İçeriğe Yönlendir

Ibiza 5 - Yetkili Servis 10.000 km. Bakımı Tutarı


Selçuk Keleş

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Yağ, işçilik ve motor temizliği fazla. Şu yapılanlar yarım saatlik iş. Motor temizliğine gerek yok. 50 binde bir belki yaptırılır. Yağ hem po hem. 320. Yuh artık. Polet filtresi servislerde hep pahalıdır. Japon araçlarında 200 lira civarında

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Metin Akbal yazdı:

Ha bi dakka. Orasi da var. Ama bazi VW yetkili servislerinde Audi ve Seata da bakiliyor. Ornek Mez, Kartal, Trabzon Bahadir vs vs.Skodanin ithalatcisi Yuce Oto olmasi lazim. Dogus getirmiyor. O yuzden orda sikinti yok.


Evet ama bilgisayar girişleri vs ayrı. Yani VW’de Castrol Skoda’da Shell kullanabilirler. 
 

Shell’in yağı iyidir bu arada. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Selçuk Keleş

20.000 bakımı için yetkili servis indirim sonrası 1.500 lira istedi. Zaten götürmeyecektim, Bostancı sanayide 850 liraya yaptırdım, Mobil Super 5/30 kullanıldı. :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Selçuk Keleş yazdı:

20.000 bakımı için yetkili servis indirim sonrası 1.500 lira istedi. Zaten götürmeyecektim, Bostancı sanayide 850 liraya yaptırdım, Mobil Super 5/30 kullanıldı. :) 

iyi yapmışsın, bende ilk bakıma servise gideyim, altını üstünü inceleyim, sonra bakımları ben yaparım zaten....  fırsat olmadı adam gibi inceleyemedim, yoksa ilk bakımı falanda sallarımda neyse gidip öpülelim ...

 

yalnız po falan koyamazlar, ya adam gibi yağ koyacaklar yada ben alıp gelirim onu koyarlar, geçecekler o işi...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

iyi yapmışsın, bende ilk bakıma servise gideyim, altını üstünü inceleyim, sonra bakımları ben yaparım zaten....  fırsat olmadı adam gibi inceleyemedim, yoksa ilk bakımı falanda sallarımda neyse gidip öpülelim ...

 

yalnız po falan koyamazlar, ya adam gibi yağ koyacaklar yada ben alıp gelirim onu koyarlar, geçecekler o işi...

Garantisi yok mu arabanın

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Garantisi yok mu arabanın

garantide ama garanti bakımla alakalı değilki, bakımda değişen sarf malzemeleri orjinal olup faturasıylada sabitse garantiyi etkilemez, yağ yağ filtresi hava ve polen filtresi değişimi kullanıcının yapabileceği şeylerdir, kendim evde yaparım istersem, tabii bizde bunu servise yada firmaya mahkemeyle kabul ettirmek zorunda bırakıldığımız için bu haldeyiz, uğraşmıyor kimse... 

 

kısaca zamanında yapılmak kaydıyla, sarf malzemelerinin değişimini dışarda yada kendin yaparsan garantiyi etkilemez, orjinal olacak ama yada onaylı olacak...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

garantide ama garanti bakımla alakalı değilki, bakımda değişen sarf malzemeleri orjinal olup faturasıylada sabitse garantiyi etkilemez, yağ yağ filtresi hava ve polen filtresi değişimi kullanıcının yapabileceği şeylerdir, kendim evde yaparım istersem, tabii bizde bunu servise yada firmaya mahkemeyle kabul ettirmek zorunda bırakıldığımız için bu haldeyiz, uğraşmıyor kimse... 

 

kısaca zamanında yapılmak kaydıyla, sarf malzemelerinin değişimini dışarda yada kendin yaparsan garantiyi etkilemez, orjinal olacak ama yada onaylı olacak...

 

Evet ama toyota’da şöyle bir olay var. Garanti bittikten sonra parayla uzatmak istiyorsan bakımların serviste yapılması gerekiyormuş. Senin arabamının motoru şanzımanı hassas. O yüzden dedim :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Evet ama toyota’da şöyle bir olay var. Garanti bittikten sonra parayla uzatmak istiyorsan bakımların serviste yapılması gerekiyormuş. Senin arabamının motoru şanzımanı hassas. O yüzden dedim :) 

motor ve şanzımanda sınıfındaki en sağlamlardan dsg sandın herhal :p özellikle motor güzel, tork ağırlıklı yürüyen makina,yani düşük devirde çok rahat aracı götüren motor, böyle motorlar sağlamdır, motorsiklettede böyledir mesela, bknz. Honda motorsikletler, beygir düşük tork deli düşük devirde bile çok rahat yürür, sonuç evladiyelik motor...

garanti uzatmadada bakım şartı koyamazlar aslında, saçmalamışlar, zaten uzatma garantide normal garantiye göre kıvırma yüzdeleri %50 artıyor ve her nasılsa garantiye girmesi gerekenlerde kullanıcı hatasına giriyor, ben uzatmıyorum vallahi...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...