İçeriğe Yönlendir

Garanti


Barış Fırat

Recommended Posts

Barış Fırat

Merhaba 

 

2017 Model yeni kasa Ford Fiesta aracımın emniyet kemeri geri sarmıyordu, servise bıraktım aracı bir kaç gün sonra müşteri temsilcisi aradı ve kemerin değişmesi gerektiğini söyledi.

 

Ancak Otosan tarafından Emniyet kemeri sürekli olarak takılı kullanıldığından arıza oluştuğundan garantiden değişim red aldı. 

 

Araç 1,5 yıldır trafik de ve henüz 16000 km. böyle basit bir arızada bile müşteriye suçlayan bir firmadan ne beklenir ? Bilemedim.

 

Atık tüketici mahkemesinde hakkımı arayacağım.

 

 

Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Barış Fırat yazdı:

Ancak Otosan tarafından Emniyet kemeri sürekli olarak takılı kullanıldığından arıza oluştuğundan garantiden değişim red aldı. 

 

Takmayacak mıyız yani? Nasıl bir şey anlamadım ben bu kısmı. 

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ

Çok saçma bir bahane ile red etmişler. " Sürekli takılı kullanıldığından" nasıl açıklayacaklar merak ediyorum.

Yorum bağlantısı
Mutlu Kanter
Barış Fırat yazdı:

Merhaba 

 

2017 Model yeni kasa Ford Fiesta aracımın emniyet kemeri geri sarmıyordu, servise bıraktım aracı bir kaç gün sonra müşteri temsilcisi aradı ve kemerin değişmesi gerektiğini söyledi.

 

Ancak Otosan tarafından Emniyet kemeri sürekli olarak takılı kullanıldığından arıza oluştuğundan garantiden değişim red aldı. 

 

Araç 1,5 yıldır trafik de ve henüz 16000 km. böyle basit bir arızada bile müşteriye suçlayan bir firmadan ne beklenir ? Bilemedim.

 

Atık tüketici mahkemesinde hakkımı arayacağım.

 

 

Merhaba ;

 

 

servis veya  müşteri  temsilcisi ile uğraşmayın  internet ten   üst düzey müdürlerin numaralarını bulup arayın  durumu anlatın   durum bakın nasıl değişecek 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

sürekli takılı olunca bozulan emniyet kemeri yapmışlar. tam bizim tayfaya göre.

 

kalıp ayrıcı spreyler var, onlar üzerinize de bulaşmaz.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan

Şöyle olaylar karşısında verdikleri saçma sapan tepkileri/bahanelerı okudukça soğuyorum FORD'dan. Müşteri memnuniyeti politikası bu kadar kötü olan başka bir firma daha yok sanırım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış Fırat
Recep Selim Kaya yazdı:

 

Takmayacak mıyız yani? Nasıl bir şey anlamadım ben bu kısmı. 

o kısmı inanın bende anlamadım 🙂

Mutlu Kanter yazdı:

Merhaba ;

 

 

servis veya  müşteri  temsilcisi ile uğraşmayın  internet ten   üst düzey müdürlerin numaralarını bulup arayın  durumu anlatın   durum bakın nasıl değişecek 

Üst düzey yönetime mail attım beklemedeyim

Bu arada yetkili servis kendi bütçemizden onarım yapacağız dedi. ama ben kafayı taktım bir kere Otosana

Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan

1,5 yıl önce koltuğun arkasından takılıp bırakıldıysa çalışmayabilir. (Öyle ise çalışmaması/bozulması normaldir)

 

Aşağıdaki videoda anlatılan denenebilir.

 

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kemeri takıp üstüne mi oturuyorsunuz? kemer kumaşında kırılma var mı?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Barış Fırat
Çağlar Bayur yazdı:

kemeri takıp üstüne mi oturuyorsunuz? kemer kumaşında kırılma var mı?

Hayır o tarz araç kullanmam.

 

Otosan aradı girişimlerimden sonra arızayı kabul ettiler.

 

Herkese selamlar

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Geçmiş olsun. Olması gereken olmuş. Şunu en başta yapsalar da, müşteri memnuniyeti neymiş, unutmasak...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Barış Fırat yazdı:

 

Ancak Otosan tarafından Emniyet kemeri sürekli olarak takılı kullanıldığından arıza oluştuğundan garantiden değişim red aldı. 

 

 

Garanti kapsamını çok yanlış anlamış bunlar. 

Kullanılmadan bozulsaymış teminat dahilindeymiş demekki. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Bu arızaya ilk red veren kişinin de işine son verilmeli. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...