Doğan Arşiray 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 arkadaşlar arklımda deli bir soru var. atmosferik bir araç alsak ve bu motora TSI ın superchargerini eklesek. bunu tune edebilecek birileride bulabilsek, sonuç nasıl olurdu? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Hayalim idi focus 1 de Arjantinli mi brezilyalı mi yapmıştı. Zaten baktım olmayacak gittim 202 kompresör aldım Supercharger iyidir. Ford zetec ve duratec için kitler var hazır Tr de eski forumdan yapan abilerimiz oldu 1.6 Mondeo da ama çok kullanmadı diye hatırlıyorum Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Bu seti istediğin atmosferik araçta kullan. Yarın günde montaj. Motor bloğuna müdahale yok. TRY 2,150.19 22%OFF | Evrensel 12V elektrikli Turbo Supercharger kiti itme elektrikli Turbo hava filtresi emme araba hızını artırmak https://a.aliexpress.com/9MG05pbAT 2 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Şu videoyu kaydettim günde 3 4 sefer girip izliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ocak 2020 Yazar Paylaş 10 Ocak 2020 Servet Aydın yazdı: Bu seti istediğin atmosferik araçta kullan. Yarın günde montaj. Motor bloğuna müdahale yok. TRY 2,150.19 22%OFF | Evrensel 12V elektrikli Turbo Supercharger kiti itme elektrikli Turbo hava filtresi emme araba hızını artırmak https://a.aliexpress.com/9MG05pbAT ne kadar efektif acaba... LPG sistemini benzine paralel bağlayıp bu elektirkli süpercharger ile birlikte sadece tamgaz da çalışacak şekilde ayarlayacaksın... Ebrar Tüfek yazdı: Şu videoyu kaydettim günde 3 4 sefer girip izliyorum. alarm sesi yapmak lazım turbo dizel bir araca TSI superchargerini de adapte etsek? 3000 devire gelince çıksa mesela devreden. dacia duster filan mesela. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Dizelde turbo+sc şöyle birşey oluyor.. 2 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 cc ye ve kasnak yarıçapına göre sipraşe yapıyor çinli kompresörü. Dogan Arsiray yazdı: turbo dizel bir araca TSI superchargerini de kompresör için V kayışı deviri düşük kalır mazotlu motorda, kompresör gövdesinin 2 misli büyümesi gerekir, efektif tde olmaz 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Dizelde turbo+sc şöyle birşey oluyor.. Bu roket olmuş [emoji1] Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Dogan Arsiray yazdı: arkadaşlar arklımda deli bir soru var. atmosferik bir araç alsak ve bu motora TSI ın superchargerini eklesek. bunu tune edebilecek birileride bulabilsek, sonuç nasıl olurdu? Bu da var Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Benim focus 2.0 daki ve 1999-2000-2001 mondeo 2'lerdeki motor 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 (düzenlendi) Bu işe girişirsem yapacağım tek marka Honda olurdu. O kadar turbo setup o kadar motor kod yazılım videosu izledim. Amerikalıların dediği gibi bu çim biçme makinelerı gibi sorunsuzlar seslerini de ona benzetiyorlar tabi v8 kafalı oldukları için. Tsi SC Turbo ne yaparsam yapim Honda vtec 1.6 1.8 vs yapardım. Tr'de zor vtec eskilerde o yüzden tercih D16 koda yapardım. 10 Ocak 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Dogan Arsiray yazdı: arkadaşlar arklımda deli bir soru var. atmosferik bir araç alsak ve bu motora TSI ın superchargerini eklesek. bunu tune edebilecek birileride bulabilsek, sonuç nasıl olurdu? abi dizel mi benzinli mi düşüncen, alt mesajlarda dizel yazmışsın ama tekrar sormak istedim bide amaç pist mi cadde kullanımı mı Yorum bağlantısı
Erkan Işık 10 Ocak 2020 Paylaş 10 Ocak 2020 Aradıgın cevap izmitte yine scriba tv youtubede atmosferik hondayı turbo yazılım vs yapdı 36000 tl para harcanmıs araba gösterımden sonra satacaklar sanırım Ebrar Tüfek yazdı: Dizelde turbo+sc şöyle birşey oluyor.. Bunu yaparsa servet abi yapar :)) Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 (düzenlendi) Mustafa Tüfekçi yazdı: Hayalim idi focus 1 de Arjantinli mi brezilyalı mi yapmıştı. Zaten baktım olmayacak gittim 202 kompresör aldım Supercharger iyidir. Ford zetec ve duratec için kitler var hazır Tr de eski forumdan yapan abilerimiz oldu 1.6 Mondeo da ama çok kullanmadı diye hatırlıyorum şu an izmirde var bir tek kapı 2.0 zetec 350-400 hp civarı turbolandı fehmi tekin tekin subap yaptı şarjıra gerek yok ortalama maliyette 25bin tl idi araç hariç ... 11 Ocak 2020 tarihinde Serkan Karakoca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Dizelde turbo+sc şöyle birşey oluyor.. bu tam sleper olmuş Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Serkan Karakoca yazdı: bu tam sleper olmuş Servet abi bununla istanbul parkta, nasıl bir süre yapardı acaba Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ocak 2020 Yazar Paylaş 11 Ocak 2020 Bahadır Taşpolat yazdı: abi dizel mi benzinli mi düşüncen, alt mesajlarda dizel yazmışsın ama tekrar sormak istedim bide amaç pist mi cadde kullanımı mı amac beyin jimnastigi aslinda Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Yapacağın atmosferik motora göre durum değişir ama SC yapan, bi-turbo yapan var. Örnekleri var. Beyin değişir muhtemelen. Ondan sonrası kolay iş. Tune etmesi Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Yapacağın atmosferik motora göre durum değişir ama SC yapan, bi-turbo yapan var. Örnekleri var. Beyin değişir muhtemelen. Ondan sonrası kolay iş. Tune etmesiBence ondan sonrası daha zor [emoji4] ayrıca bir getirisi olacağını sanmıyorum alt devirleri daha da öldürür. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Furkan Bakırel yazdı: Bence ondan sonrası daha zor ayrıca bir getirisi olacağını sanmıyorum alt devirleri daha da öldürür. SC veya bi-turbo sonrası alt devirler niye ölsün İşi o zaten Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 SC veya bi-turbo sonrası alt devirler niye ölsün [emoji4] İşi o zaten [emoji4]Klimayı açınca bile alt devirler bitiyor , sc de motora binecek alt devirlerde oluşan basınç motorun kendi basıncından daha düşük olacak sc güç çaldığıyla kalacak diye düşünüyorum . Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Furkan Bakırel yazdı: Mustafa Arıkan yazdı: SC veya bi-turbo sonrası alt devirler niye ölsün İşi o zaten Klimayı açınca bile alt devirler bitiyor , sc de motora binecek alt devirlerde oluşan basınç motorun kendi basıncından daha düşük olacak sc güç çaldığıyla kalacak diye düşünüyorum . Yok öyle olmuyor millet neler yapıyor ne güçler alıyor. Yeterki motor içi sağlam olsun. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Yok öyle olmuyor millet neler yapıyor ne güçler alıyor. Yeterki motor içi sağlam olsun. İlerde temiz 1.8 Mk4 bulursam bende uğraşacağım bu işlerle [emoji846] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts