Hasan Ozmen 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Merhaba değerli üstadlar 2015 focus aracım varda merakımdan soruyorum lpg de kaçınılmaz subap erimesi oluyor bu durumda arac arıza lambası yakıyor mu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 her tür motorda yakması şart değildir, mekanik parçada sensör yok ancak yanma sonucu ürünleri ölçen oksijen sensörü aşırı değerler ölçerse yakabilir. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Yansa bile, arıza koduna bakılıp da "subap yanmış erimiş" denemez. Bunun belirtileri vardır, berlirtilere istinaden kompresyon ölçülür, belirtiler ile şüpheler örtüşür, kompresyon ölçümü destekler ise subap yanmış teşhisi konabilir. 3 Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Benim focus 1 varken son demlerinde uzun yola çıkmıştım. Mola verdim 5 dk sonra döndüm çalıştırdım motor patırdayarak çalışıyordu arıza lambası yanıp sönüyordu sürekli subaplar gitmişti. F3 te mutlaka yakar. Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Erime varsa P0300 tipi tekleme arıza kodlarına neden olur büyük ihtimalle. Focus 1 de lamba yakmıyor ama ecuya kodlar düşüyor. Yalnız tekleme olsa bile yakıt sistemi, ateşleme kaynaklı da olabilir direk erime denilemez. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Erime kaynaklı ateşleme/tekleme, katalizör tıkanması veya O2/hego sensörü karışım sorunları var ise ecuya arıza kodu mutlaka düşer. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 candan mühendisliğinbaşka bir videoda ford focus ilede ilgili bi yorumu var yanlış montaj subabları yakıyor diye, biz yaptık hiç karşılaşmadık diyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 Adem Kazıl yazdı: candan mühendisliğinbaşka bir videoda ford focus ilede ilgili bi yorumu var yanlış montaj subabları yakıyor diye, biz yaptık hiç karşılaşmadık diyorlar. atasözü bile vardır, ne söylendiğine değil kimin söylediğine bak diye.mesela bu videoda söylendiği gibi adam haklı 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Aralık 2019 Paylaş 5 Aralık 2019 Genelde fiziki durumlarla belirti verir. Duyarsız kalırsanız sonlara doğru motor arıza lambası yakacaktır. Bir çok sensör çalışma kriterlerinin dışına çıkacak çünkü. Motorda titreme, ilk marşta zor çalışma, çekişten düşme gibi şeylerde kompresyon testine gidilmeli. Lambayı beklememeli. Kompresyon testinin de bazı yapılış kriterleri var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts