İçeriğe Yönlendir

C5 Hakkında Sorular...


Enes Göktaş

Recommended Posts

Enes Göktaş

Saygideger abiler ustalar kardeslerim, nacizane kardesiniz olarak birkac sorum olacak. Akademisyen hekim olarak gorev yapmaktayim istanbulda. Daha yasim kucuk ama evliyim :)Allah izin ederse bi bebis bekliyoruz subatta. Suan da fiesta 1,4 dizel titanium x aracim var. Bebekten dolayi bagaji genis guzel gorunen genis d segmenti donanimli bi arac istiyorum. Ev aldigim icin maddi olarak tas catlasin 70 bin tl cikabiliyorum. Araci subattan sonra alabiliyorum ama garantici bi insan oldugum icin simdiden araclara goz atmaya basladim ki zamani geldiginde nokta atisi yapabileyim. Lafi cok uzattim kusurama bakmayin.

Oncelikle citroen c 5 ile ilgili bir suru video  izledim forumlara hatta yabanci forumlara bile baktim. Tek istedigim araci kullanmis veya halihazirda kullanan abilerimin kardeslerimin yorum yapmasi. Ben 1.6 hdi manuel in en az sx pk ve ustu versiyonlarini dusunuyorum. Otomatik turevleri araclarin bi sikinti da daha cok masraf ve ugrastiracagini biliyorum manuel bana kafi onu kabullendim bu yuzden. Videolarda bir kisi bile kotu bisey dememis zaten 4-5 kisi bu aracla ilgili bilgiler veriyor youtube da. Forumlarda ozellikle bizim tr forumlarinda insanin akli bulaniyor. Bu aracin 1.6 hdi kasasinda ne gibi sorunlar ne gibi masraflar ne kadar surelerde ortaya cikar kronik sorunu nedir? Tecrubeli olanlardab yorum istiyorum lutfen. Cunku bi kisim, ucan hali diyor 18 lik janta ragmen bi kisim suspansiyonu leş diyor. Yok efendim motor arabayi cekemiyor volan arizasi veriyor baski balatasi bu yuzden cabuk bitiyor(aracin agir olmasiyla alakali mi bilmiyorum okudujlarim bunlar) surekli orasindan burasindan ses cikiyor gibi ( bunlar varsa da kesin cozumleri var mi) seyler. Anlamadim gitti. Araca bakan biriyim bakarim yani sesine vs takintim vardir. Bir diger sorum da kardes bak ben bunu kullandim ama d segment misal latitude da var ayni fiyatlarda buna da bak ama bunda da bu bu sikinti var gibisinden yonlendirecek olanlar da varsa cok iyi olur. Kisaca ozetlersek kullanan kullanmis olan ( babasinda dayisinda arkadasinda olanlar etraftan duyanlar degil rica ederim) araba da sorunlar sunlardir su surede cikar konforu gercekten su sekildedir. Yol tutusu soyledir. Ama sen su araca da bak ama onda da bunlar bunlar vardir. Gerisi sana kalmistir diye yazarsa cok cok sevinirim. Cok uzun oldu ama kendimi ifade etmek ve tam karar vermek icin boyle oldu kusura bakmayin herkese sevgiler saygilar. Simdiden tesekkur ederim.

 Not: okumadigim izlemedigim video kalmadi. Aracin pdf halinde kullanim klavuzunu, donanim fiyatlarina kadae bulup okudum. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Sani Gerşon yazdı:

3 kişilik bir aile için Fiesta yeterli gelecektir.

Evlen Sani, sonra konuşalım yeterlilik olayını :D

  • Beğen 9
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 6
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Servet Aydın yazdı:

Evlen Sani, sonra konuşalım yeterlilik olayını :D

Sokaklarda gezmek için yeterli. Tatillere gitmekten bahsediyorsan bi şey diyemem.

Arkadaşım, eşi ve bebişini ben hep aldım gezdirdim. Eleman daha 6 aylık ama, çok güzel sığıyoruz clio'lara (moov'dan araç kiralıyorum da, oradan biliyorum)

Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

Bebişi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.

