İçeriğe Yönlendir

Escort - Kalorifer


Emre Işak

Recommended Posts

Emre Işak

 

Arkadaşlar 97 escort aracımın kalorifer peteği patladığı için, peteğe giren hortumları söküp birbirine bağladım. Herhangi bir sıkıntı olur mu? Şimdiden teşekkürler

 

 

 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Mantık olarak sıkıntı olmamalı teknikte. Suyu da ona göre azalttıysanız sorun olmayacaktır

 

Yorum bağlantısı
Emre Işak

Aklıma şöyle bir şey geldi, petekten geçen su bir miktar soğur dolasıyla lpg beynine zarar verir mi?

 

 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Coşku Mert

onu ben de bir defa mecburi olarak yaptim. suyun dolasim alani kisaldigi icin motor normalden daha cabuk isinmaya basladi. uzun sure uygulamak problem yasatir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Coşku Mert yazdı:

onu ben de bir defa mecburi olarak yaptim. suyun dolasim alani kisaldigi icin motor normalden daha cabuk isinmaya basladi. uzun sure uygulamak problem yasatir

Kaloriferi soğuk moduna aldığınızda da aynı durum söz konusu. Problem olsa soğuğa almamıza müsaade etmezdi mühendisler ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Coşku Mert
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

Kaloriferi soğuk moduna aldığınızda da aynı durum söz konusu. Problem olsa soğuğa almamıza müsaade etmezdi mühendisler ;)

 

Bu konuyu daha önce de tartışmıştık, escortlarda kesici bir musluk bulunmuyor. Soğuk sıcak geçişi kalorifer kazanının içindeki kapaklardan yapılıyor.  Yani sıvı hattını bypass etmekle kaloriferi soğuğa almanın aynı anlama gelmesi oldukça saçma

tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
 
Bu konuyu daha önce de tartışmıştık, escortlarda kesici bir musluk bulunmuyor. Soğuk sıcak geçişi kalorifer kazanının içindeki kapaklardan yapılıyor.  Yani sıvı hattını bypass etmekle kaloriferi soğuğa almanın aynı anlama gelmesi oldukça saçma
Kalorifer peteğine sicak motor suyunu ne yönlendiriyor, ne kesiyor?
Yorum bağlantısı
Emre Işak
 

Bu konuyu daha önce de tartışmıştık, escortlarda kesici bir musluk bulunmuyor. Soğuk sıcak geçişi kalorifer kazanının içindeki kapaklardan yapılıyor.  Yani sıvı hattını bypass etmekle kaloriferi soğuğa almanın aynı anlama gelmesi oldukça saçma

Yani bu durumda benim bypass etmem sıkıntı çıkarır mı?
Yorum bağlantısı
Coşku Mert
(düzenlendi)

kalorifer peteğine sıvı motor bloğu ve radyatörden geliyor. hortumların arasında herhangi bir ekstra parça yok. sıvı direkt kalorifer peteğine doluyor. sıcak soğuk seçimi için kalorifer peteğinin üstündeki kapak açılınca sıcak hava geliyor. kapanınca soğuk hava geliyor. sistem bu şekilde. @Sani Gerşon

Emre Işak yazdı:
Coşku Mert yazdı:
 

Bu konuyu daha önce de tartışmıştık, escortlarda kesici bir musluk bulunmuyor. Soğuk sıcak geçişi kalorifer kazanının içindeki kapaklardan yapılıyor.  Yani sıvı hattını bypass etmekle kaloriferi soğuğa almanın aynı anlama gelmesi oldukça saçma

 

Yani bu durumda benim bypass etmem sıkıntı çıkarır mı?

 

kısa vadede sorun olmaz fakat 7 litre sıvı mı daha çabuk ısınır yoksa 6 litre sıvı mı bunu düşünerek hareket etmek lazım

tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Işak
kalorifer peteğine sıvı motor bloğu ve radyatörden geliyor. hortumların arasında herhangi bir ekstra parça yok. sıvı direkt kalorifer peteğine doluyor. sıcak soğuk seçimi için kalorifer peteğinin üstündeki kapak açılınca sıcak hava geliyor. kapanınca soğuk hava geliyor. sistem bu şekilde. [mention=9941]Sani Gerşon[/mention]
 
kısa vadede sorun olmaz fakat 7 litre sıvı mı daha çabuk ısınır yoksa 6 litre sıvı mı bunu düşünerek hareket etmek lazım
Anladığım şu, su daha hızlı ısınır dolasıyla fan daha kısa aralıklarla açılır. Teşekkür ettim yardımcı olduğunuz için

GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz

tertemiz hiçbişey olmaz bizim golf4 lerde gögüs söktürmeyenlere öneriyorum giriş cıkıs borusunu birbirine baglayın sıfır sıkıntı :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...