İçeriğe Yönlendir

Escort - 98 1.6 CLX Benzinde Çalışma Problemi


İbrahim Öztürk

Recommended Posts

İbrahim Öztürk

Merhaba, aracım geçen gün mauyeneden döndürüldü. Muayeneye benzinde girmesi gerekiyormuş. Benzine geçtiğimde ilk çalışmada problem yok ancak araca sürekli gaz vermem gerekiyor. Ayağımı gazdan çekince stop ediyor. Benzinde yürürken de devir çok dengesiz, ayağım gazda sabit olsa bile devir sürekli artıp azalıyor. Araç tek nokta enjeksiyonlu ve benzinden tüpe geçiş elle oluyor. Tüpte gayet iyi çalışıyor. Sadece çok soğuk havalarda motor soğuk olduğundan çok düşük rölantide çalışmaya başlıyor, ısınınca normale dönüyor. Erzurum'da ikamet ediyorum. Buradaki ustalar pek anlamıyor ya da uğraşmak istemiyor. Sorunumu nasıl çözebilirim. Şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

 

bunu bir deneyin öncelikle. cfi da rölanti düzenleyen ayrı bir mekanizma da yok herşeyi o tek nokta kafası yapıyor

Yorum bağlantısı
Yılmaz Gökçe

Ne kadar doğru bir yol bilmiyorum ama.

2 yıl önce arkadaşımın temprası herşeyi yapmalarına rağmen benzinde düzen tutmadı ve vizeden geçmedi.

Usta en sonunda benzin düğmesini iptal etti ve benzin düğmesine basılsa bile araç tüpte çalıştı.

Tüvde çalışanlar anlamadı ve araç Vizeden o durumda geçti.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Telat Ateş
İbrahim Öztürk yazdı:

Merhaba, aracım geçen gün mauyeneden döndürüldü. Muayeneye benzinde girmesi gerekiyormuş. Benzine geçtiğimde ilk çalışmada problem yok ancak araca sürekli gaz vermem gerekiyor. Ayağımı gazdan çekince stop ediyor. Benzinde yürürken de devir çok dengesiz, ayağım gazda sabit olsa bile devir sürekli artıp azalıyor. Araç tek nokta enjeksiyonlu ve benzinden tüpe geçiş elle oluyor. Tüpte gayet iyi çalışıyor. Sadece çok soğuk havalarda motor soğuk olduğundan çok düşük rölantide çalışmaya başlıyor, ısınınca normale dönüyor. Erzurum'da ikamet ediyorum. Buradaki ustalar pek anlamıyor ya da uğraşmak istemiyor. Sorunumu nasıl çözebilirim. Şimdiden teşekkürler.

Merhaba 

Öncelikle  Benzin  pompasından  gelen  benzin  seviyesini ölçtürün. 3 bar cıvarı olması lazım dı sanırım, eğer pompada sıkıntı yoksa  eğer  bir karbürötörcüye götürün enjeksiyonu kontrol etsin büyük ihtimal  enjeksiyonu kontrol ederken sorunu görecektir. Yani benzinin enjeksiyonun  arkasından dışarı taştığını, Bu  sorunda  arabanın  boğulmasına sebebiyet verdiğini. Sonrasında  zaten  elinde malzeme varsa  ufak bir meblağ karşılığı çözülecektir

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...