3 kişilik bir aile için Fiesta yeterli gelecektir. Ancak illa ki C5 diyorsanız @Önder Özcan ve @Murat Ersel Çevik yardımcı olacaktır size.

 Amin , Tesekkur ederim :). Sadece bebek arabasi bile katlanmis haliyle bayagi bi hacim kapliyor. Bunun puseti var vs yer kalmiyor :)

tarihinde Enes Göktaş tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Sokaklarda gezmek için yeterli. Tatillere gitmekten bahsediyorsan bi şey diyemem.

Arkadaşım, eşi ve bebişini ben hep aldım gezdirdim. Eleman daha 6 aylık ama, çok güzel sığıyoruz clio'lara (moov'dan araç kiralıyorum da, oradan biliyorum)

hariçten gazel okumak böyel birşey :)

 

900 litreye sığılamıyor. hele iki çocuk varsa hint otobüsleri gibi geziyoruz biz.

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Enes Göktaş yazdı:

 Amin , Tesekkur ederim :). Sadece bebek arabasi bile katlanmis haliyle bayagi bi hacim kapliyor. Bunun puseti var vs yer kalmiyor :)

 

Dogan Arsiray yazdı:

hariçten gazel okumak böyel birşey :)

 

900 litreye sığılamıyor. hele iki çocuk varsa hint otobüsleri gibi geziyoruz biz.

Tamam, evlenmiyorum ben :D

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

 

Tamam, evlenmiyorum ben :D

Akıllı adamın hali başka... :D

tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

2,5 sene 2006 model eski kasasını kullandım. Hidrolik süspansiyonlu olanını. Aracın sınırlarını hiç zorlamadım ama süspansiyon sayesinde konfor üst seviyedeydi, sanırım zorlasam güvenlik seviyesi de yukarılarda olacaktı. 1,6 hdi motor, focus'ta da tdci kullanılan kendisini kanıtlamış motor. Yeni hali e-hdi.

Fakat benim arabam yaşından dolayı mı (aldığımda 9 yaşındaydı) başka sebeplerden mi bilmiyorum bana çok masraf açmıştı. Bakımsızlıktan diyemeyeceğim, evrakları duruyordu her 10 binde aksatmadan bakımı yapılmıştı. Mekanik ve elektrik arızalarıyla karşılaşmıştım. Motor değil de, motor kulağıyla ilgili çok sorun yaşadım. Çok zor dikiş tutturabildik. Üstelik benim bindiğim model çok da çirkindi :D

Sizin almayı düşündüğünüz modeli kullanmadım ama hep hayranlıkla baktım. İki kasa arasında şekil dünya ile güneş arasındaki kadar mesafe var.

1,6 otomatikleri yarı otomatik denen tip, rahatsız edici geçişlere sahip. Tam otomatikler 2.0 dizellerde vardı sanırım. Bir de yanılmıyorsam turbo benzinlilerde.

Dizellerin yakıtı efsane, memnun eder.

Söylediklerim genelde eski kasayla ilgili olduğundan işinize yaramaz gibi görünebilir lakin ki öyle değildir, eyi yorumlamam bu kadardır :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)

Arkadaşım Ahmet Turgay TUNAY eski hidrolik süspansiyonlu C5 dahil yıllardır C5  kullanır (3. veya 4. C5 kullanıyor) aracıyla çok ilgilenir, bakar. Dile getirdiği bir kronik arıza yok. sadece otomatik olanlarda 100000 km civarında volan ile birlikte değişen parçası var 4~5 bin tl tutuyor. Birde aks kafalarında boşluk oluşuyor kullanıma bağlı olarak 170-180 bin km civarında bunun dışında bir sıkıntı duymadım. Motor PSA gurubunun DV6 kodlu motoru halen daha kullanılıyor. Bu motor bir dönem PSA gurubu dışında Ford, Volvo, Mazda, Mini gibi bir çok araçta kullanıldı. bende aynı motoru yaklaşık 75 bin km dir kullanıyorum. Rüştünü ispatlamış bir motordu. bakım maliyetleri düşüktür Euro4 Ve Euro5 olanları vardır. Güncel PSA araçlarında 120 Hp lik E6 motorları kullanılıyor. Motorla ilgili daha detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Son cümlem fiyat/fayda oranı yüksek bir araçtır. verdiğinizin karşılığını alırsınız.

