İçeriğe Yönlendir

Mondeo MK2.. Onun da Bir Hikayesi Var. Anlattım Kitap Oldu mu Bilmem:)


Sedat Demircan

Recommended Posts

Sedat Demircan

Kusura bakmayın ama mondeo neden ve niçin seçildi sorusuna öncelikle biraz uzunca hikayemle başlamak istiyorum:)

97 model 1.4 Broadway'ım:

EYLÜL 2011:Üniversitede hayalim olan araba sahibi olma düşüncemi  van/Erciş'e atanınca 2 ay sonra gerçekleştirmek adına Müdür Yardımcımın Beyaz Güvercinine talip oldum:) Adını kendi koymuştu ben de hatırası adına devam ettim bu adla:)İşte Van Gölü kenarındaki fotorafı,ikincisi ise konteynırlar önündeki fotoğraf.Malum 2011 senesinde van-erciş depremi olunca ercişte sağlam ev kalmadı ve mecburen kışı konteynırda sadece bir ufak elektrik sobası ile geçirdik...Gerçekten çok zorlandık.Ordaki halkın da Allah yardımcısı olsun.Neyse devam edelim:

Z5bBza.jpg

 

 

 

Üniversiteden iki dostumla bu araçla batı karadeniz turunu da gerçekleştirdiğimizi belirteyim. Arada bi geç çalışma problemi dışında sıkıntısı yoktu, bir de araç eğer lpg biterse benzinle öldürsen çalışmazdı:) Kaç ustaya gittimse bu olmaz dedi...Sanırım uzınca yıllar lpgde binilmiş tasarruf adına:) Ha bir de sinop Türkeli kasabası'nın az doğusundaki virajlı denize sıfır olan köy yollarında freni boşalmıştı gezimizde onu da söyemeden geçmeyim.Tamamen Allah korudu çünki o yıllarda orda sel olmuştu ve sinoptan kastamonuya geçmek için kullanılan iç yoldaki köprü kullanılmaz hale gelmiş ve mecburen eskiden kullanılan köy yolundan deniz kenarından gidilecekti.yolda 2-3 karavan aracı dışında araç da görmedim..Aklı başında olan da pek o yola girmezdiya neyse..İşte virajlara 50-60 lı hızlarda girsen uçurumdan uçmaman tamamen nasip olacağı için ha bire fren yapa yapa girdim ve diğer viraja dek hızlanmaya çalıştım yine fren, yine hızlan....derkeeen bi baktım frene basınca aaaa o da ne? Fren tutmuyor gibi bişey..yaklaşık 30-40 km boyunca böyle sürünce ısınmış broadway freni:( Bu broadwayın frenleri  tam bir baş belası..Bir kez de Diyarbakıra gitmiştim hasta ziyaretine, dönüşte Erciş'e girmek üzere iken çift şeritli dar bir yolun her iki şeridine de köpek gelmiş öylece duruyor put gibi..ben tabi 100-110 gidiyorum dedim illa birisi çekilir yoldan hızımı yinede 70-80 lere çektim, derken yaklaştığımı farkettim ve korna+uzunları yak-söndür yaptım ama nafile..köpekler put gibi durduğunu gördüm frene kökledim..Ama o sırada birine çarpmak durumunda kalınca elim-ayağım titredi:( Dedim Allah korusun insan yola atlasa demekki bu araç duramayacak..ben artık aşırı bi moral bozukluğu ile yola devam etmek durumunda kaldım ama gerçekten çok kötü bir duygu Allah bi daha göstermesin..O gün dedimki param varken böyle araçlara artık binmeyeceğim..kararımı vermiştim.Bikaç ay sonra sattım.Bir imam aldı,imam 3-4 sene binip satmış beni aradı dedi hocam teşekkür ederim aracın çok temizmiş eğer yine bir aracın varsa ve satacaksan haberim olsun:) Vallahi şaşırdım yalan yok:) Dedim abi elimde megane var ama inan sana gelmez..Broadway temzdi ama megane 2'yi hiç sevmemiştim..Onu da yüklüyorum dışının parlaklığı aldatmasın elektrik vs sıkıntıları çoktu..çözemediğim bir titreme problemi de vardı.unuttuğum daha nice sorunlar:)

 

