Tansu Kalafatoğlu 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 Arkadaşlar bu boru nedir? Regülatörden çıkıp manifolda yandan bağlanmış. Ne işe yarar? lpg grubunda yetkili arkadaş manifold aracının, regülatör diyaframı ile gaz basıncına eklendiğini yazdı ama anlayamadım. Vakumlu motorlarda olur dedi ama zaten atmosferiklerin hepsi vakumlu değil mi? Ne demek istendi? Bu boru ile gaz basıncı değişken oluyor dedi. brc seq 32 (platinium) Boruyu kırmızı ile çizdim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 Emilen havaya göre lpg gönderimi oluyor yoğunlaştırı içine. O olmaz ise soğuk havada lpg beyni buza döner. Gereksiz basınç oluşur yoğunlaşma bölgesinde İmpco lpg sisteminde karbüratörlü araçlarda iki tane ünite var. Biri regülasyon diğeri yoğunlaştırma ünitesi. Vaktinde şahine taktık karbüratörlü filan set. Araçta lpg kokusu gitti, i deviri 6500 ile sınırlı oldu ve hava yakıt hep doğru oranda idi. Aynı sistemi şimdiki enjektörlü araçlara bile uyarlamak mümkün. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Aralık 2019 Yazar Paylaş 22 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Emilen havaya göre lpg gönderimi oluyor yoğunlaştırı içine. O olmaz ise soğuk havada lpg beyni buza döner. Gereksiz basınç oluşur yoğunlaşma bölgesinde Yani o borudan motora giren hava çekiliyor. vakum basıncı regülatöre gidiyor. Bu havanın basıncı ile gazın basıncı mı ayarlıyor? Regülatörün çalışma prensibini tam kavrayamadım zaten. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 vakumsuz motorda var 1.2 peugeot motoru mesela nasıl oluyor bilmiyorum ama 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Aralık 2019 Yazar Paylaş 22 Aralık 2019 Mehmet Cihat yazdı: vakumsuz motorda var 1.2 peugeot motoru mesela nasıl oluyor bilmiyorum ama Vakumsuz motor nasıl oluyor onu anlamadım. Hepsi atmosferik motor. Devre göre vakum hepsinde olmuyor mu? Zaten hava silindirde oluşan vakumla çekilmiyor mu yav Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Aralık 2019 Paylaş 22 Aralık 2019 Mehmet Cihat yazdı: vakumsuz motorda var 1.2 peugeot motoru mesela nasıl oluyor bilmiyorum ama Vakum, motorun havayı içine çekmesi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Aralık 2019 Yazar Paylaş 22 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Vakum, motorun havayı içine çekmesi Hepsi çekiyor zaten. Çekmeyen mi varmış? Bu araçlarda turbo-kompresör yok yani Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Aralık 2019 Paylaş 23 Aralık 2019 Hatta regülatör arızasında oradan manifolda gaz dolup aracı boğuyor ya Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Aralık 2019 Yazar Paylaş 23 Aralık 2019 (düzenlendi) Metin Akbal yazdı: Hatta regülatör arızasında oradan manifolda gaz dolup aracı boğuyor ya Evet. Bu doğru. O olayın enjektörden olma ihtimali yok mu ama? vakum olayı kaldı 23 Aralık 2019 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Aralık 2019 Paylaş 23 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Evet. Bu doğru. O olayın enjektörden olma ihtimali yok mu ama? vakum olayı kaldı Enjektörden olmaz. Enjektör motoru boğmaz, sadece tekletir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Aralık 2019 Yazar Paylaş 23 Aralık 2019 Metin Akbal yazdı: Enjektörden olmaz. Enjektör motoru boğmaz, sadece tekletir. stop edince enjektör belki açık kaldı (tam o an yakıt püskürtüyordu). Öyle sızmaz mı? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Aralık 2019 Paylaş 23 Aralık 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: stop edince enjektör belki açık kaldı (tam o an yakıt püskürtüyordu). Öyle sızmaz mı? 2 ihtimal; ya gaz kesici, ya regülatör. Enjektör bu soruna neden olmaz. Çünkü araçları stop ettirirken zaten lpg de stop ediyor, illaki enjektörden bir miktar gaz motora gidiyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts