Mustafa Cerci 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 1.4 dizellerin geneli dedigin gibi 68 bg motor 1. viteste bagiriyor 2. viteste gitmiyor Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 (düzenlendi) 2. viteste 2000 devirin altında çok fazla güç üretmesede 1200 devirlerden itibaren 2. viteste yokuşta bile gaza yüklenseniz titreyerekte olsa 2000 devire kadar rahat gelebilmesi gerek. 1500 devirden sonra canlı olup 2000 devirden sonra iyice canlanması gerek. 3. vitesten sonra 2000 devirin altında pek güç üretmez ama 3 vee 4. vitestede olsa 1500 devirden itibaren gaza yüklenince toparlaması gerek. Motor çok fazla titrer orası ayrı. Daha öncede konuşulmuştu ve çok eskiden bir video çekmiştim. 2. viteste özellikle 1500 devirlere düşürüp gaza basarak denedim. Videonun sonunda 1. ve ardından 2. vites ile çok yüklenmeden hemen 70'i buluyor. 25 Eylül 2011 tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 1.4 tdci'ların 0-100'ü 14 saniyenin üzerinde. Arabada tork koruma sistemi her vites değişiminde gazı otomatik keserek debriyaj balatasının ömrünü uzatıyor fakat 0-100'üde çok etkiliyor. Debriyajı bırakınca güç 1 saniye sonra geliyor. Turboda bu arada basıncını bir miktar kaybediyor. Tork kontrol iptal edilip denenirse 0-100 12 saniyelere gelir. Şuan orjinal şekilde denedim ve 13.5 saniye civarı. Yorum bağlantısı
Mehmet Solak 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 1.4 dizellerin geneli dedigin gibi 68 bg motor 1. viteste bagiriyor 2. viteste gitmiyor +1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 kaç model kaç km de, bakım geçmişi nasıl? Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 25 Eylül 2011 Paylaş 25 Eylül 2011 Aracın çekişi nasıl ? mazot filtresi değiştimi enjektörlerin durumu nasıl? yapmaması lazım. 1. viteste gitmez 2. viteste şahlanır focuslu arkadaşların dediklerine katılmıyorum. Yorum bağlantısı
Bülent Şahin-2 26 Eylül 2011 Paylaş 26 Eylül 2011 1.4 dizellerin geneli dedigin gibi 68 bg motor 1. viteste bagiriyor 2. viteste gitmiyor bu dediğinize katılmıyorum benim arabam ikinci viteste gayet güzel gidiyor süren arkadaşlarımın bile dikkatini çekmisti... Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 26 Eylül 2011 Paylaş 26 Eylül 2011 2. viteste gitmiyordan kasıt , düşük devirde çok titriyor ve stop edecek hissi uyandırması sanırım. Ben araç yürüyorsa genelde 2 ye alırım , abartılacak kadarda sarsıntı olmuyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 26 Eylül 2011 Paylaş 26 Eylül 2011 Aynı durum bende de var, baskı-balatanın ömrünü tamamlamak üzere olmasına bağlıyorum. (106bin KM) valla benimki arkadasin dedigi sekilde kasislerden gecislerde yada sehir icinde trafigin agir hareket ettigi bazi durumlarda 1 e atinca arac yigiliyor 2 de devam edersem silkeliyor yaklasik ayni km de esimin kullandigi 206 var farkina varmadan 2 ile kalktigim cok oldu hicte sarmadi cunku aralarinda 40bg den fazla var. hizlanmaksa kastettiginiz aracin icinde iken benden hizli kimse yok gibi geliyor ama disardan durum hicte oyle degil Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 27 Eylül 2011 Paylaş 27 Eylül 2011 Benzinli motor karakteristiği beklemek yanlış turbo dizel belli devir aralığında çok keyifli düşük devire hiç gelmez. Sonuçta dizel araba kullanıyorsunuz. 1000 devirde gaza yüklenseniz 1700 e gelene kadar araba zorlanacağı aşikar. Uygun devrinde gitmezseniz yığılır. Düşük devirde gaza fazla basarsanız titrer bu dizelin karakteristiği. Doğru kullanırsanız sabit yüksek ve kesintisiz torkun keyfi bambaşka. Yorum bağlantısı
Hakan Duran 7 Ocak 2012 Paylaş 7 Ocak 2012 arkadaşlar her hangi bir yerde anar ya cıkmak istediğimde vites anaryaya girmiyor anaryaya takdığımda genellikle 4 giriyor ama anaryaya takarken olduğu gibi takılı bir şekilde elim le tutuyorum ancak o zaman vites geciyor naaryaya.lütfen yardımcı olun Yorum bağlantısı
