İçeriğe Yönlendir

200+ Beygir 1.6 TDI Bigturbo Golf


Erdem Dertsiz

Recommended Posts

Erdem Dertsiz
Serkan Karakoca yazdı:

big cooler en kolay iş yav :)

 

peki abi cooler için öne ek y boru ile 2 tane mi yoksa mevcudu söküp daha büyük mü?

Çağlar Bayur yazdı:

patlamaz pal e geri basınç yapar,

 

peki darboğazı anlama yöntemi nedir abi?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

daha büyük hacimli olan takılır, anlama yöntemi zor, genelde pal parçalanınca anlaşılıyor, ölçümü zahmetli olur zaten,

Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca
Erdem Dertsiz yazdı:

 

peki abi cooler için öne ek y boru ile 2 tane mi yoksa mevcudu söküp daha büyük mü?

 

peki darboğazı anlama yöntemi nedir abi?

Tabiki aliminyum gerçek arı peteği be daha büyük hacimli olanı tercih et :)

bendeki ne kadar sıkarsam sıkayım dışardaki hava derecesiyle aynı eğer gece ise 1-2 derece daha düşük dışarı ısısından gündüz ise çok sıcaksa 1-2 derece yüksek oluyor iat :)

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
  • 3 ay sonra...
Abdussamed Acar

İnsanı heveslendirip duruyosunuz. :)

 

Passat 1.6 TDI 120Hp DSG için tavsiyen var mı Erdem ? :)

Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Abdussamed Acar yazdı:

İnsanı heveslendirip duruyosunuz. :)

 

Passat 1.6 TDI 120Hp DSG için tavsiyen var mı Erdem ? :)

 

stage 1 yazılım 150 bg civarı devam :) 

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt
(düzenlendi)

piyasada 200 hp altı araç kalmadı zaten... :) 

Mustang dyno harici hiç bir dyno verisine inanmıyorum ben. sağlıklı 100-200 süresi var mıdır. 

tarihinde Emre Öğüt tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Doğan Arşiray
Erdem Dertsiz yazdı:

 

orjinal pal abi. 3 bar bastığını gördüm araç üzerinde 2.4 de darboğaz yapacağını zannetmem öyle olsa hortum patlatmazmıyım. Bu arada basınç saatinin hortumunda kelepçede yok 1 kere atmadı yerinden.

bu bar, basinc birimi olan bar ise, hortum neden patlasin? 1.4 tsi bile 3 bar map sensoru kullaniyor limit o. bir keresinde turbo kesme valfinin ince hortumunun kelepcesini sokmustum temizlik yaptiktan sonra, takmayi unutmusum, boost gelince onu atiyordu. sonra limp mode. 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Serkan Karakoca yazdı:

onu ben manuel kugaya yapmaya planlıyorum aracı satıyım direk alırım bir kuga 300-350 hp bandına getircem inşalllah :) 2.0 tdci 4x4 ve manuel :d

kuga nin dizeli yeteri kadar saglammi?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
bu bar, basinc birimi olan bar ise, hortum neden patlasin? 1.4 tsi bile 3 bar map sensoru kullaniyor limit o. bir keresinde turbo kesme valfinin ince hortumunun kelepcesini sokmustum temizlik yaptiktan sonra, takmayi unutmusum, boost gelince onu atiyordu. sonra limp mode. 

3 bar anlık başka sürekli 2.5 bar bambaşka.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)

niye baska olsun, hortum yerinden kayip,  cikacak olduktan sonra... hortumlarin ic orgu yapisi yorulur kenarindan acilir diyorsak o dogru tabi. onun icinde ozel renkli hortumlar var zaten.

tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca
Dogan Arsiray yazdı:

kuga nin dizeli yeteri kadar saglammi?

Mk1 olan gayet iyi şanzıman motor yakıt sistemi uygun :) big turbo ve gerisini hallederiz:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
niye baska olsun, hortum yerinden kayip,  cikacak olduktan sonra... hortumlarin ic orgu yapisi yorulur kenarindan acilir diyorsak o dogru tabi. onun icinde ozel renkli hortumlar var zaten.

Basınç yanında birde debi var
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...