Erdem Bozkurt 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 http://www.hurriyet.com.tr/gundem/alman-usulu-otobus-bize-uyar-mi-41407593 Kamil koçu satın alan alman firma malilyetleri düşürmek için gerçek manada alman usulü sistemi gözü kapalı getirmiş,ikram yok muavin yok en sıkıntılı bence koltuk numarası yok Allahtan şöför var Bakalım milletimiz bu sisteme ayak uydururmu? fiyatların %40 gibi indirime gittiğini okumuştum.... Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Belediye otobüsü gibi.Gece yolculuk yapanların uyuyup incekleri yeri kaçırma olasılığı yüksek.Hatta başka bir şehirde gözlerini açabilirler.Bagajlarda özellikle bayramlarda memleketten dönüşlerde karmaşadan baya bişey kaybolur.Bir iki kavga dövüşten sonra tekrar muavin koyarlar 1 1 Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 28 Aralık 2019 Yazar Paylaş 28 Aralık 2019 Ahmet Türedi yazdı: Belediye otobüsü gibi.Gece yolculuk yapanların uyuyup incekleri yeri kaçırma olasılığı yüksek.Hatta başka bir şehirde gözlerini açabilirler.Bagajlarda özellikle bayramlarda memleketten dönüşlerde karmaşadan baya bişey kaybolur.Bir iki kavga dövüşten sonra tekrar muavin koyarlar bunlar aklımıza gelenler ama koskoca firma bunları gözardı edip nasıl girebilir bu işe bilmiyorum? özellikle sıra numarasının olmaması,bahsettiğiniz inecekleri kaçırma gibi kronik sorunları çözmek biraz zor gibi 1 Yorum bağlantısı
Muhammed Orak 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Doğru bi karar, cok seyahat ettim ve muavin, kek gibi şeyler tamamen gereksiz Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Buna öyle hemen ayak uyduramayız. Millet muavinli olanı seçer. Kamil Koç da batar. 😊 3 Yorum bağlantısı
Osman Ozturk 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Şuan için koltuk numarası var,ilerde kalkma ihtimali var. Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 28 Aralık 2019 Yazar Paylaş 28 Aralık 2019 Eyüp Çetin yazdı: Buna öyle hemen ayak uyduramayız. Millet muavinli olanı seçer. Kamil Koç da batar. 😊 Yılların alışkanlıklarını bir anda değiştirmek zor,ben o otobüste şöför olmak bile istemem bütün sorumluluk tek kişide 8-10 saatlik yolculuklarda gerçekten çekilmez... Osman Ozturk yazdı: Şuan için koltuk numarası var,ilerde kalkma ihtimali var. koktuk numarasız nasıl işleyecek bu düzen? bulduğun yere otur olacak sanırım... Yorum bağlantısı
İsa Acar 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Molalarda inilmez, ayakta kalırsın mazallah [emoji16] 2 4 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Flixbus otobüslerinde muavin bulunmuyor, çay, kahve ve kek ikramı yok. Biletler koltuk numarası olmadan satılıyor, bagajları otobüs şoförü kendi yerleştiriyor. Haydaa şoförün bi forsu vardı oda gitti [emoji41] cam kenarı olsun ön koltuk olsun diyorduk şimdi ne olacak koltuk kapmaca mı oynayacağız [emoji1] Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 28 Aralık 2019 Yazar Paylaş 28 Aralık 2019 İsa Acar yazdı: Molalarda inilmez, ayakta kalırsın mazallah çıktın molaya geldin yerinde başkası var hayırlı işler hans 2 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 (düzenlendi) Erdem Bozkurt yazdı: çıktın molaya geldin yerinde başkası var hayırlı işler hans Oturduğun yere poşet falan bırakacaksın molaya çıkarken. 😊 İsa Acar yazdı: Molalarda inilmez, ayakta kalırsın mazallah 28 Aralık 2019 tarihinde Eyüp Çetin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Bi haber okumuştum. Amazon Türkiye, kurumsal faturanın ve 3D ödememin önemini Türklerden öğrendik diye. Muavinin önemini de öğrenirler. Hele ki numarasız bilet işi tam bir facia olur. 