 

r0lkpm.jpg

MEGANE2 den sonra erciş savcısı akrabamdı onun savcı arkadaşı wv polo satıyo dedi..Megane2 beni arabalardan soğutunca dedim ki artık tanıştan araba almam gerek:) Ha iyi de ettim bence çünki en sorunsuz arabam o 2010 model 1.4 comfortline polomdu:) O  sırada zaten 4-5 yaşında bir araçtı..Ondan sonra da bi daha öyle yaşı az bir araca binmek nasip olmadı:)Aşağıda fotoğrafı:

 

r0lkv3.jpg

Direksiyon kılıfını 21 usd ye çinden getirtmiştim:) Cuk diye oturdu.Ayrıca araçta yol bilgisayarı yoktu bende sinyal kolunu antepten istedim.Ve wag com cihazı sipariş edip aktif ettim:)Sis farı taktırdım biraz da panjura kırmızı detay ,krom cam çıtaları vs..fazla bişey yapmaya gerek kalmadan toparlandı araç.

 


VpFvcH.jpg

Polom iyiydi hoştu ama evlendik  ordu-ünye'ye tayin çıktı ve ev almaya karar verince dedim satayım peşinatını veririm.Satınca arabasız duramam diye sene 2016 nın aralık ayında 39750 tlye Ordu'dan bir galerici gelip aldı.Araç hatasızdı lpgyi ben takmıştım,daha 60 bin kmdeydi uzun yolda 4.5 lt yaktığı oluyodu benzinde..Neyse elimde kalan 6900 küsur param ile malum siteye girip araba alınır mı diye bakarken çarşamba'da mazda 323 gördüm aradım baktım 8 bin istiyor dedim 7 binim var başka çıkmaz..Gel gör önce dedi.Gördüm, ama gözümü karartmadan gitmiş olmasam anında geri dönerdim ordan:) Çünki motor beyaz duman atıyo ve subap sesi var..bunları yazmamış ilana ve kaportası dökük..Ama türkiyenin en ucuz ilanları arasında idi kendileri ve km 397 binde:)Neyse daha aldığımız evin taksitleri olacak diye düşünüp mecburen bincez diye aldım 7 bin liraya.Aha şu kendileri:

VpF8Zs.jpg

VpFM3c.jpg

 

Eveet aklımda deli sorularla aldık..Çevremdeki sorulara nasıl cvp vereceğim diye düşündüm tabi ama en zoru hanıma açıklamaktı ve o işi hallettik,kısa ve net paramız buna yetti:) Bu japon..Bu arıza yapmaz:) Derken bi gün yağmurlu bi günde arka sol koltukta baldız oturuyo ve baktık ki feci şekilde yağmur alıyo öyle ki şemsiye açsan yeri:) Gül gül öldüm..dedim çaresine bakarız dedik ve baktık da şükür:) Kış gelince kalorifer ısıtmadığını fark ettim ve klape motoru mudur derken baktık sıcak-soğuk geçiş yapan kapak kapanmıyo ve onu da kendim hallettim:) Lpg ayarını kendim yapardım vida ile çevirip motor sesini dinleyerek:) Yağını 10w 60 mı koydum hatırlayamadım:) Yağ eksiltme vardı zaten..Bu şekilde tam 11 ay bindim ve başka arıza açmadı.İnanın megane 2 bundan çok fazla açmıştı ve soğutmuştu..Bu araç bende japon sorunsuzluğu simgesi olarak durmakta.Motoru bitik diye alıp 10 bin km yapıp aynı durumda sattığım kişiye söyleyerek 8 e sattım:) Yine Ordu'dan bir galerici aldı:) Vadeyle 12-13 e satmış sonra galiba:) Şunu söyleyim bu dökük mazdayı bile abs ve kliması olsa satmayacaktım...Tamamen çocuğumuz olacağı için klimasız araçta sıkıntı olacak diye sattım:) Mazda sorunsuz bir araç bana göre ama kesinlikle bir d segmenti mondeonun yanından geçemez araba olarak...ha ondan çok daha sorunsuzdur ama konfor,yol tutuş,kasanın ağırlığı falan..bu konularda iyi olduğu söylenemez.İşte bu yüzden elimde avucumda ne varsa ekleyip 97 model ve 3.sahibinden yeterince bakımlı bir araç almak nasip oldu....

 

 

 

VEEEEE MONDEO MK2 KASA 2.0 ZETEC...2017 aralık ayıydı sanırım almam.

212 BİN KMDE DEĞİŞEN YOK.

 

 

VpFwxq.jpg

VpF7Z0.jpg

VpMk36.jpgVpMQ5n.jpgVpMrD8.jpg

 

İşte yukarıdaki fotoğraflara bakıp Samsun Bafra'ya araca talip olmaya gittim..

