Orhan Öztürk 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Arkadaşlar Merhaba. Focus Sport Trend aracımda uzun yol dönüşü sonrası yasadığım sıkıntılar hakkında sizden öneri ve yorumlar bekliyorum.Uzun yoldan dönerken sert fren yapıp döndükten sonra aracımda başlayan cekiş düşüklüğü patırdama catırdama hatta ötme sesleri var :)Aracın çekişi oldukça düştü sanki 4 silindirden 1 veya 2 si çalışmıyor gibi.Araç yığılarak silkeleyerek anca hızlanıyor hızlandıktan sonrada çekişdeki fark hissediliyor. Kronik bobin sıkıntısını bildiğim için ve daha önceki sahibinin yan sanayi bobin ve buji kablosu kullandığından bu akşam motorcraft buji buji kablosu ve bobin değişikliği gerçekleştirdim ama sonuç hüsran. Değişiklikten sonraki ilk çalışma sesi ve fitre sesi aha tam oldu derken yine eskiye döndü 3-4 saniye içinde.Araçta hala yığılma dediğim sesler mevcut. Daha öncede aracımda ışıklarda durmaya yakın aracın rölantisi hafif değişip akü lambası yakıp sönüyordu. Bütün bu belirtiler içerisinde subap sorunu en büyük korkum. Aracın videosu aşağıdadır. Yağmur yağdıgı için kaput acıp devir yükseltme sansım olmadı.Yorumlarınızı bekliyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 2.5 dak lık bir sürede kabaca teşhis edilebilir. 1. her bujiye ateşleme geliyor mu bakılacak geliyorsa 2. kompresyon ölçülecek ölçümde sıkıntı yok ise 1 e dönülecek 3. ateşleme sırası doğru mu ve bobibne giren 3lü soket kontrol. 2 Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Çağlar beyin söylediklerine ek olarak; Triger de sente atlaması olabilir mi? Birde kontrol için, bobinin üzerinde ateşleme sırası yazılıdır. Yorum bağlantısı
Orhan Öztürk 21 Eylül 2019 Yazar Paylaş 21 Eylül 2019 (düzenlendi) buji buji kablolarını test ettik bir sıkıntı yok.3.silindirde kompresyon hiç yok usta mecburen kapak acılacak dedi.Yine bir ton masraf subab takımı takım conta triger devirdaim kapakçı derken masraf ucup gidiyor...Ama benim anlamadığım 3. gözde kompresyonun 0 sıfır cıkması bu olası bi durummudur.Neden dolayı kaynaklanır? 21 Eylül 2019 tarihinde Orhan Öztürk tarafından düzenlendi Ekleme Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Eylül 2019 Paylaş 21 Eylül 2019 kompresyon 0 ise, egzos valfi sıkışık şekilde kalmıştır. bu kadar basit bir şey ise işçiliğin masrafı hariç önemsiz bir problem. eğer bu durum aşınan eksantrik milinden kaynaklı ise onunda değişmesi lazım gelir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Eylül 2019 Paylaş 21 Eylül 2019 O sıfır çok nadir gözükür, en yakın ihtimal subapın yarısı kırık yok yani... üst kapak açılınca blok ölçülür orada da sıkıntı var ise komple revizyona gider. Ersin Gökdemir yazdı: Çağlar beyin söylediklerine ek olarak; Triger de sente atlaması olabilir mi? Birde kontrol için, bobinin üzerinde ateşleme sırası yazılıdır. vesile ile bazen o kağıt ta hatalı yazılmış olabiliyor. yan sanayi parçalarda 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 21 Eylül 2019 Paylaş 21 Eylül 2019 Subap sesi var zaten açık kalmış ötme ordan geliyor patlatma yapar 3. Silindir enjektör fişini çekin gideceğiniz servise tamirciye vs öyle gidin patlatma yapmaz en azından Yorum bağlantısı
Orhan Öztürk 22 Eylül 2019 Yazar Paylaş 22 Eylül 2019 Aracta sifir sandik motor vardi daha once kapak acildigini zannetmiyorum.O yuzden uzerinde subaplarin orjinal subap oldugunu dusunuyorum.Bircok kisi subap degisiminde yeni subaplari celik kullanmis lpg etkisinden dolayi.Celik subapi nerden temin edebilirim netteki parcacilarda goremedim.Araci 1-2 ay yatirip daha sonra yaptirayi dusunuyorum.Ustayla son konusmamiz parcalar benden 1000 kendisi isclilik alicak 500 kapakci.Fiyatlar biraz yuksek gibi ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts