVe0lWp8-ot1d9zZ48p7ByIIQurUpwCn3DRejxhy2Z2OPHdeQVfIBoCdqwQAvD_BwEhttps://m.n11.com/universal-hava-filtresi-boru-kiti-P285692260?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwzdLrBRBiEiwAEHrAYoP7ySdzNs3cjo-jTRGpmGDRibXyUzoJdsfyrBqWtR09v0acBjALZxoCDWEQAvD_BwEBu tarz hazır kitler var [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: hipermiş işleri biter ama o zaman tüketimi en az %10 artar Abi motor soğukken rahatlıkla 2000 devirde gidebiliyorum. Ama motor emme sıcaklığı ne zaman 40 dereceye cıksın 2000 devirde sürüş pamuk ipliğine bağlanıyor. En ufak rampada çekiş yetmiyor. En kötü olaylardan biride ben ne zaman Cutt-Off yapsam intake sıcaklığı fırlıyor. Motor yakit gitmiyor , kelebek kapanmış. Katalizör soğurken ısınan hava kaput altından tahliye edilemiyor. Sonuç gaza basıcağin zaman motor sıcak hava emmeye başlıyor. Gücten düşüyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: Gücten düşüyor. havayı isterse tavandan emsin anlattıkların ile sıcağın soğunu ilgisi olmaz. gücü bu kadar.. insan bindiği araca alıştıkça araç gitmemeye başlar. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Çağlar Bayur yazdı: havayı isterse tavandan emsin anlattıkların ile sıcağın soğunu ilgisi olmaz. gücü bu kadar.. insan bindiği araca alıştıkça araç gitmemeye başlar. Aracı değiştirsek? 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Standart kullanimda emise giren oksijen artıkça yakıt ta artar. Çok fantazi yapacak olsam intercooler takarım. Ha emdiği hava sıcaklığı ne kadar düşer bilemem .ama soğuk hava ile alinacak güç yakıtla beslenecek. Ecu toleransı ile torkun artması yakıtını artıracak ki olayıniz o değil. İlla cold intake diyorsanız krom borudan uzatma yapıp motor havuzunda ısıya en uzak yere açık hava filtresi takın. Gaz tepkisi artar. Yada filitre kazanına giren boruyu panjurda uygun bı yere şnorkel ile uzatın o da etkili olur Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: Standart kullanimda emise giren oksijen artıkça yakıt ta artar. Çok fantazi yapacak olsam intercooler takarım. Ha emdiği hava sıcaklığı ne kadar düşer bilemem .ama soğuk hava ile alinacak güç yakıtla beslenecek. Ecu toleransı ile torkun artması yakıtını artıracak ki olayıniz o değil. İlla cold intake diyorsanız krom borudan uzatma yapıp motor havuzunda ısıya en uzak yere açık hava filtresi takın. Gaz tepkisi artar. Yada filitre kazanına giren boruyu panjurda uygun bı yere şnorkel ile uzatın o da etkili olur Soğuk hava emip çalışma devrini 2200 devre düşürmek istiyorum. Pendik sahil yolunda 4 yerine 5 nci vitesi kullanarak 60 km hızı koruyacak gücü olsun yeter. Motor soğukken rahat gidiyorum. Isındıkca tutamaz oluyor . Yüke binince gitmemeye başlıyor. Tam terazi noktası 40 derece. 60 70 derecede klima açarsam nack nackları sayarsın. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Motor soğuk iken araç zengin karışım ile gidiyor. Hava ısıs ile bağı yoktur 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Videonu izledim. Orjinal boruyu panjurin oraya yönelt. Derdini çöz. Focus 1 de 2.0 st170 şnorkel takan olmuştu 1.6 focusa. Verim almıştı kapalı ön panjur peteğini del boruyu o kısma yönlendir. Aşağı doğru uzatmakta çamur toz çektirir 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Motor soğuk iken araç zengin karışım ile gidiyor. Hava ısıs ile bağı yoktur Motor sogukken kastım şu. Henuz motor kaput altındaki hava ısısı 40 derece geçmemiş. Yaklaşık yola göre 10 ile 15 dakika sürüyor. Bu arabayı yaz kış kullandığımdan şunu direk söyleyim. Kışın öncam buhusu çözülmesi için fan açtığımda otomatik klima açılır. Çok çok az hissedersin etkisini. 