Bünyamin Dedeoğlu

Yüzbin TL Araba Tavsiyesi

Recommended Posts

Mehmet Pınar

118 e Toyota sıfır otomatik fiyatı almıştım geçe gün. Birçok bayii o fiyata veriyor arabayı. Yeterki keş para olsun

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu

2020 bekleyin ve sıkı durun...

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

egea alırım ben olsam. kullandım epeyce araç fena değil fiyatına göre.

kaça şimdi egea benzinli?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz

yahu 100 bine arabamı alunu. Burda çekmeköyde havuzlu site var . Adı Sarı Evler sitesi.  330 bin tl evler. Gelin alın bir tane. Ev olduktan sonra araba kolay. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Uzunoğlu
Ahmet Türedi yazdı:

Bu kredi kampanyasıda tamamen yalan dolan.

Bu kampanyadan önce arkadaş 147.5 civic otomatik baz modelini aldı. Başka bır arkadaş bı kampanya çıkınca bayiye gitti aynı araç 162,5 olmuş.  Firmalar kredideki 0,49 faiz oranın üstünü firmalardan alıyor.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

Satın alacağım tek Turbo araba Civic RS olurdu abi.

Rs ile Rs olmayanin vites kutusu aynı dolayısıyla son hız aynı. Cvt şanzıman 180 küsür hp yi törpülüyor. Dizeldeki otomotiği bu motora taksalar tadından yenmez.

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Murat Ersel Çevik
Bünyamin Dedeoğlu yazdı:

Merhaba 90 - 110 bin arası araba tavsiyesi olan var mı ? 

 

Otomatik vites olacak 

Sedan olacak

Lpg Dizel farkretmez 

 

Volvo S60 

Octavia

Astra j 

Passat 

arasında kaldığımız modeller bunlar arasından yada başka önerisi olan var mı ? 

Ekran park sensör vs olması önemli 

 

2014 2015 süperb bakın. Elegance alırsanız otomatik park sistemi 4 koltuk ısıtma tüm aynalarda karartma hepsini bulursunuz. 

GALERİ İNER BOYASIZ 2013 SKODA SUPER B ELEGANCE FULL 110 BIN KMİlan No: 740674736
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-galeri-iner-boyasiz-2013-skoda-super-b-elegance-full-110-bin-km-740674736/detay

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz
Metin Uzunoğlu yazdı:

Rs ile olmayanin vites kutusu dolayısıyla son hız aynı. Cvt şanzıman 180 küsür hp yi törpülüyor. Dizeldeki otomotiği bu motora taksalar tadından yenmez.

 

Abi 120 kmh yapsa yeter. Motorun verimliliği %36 üstünde. 4 litre ortalama tüketimle yolculuk yapan var. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Rifat Şeker
Ali Darbaz yazdı:

 

Abi 120 kmh yapsa yeter. Motorun verimliliği %36 üstünde. 4 litre ortalama tüketimle yolculuk yapan var. 

 

 

Şu ben kullanırken yakaladığım rakamlardan biri :) Kendi kullandığım aracın fotosu :)

 

89ea3fff340.jpeg

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Emre Öğüt

1.6tdi+dsg octavia diyorum

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mert Gulkokan
şu anda en mantıklı araclarda biri 1,0 tsi dsg seat ibiza 
Fiyat çok mantıklı 105 bin tl hurda destekli ve hem style paket hem dsg hem de turbo benzin çok çok iyi fiyat

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Çankaya
(düzenlendi)
Mehmet Pınar yazdı:

2016 da ekranı sonradan taktıranlar var, başka fark yok di mi

 hayır dediğiniz gibi concept plus en dolusu ve 2016 ile 2017 arasında sadece ekran farkı var.

2017 lerde concept tekno paket çok, ancak düşük bir paket, klima bile manuel...

 

 

tarihinde Ahmet Çankaya tarafından düzenlendi
yazım hatası

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Köksal Yılmaz
Ahmet Çankaya yazdı:

 hayır dediğiniz gibi concept plus en dolusu ve 2016 ile 2017 arasında sadece ekran farkı var.