https://hayatinvirajliyollarinda.com/2016/02/07/psa-ford-dv6/

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
Önder Özcan yazdı:

2,5 sene 2006 model eski kasasını kullandım. Hidrolik süspansiyonlu olanını. Aracın sınırlarını hiç zorlamadım ama süspansiyon sayesinde konfor üst seviyedeydi, sanırım zorlasam güvenlik seviyesi de yukarılarda olacaktı. 1,6 hdi motor, focus'ta da tdci kullanılan kendisini kanıtlamış motor. Yeni hali e-hdi.

Fakat benim arabam yaşından dolayı mı (aldığımda 9 yaşındaydı) başka sebeplerden mi bilmiyorum bana çok masraf açmıştı. Bakımsızlıktan diyemeyeceğim, evrakları duruyordu her 10 binde aksatmadan bakımı yapılmıştı. Mekanik ve elektrik arızalarıyla karşılaşmıştım. Motor değil de, motor kulağıyla ilgili çok sorun yaşadım. Çok zor dikiş tutturabildik. Üstelik benim bindiğim model çok da çirkindi :D

Sizin almayı düşündüğünüz modeli kullanmadım ama hep hayranlıkla baktım. İki kasa arasında şekil dünya ile güneş arasındaki kadar mesafe var.

1,6 otomatikleri yarı otomatik denen tip, rahatsız edici geçişlere sahip. Tam otomatikler 2.0 dizellerde vardı sanırım. Bir de yanılmıyorsam turbo benzinlilerde.

Dizellerin yakıtı efsane, memnun eder.

Söylediklerim genelde eski kasayla ilgili olduğundan işinize yaramaz gibi görünebilir lakin ki öyle değildir, eyi yorumlamam bu kadardır :D

Cok tesekkur ederim :)

Metin Uzunoğlu yazdı:

Arkadaşım Ahmet Turgay TUNAY eski hidrolik süspansiyonlu C5 dahil yıllardır C5  kullanır (3. veya 4. C5 kullanıyor) aracıyla çok ilgilenir, bakar. Dile getirdiği bir kronik arıza yok. sadece otomatik olanlarda 100000 km civarında volan ile birlikte değişen parçası var 4~5 bin tl tutuyor. Birde aks kafalarında boşluk oluşuyor kullanıma bağlı olarak 170-180 bin km civarında bunun dışında bir sıkıntı duymadım. Motor PSA gurubunun DV6 kodlu motoru halen daha kullanılıyor. Bu motor bir dönem PSA gurubu dışında Ford, Volvo, Mazda, Mini gibi bir çok araçta kullanıldı. bende aynı motoru yaklaşık 75 bin km dir kullanıyorum. Rüştünü ispatlamış bir motordu. bakım maliyetleri düşüktür Euro4 Ve Euro5 olanları vardır. Güncel PSA araçlarında 120 Hp lik E6 motorları kullanılıyor. Motorla ilgili daha detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Son cümlem fiyat/fayda oranı yüksek bir araçtır. verdiğinizin karşılığını alırsınız.

https://hayatinvirajliyollarinda.com/2016/02/07/psa-ford-dv6/

Cok sagolun. Motorun birsuru arabada kullandigini biliyorum. Sadece ulkemizde fransiz araclarina karsi asiri on yargi var sanirim. Temiz bi arac aldiktan sonra bahsettiginiz problemler zaten yapilmasi rutin olaylar diye dusunuyorum. Cok tesekkurlee tekrar ilginiz icin :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Enes Göktaş yazdı:

Cok tesekkur ederim :)

Cok sagolun. Motorun birsuru arabada kullandigini biliyorum. Sadece ulkemizde fransiz araclarina karsi asiri on yargi var sanirim. Temiz bi arac aldiktan sonra bahsettiginiz problemler zaten yapilmasi rutin olaylar diye dusunuyorum. Cok tesekkurlee tekrar ilginiz icin :)


sadece ülkemizde değil. Arabalara karşı hassas olan ve uzun ömür, az masraf isteyen amerikan halkı da psa grubunu tercih etmez. Ama bunun sebebi belli. Psa grubu ekonomi grubudur. Düşük hacim, yüksek teknoloji ve c5 gibi araçlarda kaliteli malzeme. 
 

