Doğan Arşiray 11 Ocak 2020 Yazar Paylaş 11 Ocak 2020 cift sarj tsi da alt devirde birsey fark edilmiyor klimayi acilinca. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Furkan Bakırel yazdı: Bence ondan sonrası daha zor ayrıca bir getirisi olacağını sanmıyorum alt devirleri daha da öldürür. Motor dönmeye başladığı andan itibaren süpercharger basınç üretiyor. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Motor dönmeye başladığı andan itibaren süpercharger basınç üretiyor. Evet üretiyor abi lakin benim demek istediğim şu; atmosferik motor her devirde farklı bir manifold basıncına sahip yani motor her devirde belli bir hacimde havayı içine belli bir basınçla çekiyor demek istiyorum ki scnin düşük devirler de ürettiği basınç motorun kendi halinde çektiği basınçtan daha düşük olacak bu halde de ne olacak sc herhangi bir ek güç vermediği gibi motordan çaldığı gücü bile geri amorti edemeyecek böylece alt devirler de scnin çaldığı güç nedeniyle zayıflayacak. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Dogan Arsiray yazdı: cift sarj tsi da alt devirde birsey fark edilmiyor klimayi acilinca. Çift şarj TSI idol motorum golf 140 lik test ettiğim de hayran kalmıştım. Geri viteste rampa kalkışı yaparken kendi verdiği gaz yetiyordu Furkan Bakırel yazdı: Mustafa Arıkan yazdı: SC veya bi-turbo sonrası alt devirler niye ölsün İşi o zaten Klimayı açınca bile alt devirler bitiyor , sc de motora binecek alt devirlerde oluşan basınç motorun kendi basıncından daha düşük olacak sc güç çaldığıyla kalacak diye düşünüyorum . Klima da olay farklı güç kaybı evet var. Sc de o kayıp motora basılan ekstra hava olduğu için verim artıyor. Sc yi emmeye basmazsa yine bayılır evet o ayrı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Furkan Bakırel yazdı: Servet Aydın yazdı: Motor dönmeye başladığı andan itibaren süpercharger basınç üretiyor. Evet üretiyor abi lakin benim demek istediğim şu; atmosferik motor her devirde farklı bir manifold basıncına sahip yani motor her devirde belli bir hacimde havayı içine belli bir basınçla çekiyor demek istiyorum ki scnin düşük devirler de ürettiği basınç motorun kendi halinde çektiği basınçtan daha düşük olacak bu halde de ne olacak sc herhangi bir ek güç vermediği gibi motordan çaldığı gücü bile geri amorti edemeyecek böylece alt devirler de scnin çaldığı güç nedeniyle zayıflayacak. Kompresör tasarımı dediğin olayı yapmıyor. Mekanik hareketle dönen sistem manifold basıncını belirli devire kadar, şayet büyük takılmaz ise daima atmosfer basıncı üzerinde besler. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Kompresör tasarımı dediğin olayı yapmıyor. Mekanik hareketle dönen sistem manifold basıncını belirli devire kadar, şayet büyük takılmaz ise daima atmosfer basıncı üzerinde besler. İnşaallah olur,bende çok araştırdım zamanında atmosferik motora turbo , supersarj felan elle tutulur birşey elde edemedim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Ocak 2020 Paylaş 11 Ocak 2020 Fizik kuralları inşallah ile çalışmaz. Doğru ekipman ve hesaplar ile çalışır ve birazda Benjamin lazım Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Ocak 2020 Yazar Paylaş 12 Ocak 2020 zaten TSİ motor oyle calisiyor. bu konuyu dusunmemim sebebi su, gecengun bir hortumu takmayi unutunca overboost arizasi geldi. turbo iptal oldu. aracta supercharger oldugu icin 2500 devire kadar belirgin eksiklik olmuyordu. 1.6 motor gibi eski ve parcasi bol 100 hp civar alt deviri dusuk torklu 16valf bir motorda hos olmazmi? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Ocak 2020 Paylaş 12 Ocak 2020 En güzeli karbüratör li bir araba alıp takmak sc yi. Bide sıralı sistem LPG yapılır tamam 😛 beyin işi LPG ile çözülür 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Ocak 2020 Paylaş 13 Ocak 2020 1.8 4 Motion atmosferik Golf e 1.8T turbosu takan vardı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts