İçeriğe Yönlendir

Passat - P Konumunda Devir Yükselmiyor


Ali Kay

Recommended Posts

Bahadır Taşpolat

bence egr sisteminde kurum doluluğu çok fazla. aracın ilk çalıştırmada ve ısındıktan sonra rölantideki halini video çekip atma şansınız var mı 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz

aracın gücünün düşük olduğuna nasıl karar verildi. Dyno da ölçüldüde düşük mü çıktı yoksa araç sizin istediğiniz performansı vermiyor mu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz yazdı:

aracın gücünün düşük olduğuna nasıl karar verildi. Dyno da ölçüldüde düşük mü çıktı yoksa araç sizin istediğiniz performansı vermiyor mu?

 

Expertiz ölçtü belgelerinde öyle cıktı. Yola sürmedim arabayı bugün onu deneyecektim vakit bulamadım 

Bahadır Taşpolat yazdı:

bence egr sisteminde kurum doluluğu çok fazla. aracın ilk çalıştırmada ve ısındıktan sonra rölantideki halini video çekip atma şansınız var mı 

 

Bugün onun işini halledecektim vakit bulamadım 

Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Ali Kay yazdı:

 

Expertiz ölçtü belgelerinde öyle cıktı. Yola sürmedim arabayı bugün onu deneyecektim vakit bulamadım 

 

Bugün onun işini halledecektim vakit bulamadım 

 

Expertiz dynolarına çok güvenmeyin. Çoğunun kalibrasyonu bozuk. Aracınızın gücünün düşük olduğunu hissediyorsanız en sağlıklısı kompresyon testi yapmak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...

 

Arkadaşlar videoyu sonunda çektim diğer videolar da var kanalda bi bakıp bilgi verir misiniz 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

İlk gördüğüm, aküsü bitik aracın.

İkinci olarak, gaz vermişsiniz ve olması gereken yere çıkmış?

Son olarak, dumana takılmayın. Ağzınızdan da duman çıkıyor videoda. Motor bitik diyor muyuz :)

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon yazdı:

İlk gördüğüm, aküsü bitik aracın.

İkinci olarak, gaz vermişsiniz ve olması gereken yere çıkmış?

Son olarak, dumana takılmayın. Ağzınızdan da duman çıkıyor videoda. Motor bitik diyor muyuz :)

 

Ben sigara da içiyordum o arada da bi arkadaşım motor açılması gerek dedi yani ben çözemedim işi aracın 0 100 hızlanması 8.52 saniye fabrika hızıyla aynı geçende yola gittim 220 yi de geçtim. Biri de dedi sibop vuruyor. Bi de pervane sesi var aşağılarda tam anlamadım bu aracın sıkıntısını 

Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat

motor sıcakken seste değişme oluyor mu. hafif vuruntulu geliyor ama sıcak dinlemek lazım yoldan gelmişken 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat yazdı:

motor sıcakken seste değişme oluyor mu. hafif vuruntulu geliyor ama sıcak dinlemek lazım yoldan gelmişken 

 

Yoldan geldiğim de keşke çekeydim. Yoldan geldiğimde sesleri az da olsa kesiyor.

Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Ali Kay yazdı:

 

Yoldan geldiğim de keşke çekeydim. Yoldan geldiğimde sesleri az da olsa kesiyor.

Ali tam sorun nedir cok bir degişik ses duymadım ben ayrıca 224 bınde araba sıfır araba ile bır olmaz dyno motoru ölçemez o ankı anlık gücü ölçer 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

0-100 normalse, son hıza da çıkıyorsa bence kurum, partikül, turbo vs falan sıkıntı yok. 
 

sıkıntı var mı derseniz, bence o da yok. Dyno testine takılmayın derim. Sağlıklı testler değil. Kafanıza takılırsa Başka yerde de deneyebilirsiniz. Şanzımandan dolayı bir gecikme, kavrama sıkıntısı olabilir belki

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık yazdı:

Ali tam sorun nedir cok bir degişik ses duymadım ben ayrıca 224 bınde araba sıfır araba ile bır olmaz dyno motoru ölçemez o ankı anlık gücü ölçer 

 

Şimdi bana dediler ki motor açılacak ben aracı satacam şimdi satarım alıcı da patlar böyle şeylere gerek yok neyse yapılması gereken yapılsın ondan sonra satılır bu araçlar öyle pat olsun bitsin yapılmaz yani aracın yakıt düzeyi normal , yağ yakma yok, duman atma yok lakin bunların olmaması gücün düşük olması kirank milinde çatlak,  piston da çatlak,  piston kolunda çatlak ya da krank mili sekmanlari sorunlu olabilir dediler motor açılmadan bilinmesi zor elbette dyno testte takılmamak elde değil adam exper yapıyor niye böyle diyor veya olmaz motor bitik rektefe zamani diyor satarım 50 bin km içinde araç patlar yazık olur adama meseleyi iyice öğreneyim ondan sonra satayim dedim ama araçta herşey normal dyno testte sıkıntı var

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

0-100 normalse, son hıza da çıkıyorsa bence kurum, partikül, turbo vs falan sıkıntı yok. 
 

sıkıntı var mı derseniz, bence o da yok. Dyno testine takılmayın derim. Sağlıklı testler değil. Kafanıza takılırsa Başka yerde de deneyebilirsiniz. Şanzımandan dolayı bir gecikme, kavrama sıkıntısı olabilir belki

 

Enjektör kızdırma bujisi bunlarda da bi sıkıntı görmedim yakıta yansimasi gerek diye biliyorum ben 8.6 nin alti ama kacin altina duserse sikintili bilmiyorum. Hocam dyno testte ben takilmiyorum da musteri geldigi zaman o takiliyor sikinti burada.. hayır yani masraf su bu kaçmıyorum da araçta bi sıkıntı varsa motor açılacaksa iyi bi usta bulunur actirilir rektefeyse rektefe ya da motor binecekse bindirelim.. insanlar 10 yıl çalışıyor iyi bi araba alayım diye ondan sonra tutup adama böyle bi araç satmak uygun olmaz emeği çöp olur adamın yazıktır.. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...