2017 lerde concept tekno paket çok, ancak düşük bir paket, klima bile manuel...

 

 

 

Yetkili serviste dct kavramasının 14000 tl lere onarıldığı yazılmış ceed facebook sayfasında, dct ile ilgili bilginiz var mı?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Münir Nurettin Taşova
Ali Cihangiroğlu yazdı:

2020 bekleyin ve sıkı durun...

 

2020 de hurda indirimi bitiyor. Kurdan dolayı fiyatlar çok çok yükselecek.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Münir Nurettin Taşova yazdı:

 

2020 de hurda indirimi bitiyor. Kurdan dolayı fiyatlar çok çok yükselecek.

sıkıntı yok, çok daha önemli başka sorunlarımız olacak gibi, kimsenin araba düşüneceğini pek sanmıyorum....

Köksal Yılmaz yazdı:

 

Yetkili serviste dct kavramasının 14000 tl lere onarıldığı yazılmış ceed facebook sayfasında, dct ile ilgili bilginiz var mı?

şanzıman çeşitleri:

 

manuel

tam oto

 

bitti :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Çankaya
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Yetkili serviste dct kavramasının 14000 tl lere onarıldığı yazılmış ceed facebook sayfasında, dct ile ilgili bilginiz var mı?

 

dct diğer otomatikleştirilmiş şanzımanlara göre daha dayanıklı ve vites geçişleri güzel.

örneğin bir dsg gibi çok sorunlu bir şanzıman değil

kia araçlarına 5 yıl garanti veriyor ve servisteki bir tanıdık müdür

şanzıman arızasına sık rastlanmadığını ancak bu gibi durumlarda doğrudan garanti kapsamına aldıklarını söylemişti.

ayrıca 14 bin lira servis fiyatıysa bunun dışarıda 3-4 bin liraya halledilebileceğini gösterir kanaatimce...

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Enes Ayan

Dizel otomatik Astra

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Ahmet Çankaya yazdı:

 

dct diğer otomatikleştirilmiş şanzımanlara göre daha dayanıklı ve vites geçişleri güzel.

örneğin bir dsg gibi çok sorunlu bir şanzıman değil

kia araçlarına 5 yıl garanti veriyor ve servisteki bir tanıdık müdür

şanzıman arızasına sık rastlanmadığını ancak bu gibi durumlarda doğrudan garanti kapsamına aldıklarını söylemişti.

ayrıca 14 bin lira servis fiyatıysa bunun dışarıda 3-4 bin liraya halledilebileceğini gösterir kanaatimce...

dct dsg aynı şey zatende, ikiside çift kavramalı sınırlı ömürlü çift baskı balataya sahip yine sınırlı ömürlü mekantroniği olan şanzımanlar,  ömrü neredeysse sınırsız olan manuel ve ona çok yakın olan tek şanzımansa tork konvertörlü klasik oto şanzıman,  garantiye ve sözlere pek inanmayın, burası Türkiye, şanslıysanız iş balka tabiii :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Köksal Yılmaz

Kia distribütörü Çelik motor pek yüz güldürmüyor, ceed sw ler hoşuma gidiyor, onun da tam otomatiğini alırdım.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Çankaya
Ali Cihangiroğlu yazdı:

dct dsg aynı şey zatende, ikiside çift kavramalı sınırlı ömürlü çift baskı balataya sahip yine sınırlı ömürlü mekantroniği olan şanzımanlar,  ömrü neredeysse sınırsız olan manuel ve ona çok yakın olan tek şanzımansa tork konvertörlü klasik oto şanzıman,  garantiye ve sözlere pek inanmayın, burası Türkiye, şanslıysanız iş balka tabiii :)

 

dediğiniz gibi sonuçta çift kavramalı otomatikleştirilmiş bir şanzıman.

ancak manuel şanzıman kullanamayan ve/veya kullanmak istemeyenler için sonuçta birini tercih etmek gerekiyor.

bu noktada alternatifler ve tercihler devreye giriyor zaten.

