İçeriğe Yönlendir

C Max I - Pat Pat Ses Gelmesi


İbrahim Halil Züngül

Recommended Posts

İbrahim Halil Züngül
(düzenlendi)

Merhaba, aracımda giderken pat pat diye ses gelmeye başladı ve gitmemeye başladı. Aracı benzine aldığımda biraz daha azalıyor gibi ama genel olarak pat pat diye bir patlama sesi gelmekte ve  Motor Uyarı Lambası bazen sürekli yanıyor, bazen yanıp yanıp sönmekte. Sorun neden olabilir? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

tarihinde İbrahim Halil Züngül tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül

Bujilerden de olabilir. Zamaninda f1 in buji tirnaklarini temiz olsun diye zimpara yaptim patlamali calismaya basladi, tüm bujileri yeniledim duzeldi.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
İbrahim Halil Züngül

Merhaba; 3 aydır işsiz olduğum için aracı ancak perşembe günü tamir için götürebildim. Kurtarıcı ile sanayiye götürebildim ancak. Usta öncelikle Ateşleme Bobini değiştirdi sorun devam etti, daha sonra buji ve kabloları değiştirildi yine değişen bir şey olmadı. Buji kabloları söküldüğünde su olduğunu gördük. Bujilere bir yerden su geliyor olma ihtimali ile üst kapak söküldü ve orada bir tıpa bulunduğunu onun çürüdüğünü söyledi.

9LWAgt.jpg

 

Tıpa değiştirildi.

 

m5Hwrk.jpg

 

Bunun dışında 3. piston kolunun eğrildiğini söyledi onu da değiştirdiler.

 

8M1WAa.jpg

 

Conta falan derken 1490TL masraf çıktı 1450TL verdik. 10 km kadar yol gittim bir sıkıntı yaşamadım.

 

Aynı sorunla karşılaşan olursa diye paylaşmak istedim. Umarım kimsenin başına gelmez...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
İbrahim Halil Züngül yazdı:

 

Conta falan derken 1490TL masraf çıktı 1450TL verdik. 10 km kadar yol gittim bir sıkıntı yaşamadım.

 

Aynı sorunla karşılaşan olursa diye paylaşmak istedim. Umarım kimsenin başına gelmez...

 

Geçmiş olsun. güle güle kullanın. 

Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman

O motor su tapalarından ne çektiğimi Allah biliyor, Fordun bir an önce bu tasarım zaafından dönmesi lazım. 

Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman

Benim usta o tapaları değiştirdikten kısa bir süre sonra araç yine teklemeye başladı, yeni tapalardan biri sızıntı yapıyormuş. Kapak tekrar söküldü tapa tekrar değişti. Bu sefer bir süre sonra külbütör kapak contası o kısma yağ sızdırmaya başladı, kapak tekrar açıldı yeni conta ve sızdırmaz malzeme ile işlem tekrarlandı. O günden beri problem yok çok şükür. 

İnşallah siz yaşamazsınız ama o dönemde ağzımın tadı çok kaçtı. 

Geçmiş olsun...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...