Murat Altındal 7 Ocak 2012 Paylaş 7 Ocak 2012 bende bilmiyorum anaryayı bilen varmı? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 7 Ocak 2012 Paylaş 7 Ocak 2012 Vites yayınız kırılmış anladığım kadarı ile boyutuna göre pahalı bir parça ama değiştirmeden cözümü yok değişimi çok kolay 2 dakikada hallederler. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 7 Ocak 2012 Paylaş 7 Ocak 2012 Hemşerim kimse bilmez anarya nedir. Anarya geri vites arkadaşlar, Hatta bende bugün İlteber abiye söyledim anaryada sorun var dedim, sustu kaldı Vites yayınız kırılmış anladığım kadarı ile boyutuna göre pahalı bir parça ama değiştirmeden cözümü yok değişimi çok kolay 2 dakikada hallederler. Vites yayı dediğin parça kolu ortalayan parçamı Tahir abi? eğer o parçadan bahesiyorsan malesef yanlış teşhis. O yayı ben kırmıştım, şuan yeni yay takılı ama bende de anaryaya zor geçme durumu var nedense. Debiryaja bas çek yapıyorum, önce 3e veya 2ye takıp sonra geriye atıyorum bir kaç deneme sonrası oluyor Yorum bağlantısı
Ali Eren 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Anarya kelimesini ben de ilk defa Mersin'de duymuştum. Çok tuhaf gelmişti kulağıma. Hatta başılığı görünce dedim konuyu açan Mersin veya Adanalı'dır diye. Demek G.Antep'te de kullanılıyormuş. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Vites yayı dediğin parça kolu ortalayan parçamı Tahir abi? eğer o parçadan bahesiyorsan malesef yanlış teşhis. O yayı ben kırmıştım, şuan yeni yay takılı ama bende de anaryaya zor geçme durumu var nedense. Debiryaja bas çek yapıyorum, önce 3e veya 2ye takıp sonra geriye atıyorum bir kaç deneme sonrası oluyor Ben anlatımdan öyle bir sonuca vardım Semih ama yanlış teşhis galiba dediğin gibi benimde kırıldı o yay kronik galiba F1 lerde ama değiştikten sonra sıkıntı yaşamadım hep bahsedilir forumda Focusların geri vites geçişleri sorunlu diye ben hiç yaşamadım o sıkıntıyı ha tam geçmediği zamanlar olmuyor değil ama yumuşak tabir i caizse yedirerek geçirirsen her seferinde giriyor geri vitese. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Geri vitese takmak için frene basıp durduğunuzda ayağınızı frenden çekmeden 2 saniye bekleyip geri vitese takın. Yorum bağlantısı
Murat Altındal 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Geri vitese takmak için frene basıp durduğunuzda ayağınızı frenden çekmeden 2 saniye bekleyip geri vitese takın. nedeni ne ayhan sölersen bilgilenmiş oluruz... Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Geri viteste senkromeç olmadığı için birbirine geçen iki dişlide hız farkı olmaması gerek. Nadiren dişler boşluk yerine üst üste gelerek geri vitese geçmeyebilir. Arabayı 1. vitese takıp hafif kıpırdatmak gerekebilir. Yorum bağlantısı
Murat Altındal 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Geri viteste senkromeç olmadığı için birbirine geçen iki dişlide hız farkı olmaması gerek. Nadiren dişler boşluk yerine üst üste gelerek geri vitese geçmeyebilir. Arabayı 1. vitese takıp hafif kıpırdatmak gerekebilir. şimdi daha iyi anladım teşekkürler daha, önceki kulllandığım bi kaç arabada arabayı çalıştırdığımda geri vitese geçmeyince vitesi 1' e takıp hafif ileri kıpırdattıktan sonra geri vitese geçiyordu.... peki benim fiesta'da geri vitese takarken gacırtı sesi geliyor, ama debriyaja tam dibine kadar bastığımda ses gelmiyor, nedeni nedir, bi sıkıntı varmıdır? Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 8 Ocak 2012 Paylaş 8 Ocak 2012 Debriyaja çift basmak yada boşa alıp tekrar basmak gibi bende mekanikleşmiş istemsiz davranışlar var. Her türlü geçiyor o yüzden. 1 Yorum bağlantısı
İsmail Mumcu 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 Aracımı 1. viteste kullanırken debriyaja bastığımda kompresyon sesi gibi bir uğultu geliyor fakat vitesi boşa çıkardığımda o ses geçiyor diğer viteslerde böyle ses duymuyorum.Neden olabilir acaba görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar Yorum bağlantısı
İsmail Mumcu 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 baskı balata bilya sıfır luk marka yeni takıldı Yorum bağlantısı
Recommended Posts