Yüksek Ve teknoloji araçlarda zaman zaman sorunlara yol açabiliyor. O yüzden psa grubu bu konuda mimlendi. Özellikle elektronik arızaları bakımından.  
 

C5 çok komforlu Ve geniş bir araç. Sürdüm. Ama dayanıklılığı masrafsızlığını bilemem. Eğer başım ağrımasın taraftarıysanız toyota verso da size uyabilir

Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


sadece ülkemizde değil. Arabalara karşı hassas olan ve uzun ömür, az masraf isteyen amerikan halkı da psa grubunu tercih etmez. Ama bunun sebebi belli. Psa grubu ekonomi grubudur. Düşük hacim, yüksek teknoloji ve c5 gibi araçlarda kaliteli malzeme. 
 

Yüksek Ve teknoloji araçlarda zaman zaman sorunlara yol açabiliyor. O yüzden psa grubu bu konuda mimlendi. Özellikle elektronik arızaları bakımından.  
 

C5 çok komforlu Ve geniş bir araç. Sürdüm. Ama dayanıklılığı masrafsızlığını bilemem. Eğer başım ağrımasın taraftarıysanız toyota verso da size uyabilir

Yorumunuzu dikkate alacağım, xok tesekkur ederim ilginiz icin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Oflaz

1.6 hdi manuel sx pk kullanıyoruz. 2 aydır bizde. Performans aracın ağırlığından dolayı çok yüksek değil. Ancak kesinlikle yetersiz diyemem beni mutlu ediyor. E-hdi olanların daha ekonomik ve sessiz olduğu söyleniyor bizdeki hdi. Konfor olarak iyi. Ancak sx pk paketlerdeki 18 jantlar biraz konfora olumsuz etki ediyor. Kronik olarak ciddi problem açtığını duymadım. Volan sorunu yaşanabiliyor. Ancak bu da kısa periyotlarla gerçekleşen bir sorun değil sanırım. Bence c5 in en büyük sorunu soyulan iç trimler, trim sesleri. Bunlar dışında alınıp keyifle kullanılabilecek bir araç :)

Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
Onur Oflaz yazdı:

1.6 hdi manuel sx pk kullanıyoruz. 2 aydır bizde. Performans aracın ağırlığından dolayı çok yüksek değil. Ancak kesinlikle yetersiz diyemem beni mutlu ediyor. E-hdi olanların daha ekonomik ve sessiz olduğu söyleniyor bizdeki hdi. Konfor olarak iyi. Ancak sx pk paketlerdeki 18 jantlar biraz konfora olumsuz etki ediyor. Kronik olarak ciddi problem açtığını duymadım. Volan sorunu yaşanabiliyor. Ancak bu da kısa periyotlarla gerçekleşen bir sorun değil sanırım. Bence c5 in en büyük sorunu soyulan iç trimler, trim sesleri. Bunlar dışında alınıp keyifle kullanılabilecek bir araç :)

Hocam cok sagol ilgin icin bende en az sx pk modelini almak istiyorum. Trim sesi acisindan sunu diyebilirim ben sorun etmiyorum babam cok takan bi insandir. 3 sene icinde sirasiyla passat(2016)superb(2017), ardindan bmw (2017)520d ye gecti. Hepsini sifir aldik. Hepsinden de trim sesi geliyor diye delirdi. Artik cilekes anam dur dedi. Yoksa nereye varacakti bilmiyorum :). Amcamda yine mondeo var son kasa iclerinde en az trim sesi mondeo ve 5.20 de ama yinede var :). Size sorum sudur ki; cok asiri rahatsiz edici degil di mi yani bi symbol kadar degildir ya da sacma olacak ama bendeki fiesta kadar degildir. Ayrica soyulan derken tam anlamadim pek hakim degilim terimlere de plastik mi soyuluyor detaylandirir misiniz rica etsem..