                                              Gruptan Harun abimiz paylaşımları da var araçla ilgili..Abim Allah var gözü gibi bakmış..Elindeki bakım ve arıza faturalarını bana verdi ben toplamadım ama inanın bazı faturalar motor komple yapılmış diye 2500 tl civarı olanı vardı taa kaç yıl öncenin rakamı..Harici 1500 ler,1000 ler,750 ler..ve başka başka faturalar..Motor yapılmış,debriyaj değişmiş,ağır bakım ihtiyacı olmayan bir araç.Yaklaşık 14 yıl boyunca yaptıklarını dosyalamış.Kitapçığı orjinal yedek anahtarı vs.duruyor...

Motor testine soktum çünki zetec 2.0 motorların her noktadan motor durumundan emin olmak gerektiğini duymuştum.Zira conta yakan yakana:)Hararet yapan yapana:) Şuanda da mk2 grubuna üyeyim ve ben bu kadar çok conta yakan bir araç grubu yada haberi bile duymadım açıkçası:) Sebebi kimine göre belli kimine göre değil:) Kimi diyo zetec motor böyle kimi diyo kullanıcı hatası vs.neyse biz konumuza dönelim.Testten motor iyi çıktı.Araç zaten güneş yanığından komple boyalıydı biliyodum ama sanayide ufak bi kaportacıya da gösterdim.Kazsı yok,macun yok dıştan boya var dedi.Hatta yanlarda falan da pek boya yok.Şaseler,direklerde hiç boya yok dedi.Şükür eksiklerini pazarlıkla düşüp aldık.Aldığım abime sordum bunun motoru neden yapıldı:) Bi gün köy yolunda hararet yapmış bişey olmaz deyip azcık daha sürdük dedi ve sonuç hüsran:( Neyse ardından tekrar motor üst kısmı tekrar yaptırmış..Nasıl olsa yapılı dedim ve aldım..Ünyeye gitmeden oracıkta fulledim benzini ve ünyede yine fulledim..depo testine göre 5.6 litre benzin yakmıştı..İnanamadım ama yinede depo testi sonuçta:) Gelelim yaptıklarıma sonuçta 97 model istediği kadar bakımlı olsun benim gibi titiz adama yapacak iş çoktu eğer biniciysem...

 

VpMIoA.jpg

 

Hemen çatlak olan ön camdan başladım

Cama en ucuz Samsun merkez sanırım 400 tl demişti ve hallettik.Zaten epey büyüktü çatlak ve muayeneden geçmeyecekti..

 

Sonra lpg taktırmaya karar verdim.Abimiz zaten fazla binmediği kmsinden ve tüp takmamasından belliydi..212 bin kmde ilk kez orjinalliği bozulacaktı motorun..

VpMXrs.jpg

VpMg8t.jpg

 

VpMiEc.jpg

 

KENDİ LPG AYARIMI KENDİM YAPTIĞIM DOĞRUDUR:) HEM DE YOL AYARI DERLER BUNA.

AKL ELEGAND İtalyan sistem denen obdli kiti taktık ve takar takmaz buji değiştik ama ateşleme bobinini değişmeden 1.2.viteste tekleme sorununu halledemedik:( 300 tlye yakın verip değiştik .Aşağıda araçtan çıkan bsg marka bobin:Aslında bobin yeniydi ama marka çok kötü.Ngk aldım yenisini.

VpMp7N.jpg

 

bobinle sorun halloldu amma yaz geldi klima açık memlekete havzaya gittik..araç dolu tamam ama 136 hp bu boru değil..Havzaya giderken çakallı rampası var orda araç resmen öksürüyo klima açıkken..değilken de zaten hafif belli bi çekiş sıkıntısı var lpg de tabii..DEDİM TAKTIĞIM YERE GİDİP nozzle büyütelim adam büyüttü ve tekrar ayar yaptı 3.viteste 145 leri gördük yol testinde ama orası terme hep düzlük..en yakın rampa en az 50 km uzakta inanın :) AYARI TAMAMDIR DEDİ AMA BEN HAVZAYA YİNE GİDİNCE YİNE AYNI SORUNU YAŞADIM VE TEKRAR döndüm taktığım yere ama adam yine ayar yapıyo tabiki dükkanda rölantide:( Yol ayarı yapmak gerek dedim ama yapmıyo çevrede yapan yer samsunda vardır diye Samsun'un en meşhur lpgcisine gidip olayı anlattım hocam yolda ayar yaparız yapmaya da ben dükkanı bırakıp o işe gitmemin maliyeti çok olur fiyatını duyunca bırakır dönersin dedi:( İçimden çok şey geçti ama sustum!!! Yazıklar olsun dedim koca samsuna yakışan usta yok diye..