8 Eylül 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Dediğim eklenti focus ta su resimlerde daha bariz . Son resim farkı yaratan upgradeSen de bunu baz olarak bir boru ile panjurdan direk hava çekecek bir şey yapabilirsin. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Ne yaparsan yap ama o borunun önüne mutlaka ızgara gibi bir işlem koy toz kelebek kuş fara vs giremesin. Burada sanayii de tamir bekleyen arabanın kaput içine kuşlar yuva yapmıştı. Dikkat etmek lazım. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 İntake kit ile yağ tipini değişmene gerek yok bu arada. Kia farklı yağı o emme sıcaklığı nedeniyle değil başka teknik sebep yada tercihler ile değişmiştir Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 Havayı önden emmesi iyidir bunu Mercedes de bilir oyak reno da 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 9 Eylül 2019 Paylaş 9 Eylül 2019 Arabayı degiş bunlar gecıcı çözümler, yada i20 nin perfonmansına razı olacaksın buna bir turbo atsana :)) Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Eylül 2019 Yazar Paylaş 11 Eylül 2019 Merhaba değerli arkadaşlar. Sonunda bugün aklıma geleni yaptım. Çok büyük saçmaladığımı farkettim.. Araba zaten soğuk hava emiyormuş.... havayı ısıtan çelik emme manifoldu imiş motor bloğu ısındıkca oda ısınıyor. video çektim yakında görürsünüz.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: motor bloğu ısındıkca oda ısınıyor. demek ki takipsizsin, bu konuyu yazmıştım konunda 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: Merhaba değerli arkadaşlar. Sonunda bugün aklıma geleni yaptım. Çok büyük saçmaladığımı farkettim.. Araba zaten soğuk hava emiyormuş.... havayı ısıtan çelik emme manifoldu imiş motor bloğu ısındıkca oda ısınıyor. video çektim yakında görürsünüz.. İçeri sıcak hava almak isteyen motoru bence üzmeyin. Atmosferik motorda güç için yakıt vermelisin. Sana uymaz ki Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Eylül 2019 Yazar Paylaş 11 Eylül 2019 Merhaba İşte nasıl kendi kafamdaki projeyi çöp ettiğimi göstren video. Araba park edip sıcakken kaputu açarsam soğuk hava emerek arabanın intake sıcaklığı düşüceğini bekledim. Aksine habire artmaya başladı. Sonra anladımki, lpg i10 emme manifoldu çelik. Elime dokununca cıss etti. Hava emen boruyu tuttum gayet soğuk. Oysaki tamamen yanlış yorumlamışım. Air temp aslında emilen hava sıcaklığı, Yani outdoor sıcaklığı değil. O ayrı bir değer. Araba 24 derece hava emiyor. İntake manifoldunda 60 deeceye çıkıyor. Başından beri araba zaten hep soğuk hava emiyormuş Çelik Hava emme manifoldunun soğutamazsınız sadece ısınmasını durdurabilirsiniz. ZAten bu Manifold en yüksek 65 derecede kalıyor . Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 60 C sıcak mı? el için olabilir motor için buz gibi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 (düzenlendi) 1.4 tsi motor sürekli dur kalk trafiğe girince çok tüketiyor. Yani turbo yoksa yakıt artıyor. 1.0 da havanın kütlesini azaltarak yakıtı kısıyor. Ekonomi sağlıyor. Araç daha zor kalkıyor ama en azından daha az yakıt harcıyor. Havayı ısıtmasa 1.4 gibi sizin şehir içi de iki haneli sayılara çok rahat çıkardı belki de 11 Eylül 2019 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts