Doğan Arşiray 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 ovv çok acımasızca. balon balığı daha etkin olur ekonomi konsunda. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Tüketim 5/100km olunca mivliyor sistem 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Tüketim 5/100km olunca mivliyor sistem Arabanın gaz pedalına ucaklardaki gibi emilen havaya oranla gazı artıran , motoru boğulmaktan kurtaran ecias sistemine benzer bişey yapılabilirmi. Mesela dip gaza basarsam kolaylıkla boğarım motoru. Onu yerine devir artmasına eş oranlı gazı artırınca gayet seri gidiyorum.. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Ben bu şeyi istiyom "Alternate thrust-setting mode. The propulsion controls have two thrust-set modes: normal and alternate. In normal mode, the engine control uses flight condition data from the airplane air data system to compute the command N1. If valid flight condition data is not available, the engine control switches to alternate mode, which calculates command N1 from a different thrust-lever-to-N1 schedule. At the mode change a temporary N1-speed offset prevents a thrust change. The amber ALTN light in the EEC switch (figure 5) alerts the flight crew that the alternate mode is active. (The EEC switches replace the 737-300/-400/-500 power management control switches, which have a similar function.) To remove thrust-lever stagger that may develop as flight conditions change, the flight crew retards both thrust levers to mid-power and operates both EEC switches. This puts both engines in alternate mode and removes the N1-speed offset. When in alternate mode, thrust can exceed the certified engine rating at forward thrust-lever positions. To avoid overboost, flight crews should use the flight management computercalculated thrust limit to set thrust for the current flight mode (takeoff, climb, or cruise). This limit is shown as a green "crows-foot" N1-reference cursor (figure 6)." Servet abi, bu n1 reference denen şey. GAza basıyon ama o yavaş yavaş hızlanıyor. boğulmuyor , havayı çektikçe gazlanıyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Ali Darbaz yazdı: Arabanın gaz pedalına ucaklardaki gibi emilen havaya oranla gazı artıran , motoru boğulmaktan kurtaran ecias sistemine benzer bişey yapılabilirmi. Mesela dip gaza basarsam kolaylıkla boğarım motoru. Onu yerine devir artmasına eş oranlı gazı artırınca gayet seri gidiyorum.. Hava akış metre o işi yapıyor. blok kuru kuruya hava çeksin boğulmaz, hava yakıt oranı aşırı besleme olmayan araçlara çok stabil. aşırı besleme olanlarda önce yakıt sonra basınç geliyor. o anda yanmayan yakıt tahliye oluyor, oluyor iken de türbin sürtünmesi artarak basınç oluşuyor 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Ali Darbaz yazdı: Servet abi, bu n1 reference denen şey. GAza basıyon ama o yavaş yavaş hızlanıyor. boğulmuyor , havayı çektikçe gazlanıyor var buna benzer. cep telefonundan da ayarı mümkün, turbo diesel için, turbo benzinli de olabilir 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Ekim 2019 Paylaş 8 Ekim 2019 Çağlar Bayur yazdı: var buna benzer. cep telefonundan da ayarı mümkün, turbo diesel için, turbo benzinli de olabilir Bu benim torq prodan yaptığım kuruş metre. Soldaki kare grafik yük göstergesi. %70 - 80 en verimli alanlar. %30 ise saate 375 gram yakılan alan. Sağ üst kısım kuruş metre. Km başına kuruş ölçüyor. Bu kalibrasyon iyi olmadığı için fazla gösteriyor. Onuda çözdüm. Bunun patentini alıp satacam. Tane 50 dolar. Miss gibi . İnsanda ekonomi yapmaya zorluyor. Benim büyük ve eşsiz bilgeliğim sayesinde dışa bağımlılık bitecek. Çok yaşa Türkiye. 1 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 9 Ekim 2019 Paylaş 9 Ekim 2019 Arda Bülent Güzel yazdı: Bu arada tren hızlı tren ve PTT hizmetlerinede %20 güncelleme geldi. "Güncelleme" sihirli kelime. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Ekim 2019 Paylaş 9 Ekim 2019 Erkut Uysal yazdı: Zam falan hikaye eds den koşarak geçene bile ceza var bu ülkede... ben de boşuna korkmuşum bozüyük’teki kırmızı flaşa 😀 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts