İçeriğe Yönlendir

C4 - Yaşadığım Sorunlar


Tulak Akan

Recommended Posts

M. Asım Kahraman

Yağ sızıntısı sanki karter contası civarından gibi.

Bujilerde de yağlanma tarzı bir durum yok sanki, o kadar kararma normaldir.

 

Bana sorarsanız ikinci el bir araç için çok büyük sorunlar değil, piyasa değerinin bir tık altında aldıysanız telafi eder.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

direksiyon klasik v kayışı pompalı değil mi 1.4 benzinli motorda? ne sigortası vardı?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:


Hadi ya emoji28.png
Bakımda değişildi ama. Ben dikkat etmedim.
Sadece maf sensörünü söküp temizlemek istedim. Sökemedim
Garip bi vidası var.
Bi ara boruyu komple sökeceğim :)

soket falan sökersen kontak açma ama o alışkanlıkla açılabiliyor. yanar manar sonra biryerler, nazik davran, fransız bu.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Citroen c4 modelinde PSA grubunun eski bir motor bloğu var. Üzerinde 6 valfli değişken subab zamanlaması bulunan bir üst kapak koymuşlar. Adı ET3 olan bu motor 90 beygir gücünde. Aslında Pejo 206 motoru oluyor. Ama c4 içinde kullanmışlar.

 

Yorum bağlantısı
Tulak Akan

caglar abi kullanma klavuzunda yaziyordu hidrolik diye f7 10a da bende ona bi bakiyim dedim dibi boyleydi degistirdim ama sanirim komple direksiyon degistiricem pompasiyla birlikte bir kside dediki deponun altinda kirmizi kablo var ona da bak dedi 

M. Asım Kahraman yazdı:

Yağ sızıntısı sanki karter contası civarından gibi.

Bujilerde de yağlanma tarzı bir durum yok sanki, o kadar kararma normaldir.

 

Bana sorarsanız ikinci el bir araç için çok büyük sorunlar değil, piyasa değerinin bir tık altında aldıysanız telafi eder.

cok tesekkur ederim pazartesi gidicem ustaya umarim kotu bi sey cikmaz 

Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Musadenizle Fotograflari ve konuyu duzenledim.  Konu daha yakisikli oldu.Simdi fazlasiyla bilgilendirme gelecektir. Dert etmeyin cözülür hersey👍 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Burda referans bir c4 verileri var 

 

 

 

 

Tulak Akan yazdı:

ne yapmak lazim hocam bu tekleme icin 

 

Arabanda 2 oksijen sensörü var, belki bir tanesi bozuk veya heating yapamıyor olabilir.  Obd ile test sürüşü yapılırsa bişiler çıkabilir. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tulak Akan

aracim citroen c4 1.4 benzin lpg li 100.000 de

 

aracda ya kacirma var ust kapakdan sizmiyor sormak istedigim soru , bir aracta nereden gelebilir yag gelse gelse filtreden conta ve karterden gelebilir demi birde abinin soyledigine gore yag filtre kutugu diye bir sey varmis bunlarin disinda gelebilicek her hangi bir yer var mi

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Tulak bey İstanbul'da nerede ikamet ediyorsunuz, cidden size ustamın numarasını verim içiniz sinmiyorsa bende geleyim aracınızı bir usta görsün lifte alıp baksın.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Birçok yerden olabilir, yağ filtresi haznesi veya gövdesinden tutun karter tapası contası üst kapak kısmı gibi yerlerden olabilir. 
 

Eğer emin olunamıyorsa öncelikli olarak motoru komple bir temizleyin altını üstünü balata spreyiyle akıtın yağı kiri. Sonra yağ seviyenizi tamamlayıp emin olun ve kullanın 1-2 gün. Sonra tekrar inceleyin. Eksik var mı varsa liftte baktırın

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Tulak bey,

Aracınızdaki sıkıntılar için ehil bir usta bulun. Paylaşmıştım, Osman Usta ile görüşün. Ne kadar sıkıntınız varsa hepsini çözer.