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Coşkun Basan yazdı: Flixbus otobüslerinde muavin bulunmuyor, çay, kahve ve kek ikramı yok. Biletler koltuk numarası olmadan satılıyor, bagajları otobüs şoförü kendi yerleştiriyor. Haydaa şoförün bi forsu vardı oda gitti cam kenarı olsun ön koltuk olsun diyorduk şimdi ne olacak koltuk kapmaca mı oynayacağız Flixbus ile geçen Nisan ayında Almanya - Polonya git gel yaptım. Giderken numaralı koltuk aldım farkını vererek, dönüşte numarasız aldım. Otobüste numaraların yanında kırmızı yada yeşil renk var. Numarasız alanlar, girip kırmızı renkli olanlardan seçtiler, erkek, kadın karışık. Ben tek başıma oturdum. Dönüşte ise en istemediğim yerde oturdum keşke farkını verseydim 😛 Bizde araca ilk binişte problem çıkar kesin Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Hep derler ya yabancılar türk mantığını anlamadığı için bir türlü ülkeyi avuçlarına alamıyorlar diye. 1800-1900’lü yıllar yani. Gerçenten doğru garson, kek, su olmasa tamam da burası Almanya değil. 24 saat süren yollar var. Numarasız paldır güldür otobüs mantığı işlemez. Yer kavgasından polis gelir oraya yolcu neredeyiz, kaç saat kaldı, beni şurada indir, oğlumu kızımı arar mısın yavrum diye sormak ister. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Recep Selim Kaya yazdı: Bi haber okumuştum. Amazon Türkiye, kurumsal faturanın ve 3D ödememin önemini Türklerden öğrendik diye. Muavinin önemini de öğrenirler. Hele ki numarasız bilet işi tam bir facia olur. Koca Amazon şirkete aldığım monitöre yanlış fatura kesti, şaka gibi. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Harem izmit hattında sorunsuz çalışır istanbul mersin, istanbul batman vs sökmezbu iş Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Flixbus ile geçen Nisan ayında Almanya - Polonya git gel yaptım. Giderken numaralı koltuk aldım farkını vererek, dönüşte numarasız aldım. Otobüste numaraların yanında kırmızı yada yeşil renk var. Numarasız alanlar, girip kırmızı renkli olanlardan seçtiler, erkek, kadın karışık. Ben tek başıma oturdum. Dönüşte ise en istemediğim yerde oturdum [emoji4] keşke farkını verseydim [emoji14] Bizde araca ilk binişte problem çıkar kesin [emoji3]Huylarından kolay kolay vazgeçmeyen toplumuz numarasız bize gelmez alışırız belki fakat bu süreçte çok kavga çıkar [emoji3525] 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Selim Bilgin yazdı: Koca Amazon şirkete aldığım monitöre yanlış fatura kesti, şaka gibi. Geçen de arkadaş iş yerinden birine bir ürün alacak onun kartıyla. Hesap sahibi ile kart sahibi bambaşka diye komple hesabı kilitlediler. Açamıyor da şimdi. Tam oturamadılar daha rayımıza. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Aklıma bir şey daha takıldı. Bagaj. Muavin yolcuların ineceği yere göre bagajı yerleştiriyordu. Şimdi hem bagaj karman çorman olacak hem de bu karışıklıkta zaman kaybı olacak. Birkaç haftaya iptal ederler muavinsiz yolculuk uygulamasını bir de herkes şöföre soru sorar. Dikkat dağılırsa bir de kaza riski var Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 bay bayan ayrımsız koltuk numarasız olmaz ulaşım alman kısa sürede öğrenir işin doğrusnu firma batmadan 1 hafta önce yolculuk yapmıştım, şoför bilerek firmaya ceza yazılsın diye 2. köprüden geçiş yapmıştı, yolda para topladı da mazot koydu depoya 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: bay bayan ayrımsız koltuk numarasız olmaz ulaşım alman kısa sürede öğrenir işin doğrusnu firma batmadan 1 hafta önce yolculuk yapmıştım, şoför bilerek firmaya ceza yazılsın diye 2. köprüden geçiş yapmıştı, yolda para topladı da mazot koydu depoya Bu yüzden otobüsün mülkiyeti firmada olacak ki bu veya benzer davranışlarda bulunanlar ile hızlıca yollar ayrılsın. Marka imajı böyle zedeleniyor işte. Yorum bağlantısı
Recommended Posts