sorun olarak gördükten sonra manuel şanzımanda baskı balata değiştirmekte sorun, hele ki servis fiyatları ile..😊

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Ahmet Çankaya yazdı:

 

dediğiniz gibi sonuçta çift kavramalı otomatikleştirilmiş bir şanzıman.

ancak manuel şanzıman kullanamayan ve/veya kullanmak istemeyenler için sonuçta birini tercih etmek gerekiyor.

bu noktada alternatifler ve tercihler devreye giriyor zaten. 

sorun olarak gördükten sonra manuel şanzımanda baskı balata değiştirmekte sorun, hele ki servis fiyatları ile..😊

yalnız manuelde baskının ömrü 250 binleri çok rahat bulur ve tek balatadır, mesele fiesta dizelin balata takımı 400 tl. civarıdır, dışarda değiştirirsiniz, üstüne işçilik koyun, servise mahkum değiliz ve basittir,  dct-dsg zordur, 2 takım balata ile masrafıda 2 hatta daha fazla katıdır, ömrü manuelden kısadır, sanayide rastgele yaptırmazsınız yaptırsanız bile pahalıdır,  kısaca manuelin masrafı hem daha uzun km de çıkar hemde yarı yarıya hatta daha fazlası ucuzdur, tam oto şanzımanda ise neredeyse yağ değişimi dışında masraf bile yoktur....

  manuel-oto şanzıman seçimi ise elbette tercih meselesidir...

 

şahsen tercih olarak kesinlikle tam oto şanzıman tercih ederim artık, sebebi şu, birkere çok geliştiler, neredeyse dsg kadar hızlılar artık, kesinlikle dsg ye göre çok daha uzun ömürlüler neredeyse manuel kadarda sağlamlar, hatta daha bile masrafsız olabilirler...

 

dsg-dct bunlar sorunlu olduğunda firmalar yavaş yavaş bırakıp tam otoya geçmeye başladılar, hatta vw bile bırakacak söylentileri var, Ford kısmen bıraktı, 2020 de gelecek modellerde çift kavrama dahada az belkide hiç olmayacak, gelecek galiba çok çok daha gelişmiş tam oto konvertörlü şanzımanların olacak gibi gözüküyor, elbette tercih meselesi seçmek ama şahsen ben tam otoyu seçerdim, şuan bile neredeyse kullanımda farksızlar dsg-dct den, kesinlikle çok net daha uzun ömürlü ve neredeyse yağ dışındada bakım gerektirmeyen sarfı olmayan şanzımanlar çünki...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Göktürk

İşler patlayabilir. 5-10 sene belimizi doğrultamayabiliriz. Herkes tasarruflu olsun derim.

  • Beğen 6

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Mehmet Uslu
Ali Darbaz yazdı:

 

Abi 120 kmh yapsa yeter. Motorun verimliliği %36 üstünde. 4 litre ortalama tüketimle yolculuk yapan var. 

Bu motora benim de ilgim var. Ama cvt ile almazdım. Yalnız testlerde ortalama 8 den aşağı yakmadığı gözlemlenmiş. Hypermil yapmayan insanı üzer.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Keskin
İşler patlayabilir. 5-10 sene belimizi doğrultamayabiliriz. Herkes tasarruflu olsun derim.

Hocam sana katılmakla beraber insanların işlerin patlaması mevzuuunu anlamaları çok farklı dün bi müşterime gittim ne zaman patlayacak bu piyasa beklemekten iş yapamaz olduk diyor.
Yani patlamış farkında değil iş yapamıyorsan daha ne olsun

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz
Fatih Mehmet Uslu yazdı:

Bu motora benim de ilgim var. Ama cvt ile almazdım. Yalnız testlerde ortalama 8 den aşağı yakmadığı gözlemlenmiş. Hypermil yapmayan insanı üzer.

 

Yüksek gücü ve alcak yapısının etkisi ile gaza basma dürtüsü veriyor. 

 

Mesela babam kullanınca 9 litre , ben kullanınca 5.9 litre yakıyor Chevrolet Cruze

Mesajı paylaş


Mesajın linki