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
(düzenlendi)

üst külbürtör kapaktan gelmiyorsa silindir kapak contasından geliyordur.

tarihinde Okay Kaygusuz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Sani Gerşon yazdı:

Tulak bey,

Aracınızdaki sıkıntılar için ehil bir usta bulun. Paylaşmıştım, Osman Usta ile görüşün. Ne kadar sıkıntınız varsa hepsini çözer.

 

Kesinlikle Osman usta.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsmail Kaya

Selam arkadaslar senin yag kacagin aracinin ne tarafinda triger V kayis tarafindaysa egzantrik kecesinden kacirabilir 2.si yag filtre kutusunun contasindan kacirabilir 3. Vaftronik yag basinc sensorunun contasindan kacirabilir baska bir ihtimal yok

Yorum bağlantısı
İsmail Kaya
(düzenlendi)

Rolantin dalgalandigindan bahsetmissin stop sorunun varmi bilmiyorum  1.4 16v 90hp motor versiyonluysa aracin bana ulas tamirci tamirci lpgci lpgeci bosu bosuna gezme parana yazik olur. Cozemezler. 

tarihinde Mehmet Ozyurek tarafından düzenlendi
kişisel iletişim bilgisini sildim.
Yorum bağlantısı
Tulak Akan

Arkadaslar buraya her seyi yazicam usta ne dediyse

 

Sizi dinledim ve duzgun bir ustaya gittim ama tamamen adamlarin fantazisine kalmis eger mutluysalar o anda iyi bakiyolar degilse saglam bakmiyolar.

 

 

Her neyse verdik bi para baktirdik, 1 2 diye yazicam yanlis anlamayin emri vaki degil sadece mesela 1. sorunu biliyosaniz 1 diyip yazarsaniz bende ona gore not aliyorum cunku mutlaka herkesin bildigi bir sey vardir  

1 diye basliycam ve parca sorucam abiler arkadaslar.  cunku adamlar cok pahali fiyat cekti 

 

1.yag sizintisinin sebebi , kafa contasinin altindan motor yagi sizintisi , biz bunu degistirmistik ust segmanarla ama heralde usta contayi yada vidayi eski takmis ve yag sizdiriyo, bunun icin pistonlarada dokunmam gerekir mi rektifiye olmali mi yoksa sadece segmantlar mi degismeli, Bana hangi parcalari alicagimi yazabilir misiniz.

2. orjinal aku kullan dedi orjinali bu arabanin kac paradir

3. pembe antifriz varmis yesil olmaliymis hangi numara olmali

4, gaz sorunu olan lpg  gaz karistiricisindan sogutusu sizintisi 

 

 

 

Bunlari nasil cozebilirim 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

2. Orjinal akü şart değil orijinal amper değeri önemli 

3. Antfiriz işi servis kitapçığı bulup bakmalı rengine değerine.

4. LPG regülatörü değişecek

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
İsmail Kaya yazdı:

Rolantin dalgalandigindan bahsetmissin stop sorunun varmi bilmiyorum  1.4 16v 90hp motor versiyonluysa aracin bana ulas tamirci tamirci lpgci lpgeci bosu bosuna gezme parana yazik olur. Cozemezler. xxxxxxxxxxxxxxxx

 

Bu tarz forum adabına ters İsmail Bey. 

Çözüm neyse ortaya yazılır.. Bana ulaş beni bul, bana gel tarzı yorumlar forum adabında yoktur. Kişisel bilginizi sildim. 

 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tulak Akan
Mustafa Tüfekçi yazdı:

2. Orjinal akü şart değil orijinal amper değeri önemli 

3. Antfiriz işi servis kitapçığı bulup bakmalı rengine değerine.

4. LPG regülatörü değişecek

mustafa abi tesekkur ederim lpg yi servise gidicem heralde takarlar yenisini  2 ve 3ude dedigin gibi bakicam

Yorum bağlantısı
İsmail Kaya

Mehmet bey sorun degil yazdiklarimin tamamini da silebilirsin form adabinibilmiyorum yeni uyeyim ben bilgimi kisisel paylasan biriyim bilgimi ve tecrubemi orta yerde paylasamam saygilar

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...