İçeriğe Yönlendir

Focus II - Kaza Sonrası Çalışmıyor


Furkan Bakırel

Recommended Posts

Furkan Bakırel

Focus 2006 1.6 TDCİ kaza sonrasi çalışmıyor, ecu yerinden çıkmış sallanıyor idi (kaza anında çalışıyormuş) ecuyu , sallanıp kablolara zarar vermemesi amacıyla söktük şuan taktik lakin şuan bütün arıza ışıkları ve uyarıları yandı marş dâhi basmıyor kendini korumaya felan mi aldı acaba bilgisi olan var mı?

Yorum bağlantısı
Ferit Erken

Geçmiş olsun. Bence ilk önce obd ile bağlanıp hataları manuel silmeniz gerek daha sonra tekrarlayan hata veya hatalara odaklanmak.

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Darbe sensörü nerede 
Bilmiyorum baktım , araştırdım lakin tek bulabildiğim sensör airbag darbe sensörünun konumu.
akü/anahtar/immo ışığı ne durumda
Şuan emin değilim sabah kontrol edeyim şöyle araç alakasız hatalar veriyor yakıtta su var, otomatik vites arızası, airbag arıza, abs arıza , esp arıza gibi ana elektrik kablolarını kontrol ettim bir sorun görünmüyor.
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Reno ve landda kafası kırmızı silikon basma yeri olan buton oluyor. Ford da da vardır benzeri sanırım 

Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül

Servet usta kırmızı butondan bahsediyor sanırım darbe anında atan. Focus 1 de yolcu tarafı ayak altı sağ kısımda belki aynı yerdedir bunda da.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir
Servet Aydın yazdı:

Reno ve landda kafası kırmızı silikon basma yeri olan buton oluyor. Ford da da vardır benzeri sanırım 

Focus 1 de yolcu tarafında ayak basma yerinin yan tarafında 15-20 cm yukarıda var.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Furkan Bakırel yazdı:

şöyle araç alakasız hatalar veriyor yakıtta su var, otomatik vites arızası, airbag arıza, abs arıza , esp arıza gibi

akü gitmiş muhtemelen.

İkinci sebep, kadran kazada oynayıp soketi gevşemiş olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cemal Demirezen

Benzinli focuslarda sol çamurluk iç kısmında sanki yakıt kesici sensör vardı. Sizin araçta var mı bilmiyorum yakıt gidişini kesmiş olabilir mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

O beyni oraya koyanın düşündüğü neydi çok merak ediyorum.. Bilen var mı ? Amaç ne ?

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Servet usta kırmızı butondan bahsediyor sanırım darbe anında atan. Focus 1 de yolcu tarafı ayak altı sağ kısımda belki aynı yerdedir bunda da.

Orada bulamadım sase no var yolcu ayak basma yerinde başka birşey görünmüyor.
Benzinli focuslarda sol çamurluk iç kısmında sanki yakıt kesici sensör vardı. Sizin araçta var mı bilmiyorum yakıt gidişini kesmiş olabilir mi?

Marş hiç yok , davlumbazı soktum bir tek cam suyu bidonu var sağda,sol da sinyal kablosu var birde plastik bir parça var kırılmış halde .
O beyni oraya koyanın düşündüğü neydi çok merak ediyorum.. Bilen var mı ? Amaç ne ?  

 

Bunun yeri neresiydi abi davlumbazın içinde mıydı acaba tekerin önünde sallanıyordu 

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Furkan Bakırel yazdı:

Bunun yeri neresiydi abi davlumbazın içinde mıydı acaba tekerin önünde sallanıyordu 

 

Aynen ora işte. tekerin önü.. 

En sık çarpılacak yer. park ederken bile çarpabilirsin. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

O beyni oraya koyanın düşündüğü neydi çok merak ediyorum.. Bilen var mı ? Amaç ne ?

 

ingilterede önden çarpışsa hangi taraf sağlam kalır? ayrıca en soğuk yer.

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
ingilterede önden çarpışsa hangi taraf sağlam kalır? ayrıca en soğuk yer.
Focus 1 de niye sağ da [emoji3] ? Sileceğin oraya koysun orada ne işi var ecunun.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Furkan Bakırel yazdı:

Sileceğin oraya koysun

orada su alır. fcs1 in üretim felsefesi dünya otomobili idi tasarımdan

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
orada su alır. fcs1 in üretim felsefesi dünya otomobili idi tasarımdan
Focus 1 gerçekten segmentinin ötesinde bir kalitedeydi.
Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül
Furkan Bakırel yazdı:

Orada bulamadım sase no var yolcu ayak basma yerinde başka birşey görünmüyor.Marş hiç yok , davlumbazı soktum bir tek cam suyu bidonu var sağda,sol da sinyal kablosu var birde plastik bir parça var kırılmış halde .Bunun yeri neresiydi abi davlumbazın içinde mıydı acaba tekerin önünde sallanıyordu 

 

 

Yabancı sitelerde baktım genel fordların hepsinde yolcu tarafı ayak altı sağ yada ayak ucu hizasında önde. Plastikleri sökün altında da oluyor direk görünmüyor. Kırmızı buton olan switch var normalde basılı vaziyette durması gerekir.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Araçların ecuları veya endüstriyel componentler 85 derecede dahi tam verimle çalışabilir. Çamurluk içine konan, imalat maliyetini arttıran eylem neden yapılmış aklım almıyor. Motor kabini içinde kitap kadar ecu koyacak yer yok ise araç içinde yer bulurdum üretici olsam. Nasılsa elimde kablo bolca var ve arge istediğini yap demiş 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Servet Aydın yazdı:

aklım almıyor.

Planlı eskitme belki?

En çok kaza alan noktadan bi de ECU sokalım müşteriye?

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Çağlar Bayur yazdı:

orada su alır. fcs1 in üretim felsefesi dünya otomobili idi tasarımdan

 

MKIV ve B5.5 te on yagmur seperatorun altinda, MKV ve B6 dan itibaren bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Ve ben daha su alanına rastlamadım. Muntazam bir koruması var.

Metin Akbal yazdı:

 

MKIV ve B5.5 te on yagmur seperatorun altinda, MKV ve B6 dan itibaren bilmiyorum.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Sani Gerşon yazdı:

Planlı eskitme belki?

En çok kaza alan noktadan bi de ECU sokalım müşteriye?

Muhtemel. Volvo alt davlumbaza koymuş. Kaldırıma dokandın mı bitti 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel

Evet aküyü soktum sabah taktım arızaları silinmişti bastım marşa ufaktan tikladi [emoji3526] yarın motor kulağı alıp gelip çalıştırmayi deneyeceğim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...