Yorum bağlantısı
Onur Oflaz
(düzenlendi)
Enes Göktaş yazdı:

Hocam cok sagol ilgin icin bende en az sx pk modelini almak istiyorum. Trim sesi acisindan sunu diyebilirim ben sorun etmiyorum babam cok takan bi insandir. 3 sene icinde sirasiyla passat(2016)superb(2017), ardindan bmw (2017)520d ye gecti. Hepsini sifir aldik. Hepsinden de trim sesi geliyor diye delirdi. Artik cilekes anam dur dedi. Yoksa nereye varacakti bilmiyorum :). Amcamda yine mondeo var son kasa iclerinde en az trim sesi mondeo ve 5.20 de ama yinede var :). Size sorum sudur ki; cok asiri rahatsiz edici degil di mi yani bi symbol kadar degildir ya da sacma olacak ama bendeki fiesta kadar degildir. Ayrica soyulan derken tam anlamadim pek hakim degilim terimlere de plastik mi soyuluyor detaylandirir misiniz rica etsem..

 

B segmenti araçlar kadar değil tabi ki bu trim sesi. Aracın kullanım şekline, km sine göre de çok değişkenlik gösterecektir bu durum. Soyulan kısım aracın içindeki plastik aksam (kapı kollarındaki çıtalar vs.). Konsolda değil yani trim derken .

tarihinde Onur Oflaz tarafından düzenlendi
Detaylandırma
Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
Onur Oflaz yazdı:

 

B segmenti araçlar kadar değil tabi ki bu trim sesi. Aracın kullanım şekline, km sine göre de çok değişkenlik gösterecektir bu durum. Soyulan kısım aracın içindeki plastik aksam

Evet videolarda ve ilanlarda gordum boyalari vs hep siliklesmis tuslar da oyle. Bence fiyat ve performansa donanim ve goruntusune ragmen trim sesi cekilir. Son sorum elektronik olarak soyleyebileceginiz bir sorun var midir? Yasadiginiz veya sahit oldgunuz ve cozumu oldu mu

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
(düzenlendi)

1 yıl oldu 2010 1.6hdi sxpk kullanıyorum. DPF ile alakalı genelde şikayetler.(bende de oldu turbo wasthouse hortumu, egr iptali ile şu an sorun yok) Sol Arka tekerlek rulmani ni değiştirdim 450tl.

Bakımı 400tl civarlarında tutuyor  (yağ,filtre vs ). 

trigger seti (devirdaim dahil) 500tl civarı. debriyaj yaylı volan kullanmışlar 1500tl (bunlar planlarım arasında) civarı ama genelde sabit volan ile değiştirin diyorlar.(800tl civarı).

Uzun yolda 5-5.5, şehir içinde 7-8 lt yakıyor. (1650kg bu araç)

Bende 18inch (17 olanlarıda var) jant var haliyle lastik masrafı yüksek. Ses Yalıtımı on numara, Konfor on numara. İç tirimlerde (vites kolunun in bulunduğu bölge, iç kapı kolları gibi) soyulmalar kronikleri (50tl gibi bir masrafla boyanabiliyor.) 

Bu arabanın bence en büyük problemi park yeri.

 

Bu araç, 2010 a kadar sx ve sxpk olarak sınıflandırılmış.

sxpk da ön arka park sensörü, park yeri ölçüm, lastik basınç sensörü, yağmur,far sensörü,viraj aydınlatma,gündüz farı mevcut. SXPK larda usb, blt yada mp3 player yok (track çalıyor, sonradan aux yaptırılıyor 25tl ye yaptırdım), SX donanım daha düşük donanım seviyesine sahip.

 

2010 dan sonra comfort-dynamic-executive olarak üçe ayırmışlar. (bunlarda usb-blt vs var, comfort ta ön arka park sensoru yok. Led Gündüz farı var bu serilerde.) hepsinde e-hdi motor var.

Robotize Otomatik vitesleri genelde "baş ağrıtır" dense de grupta (face) pek konusu geçmez.,

 

2.0 hdi larda olanlar exlusive ler en dolu olanlarıdır. Tork konv. otomatiktir.

1.6THP motor benzinli turbo, 2.0hdi motorlara sahip olan c5lerin donanımına sahiptir.

 

 

 

 

tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Onur Oflaz
Enes Göktaş yazdı:

 Son sorum elektronik olarak soyleyebileceginiz bir sorun var midir? Yasadiginiz veya sahit oldgunuz ve cozumu oldu mu

 

Çok şükür yaşamadık 2 aylık süreçte. Tabi önceki sahiplerinde yaşanıp çözülmüş olabilir o konuda bilgimiz yok.

 

Muhittin Kaplan yazdı:

1 yıl oldu 2010 1.6hdi sxpk kullanıyorum. 

 

Abi aynı donanım paketi aracı kullanıyoruz. Bizde aynalar elekrikli katlanmıyor. Ancak ilanlarda çoğunda mevcut. Sende mevcut mu elektrikli katlanır ayna?

Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
Onur Oflaz yazdı:

 

Çok şükür yaşamadık 2 aylık süreçte. Tabi önceki sahiplerinde yaşanıp çözülmüş olabilir o konuda bilgimiz yok.

 

 

Abi aynı donanım paketi aracı kullanıyoruz. Bizde aynalar elekrikli katlanmıyor. Ancak ilanlarda çoğunda mevcut. Sende mevcut mu elektrikli katlanır ayna?

En bos paketlerinde bile katlanir ayna var. Brosurlerinde okudum.

Yorum bağlantısı
Onur Oflaz
Enes Göktaş yazdı:

En bos paketlerinde bile katlanir ayna var. Brosurlerinde okudum.

 

Bizimki katlanmıyor. Ayna ayar düğmesinde katlama fonksiyonu da yok. Anlayamadım sebebini :)

Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Siz de bu durumla karşılaştınız mı bilmiyorum ama gördüğüm her C5'in ön farlarında güneş yanığı vardı. 

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
(düzenlendi)
Onur Oflaz yazdı:

Abi aynı donanım paketi aracı kullanıyoruz. Bizde aynalar elekrikli katlanmıyor. Ancak ilanlarda çoğunda mevcut. Sende mevcut mu elektrikli katlanır ayna?

Bu Araçların hepsinde mevcut.

2010_Citroen_C5_2.0_Comfort_HDi_Saloon_(

Emrah Altun yazdı:

Siz de bu durumla karşılaştınız mı bilmiyorum ama gördüğüm her C5'in ön farlarında güneş yanığı vardı. 

ampul çok.gündüz farı,uzun,kısa,park,viraj 😀

tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

2011 e-hdi otomatik ve 2009 sxpk manuel olmak üzere 2 tane C5 im oldu. 

genel anlamda çok keyifli, çok memnun kaldığım araçlardandır.

e-hdi birkaç beygir daha yüksek bu da yakıt ve elektrik desteği sayesinde performansa olumlu destek oluyor.

ayrıca e-hdi da direksiyon daha keyifli, yandan rüzgar çarptığında direksiyonda olan çekme hissini araç tolerize ediyor.

bu arada sxpk larda olan 245-45-18 lastik konfordan biraz ödün veriyor ve gerçekten pahalı bir ebat.

225-55-17 daha konforlu...

Yorum bağlantısı
Enes Göktaş
Ahmet Çankaya yazdı:

2011 e-hdi otomatik ve 2009 sxpk manuel olmak üzere 2 tane C5 im oldu. 

genel anlamda çok keyifli, çok memnun kaldığım araçlardandır.

e-hdi birkaç beygir daha yüksek bu da yakıt ve elektrik desteği sayesinde performansa olumlu destek oluyor.

ayrıca e-hdi da direksiyon daha keyifli, yandan rüzgar çarptığında direksiyonda olan çekme hissini araç tolerize ediyor.

bu arada sxpk larda olan 245-45-18 lastik konfordan biraz ödün veriyor ve gerçekten pahalı bir ebat.

225-55-17 daha konforlu...

E hdi oneriyorsunuz sizde yani. Peki bu lastik ebati herhangi bir doannimda olabiliyor mu? Hangi doanaima bakmaliyim

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...