Hoop o sinirle hemen lpg forumuna üye olursun Sedat...Orda sağolsun yardımcı olan Merzifonlu bi astsubay abim çıktı ayrıca başkları da destek verdi ve 1-2 hafta o forumda saatlerimi günlerimi harcayıp lpg kablomu onların cesaret vermesiyle istedim ve gelince torque pro programı yükleyip obd elm 327 cihazını aracın obd girişine takıp çıktım yola...Ayar yapmadan önce o anki ayarın değerlerine baktım ve yaklaşık olarak araç %30 fakir karışımdaydı ve arıza lambası bile yakmamıştı.Hemen gruba obd cihazından okuduğum LTFT+STFT=yaklaşık olarak 32 li değerleri sordum ve onlardan lpg ayarımın %32 civarı fakirde olduğunu teyit ettim..Bu aslında berbat bi ayar demekti.Yani dükkanda rölantide iken aracın sadece rölantide çalışması esasıyla yapılan ayarın çok yanıltıcı olabildiğine şahit oldum.(Bu arada bu olay her araç için illa böyle olacak diye de kaide yok; yani bazen rölantide iken yapılan ayar da iş görebiliyor ama bizim araçlar 2.0 zetec ve sanırım farklı bir motor tipi yapısı var ve kolayca ayarı tutturmak kolay olmuyo)

Aracı yaklaşık 1-2 saat kullandım ve rampa çıkarken,klima açıkken vb her türlü şartta ve devirde kullanırken laptop ekranımın ekran kaydını aldım(lpg forumundan öğrendim bunu) ve daha sonra park edip kayıtları izleyerek lpg haritamı bazı yerlerde %15 bazısında %30 larda zenginleştirdim..Hemen her devirde lpg fakir kalıyordu zaten...Ardından memlekete Havzaya gitmek nasip olunca 5.vites 120 ile girdiğim rampadan hiç bi çekiş kaybı olmadan lpg ile 120 li hızlarda yine çıkabildiğim için yaptığım ayardan daha da emin oldum..Şuan ayar yapalı 21 bin km oldu ve hala kendi yaptığım ayar ile kullanıyorum ve lpg kaynaklı hiç bisorun yaşamadım.

 

V KAYIŞI KOPMASI:BENİ İKİ GÜN DELİ EDEN USTANIN SENTE TUTTURAMAMASI SIKINTIM!!

Yaz tatili oldu.Aracımın v kayışından bi ses duydum ve duyar duymaz bize en yakın büyük ilçe olan merzifona yola koyuldum orda Emek oto var bilenler bilir oranın sayılı(sözde) ustalarındanmış kendileri...Yolda v kayışı bir anda koptu ve araç aküsü şarj etmeyi bıraktı arıza ışığı yaktı ve 1.5 km kadar sonra ben zaten sanayiide oldum.çektim Merzifon Emek Oto'ya hoşgeldin vs.incelendi hocam bu kayış devirdaim su kaçırdığı için ıslanıp kopmuş dedi ama hiç su eksiltme tespit etmemiştim.Neyse olabilir deyip ustaya ne yapmam gerektiğini sordum.Değişcez devirdaimi dedi...Olur dedim.Ama triger değişmeden olmaz dedi.Nasıl olsa triger sökülecek dedi.Triger değişeli daha 20 bin km olmuştu istemedim ama triger rulmanının iyi durumda olmadığını ve 20 bin km önce değiştiğinden emin olup olmadığımı sordu!! Mecburen itimat edip değiş dedik.İşlemler bitti ama racın alt devirlerdeki hızlanma ve akıp gitme olayı yok olmuştu...Döndüm ustaya anlattım hocam sen kullan sıkıntı olursa burdayız dedi ve Havza'ya gittim.Üst hızlarda hiç bi fark yok ama 1 ve 2.viteste kesilikle anlaşılır fark vardı ve havza da kullanırken 1.viteste araç bi iki kez de stop etti...Etmemesi için epey gazlayarak kullanmak gerekiyodu ve canım sıkıldı.Aradım ustayı ama bizle ilgili olamaz dedi.İkinci gün Fatsadaki ustamı arayıp olan biteni anlatınca hocam senteyi tutturamamıştır triger değişince dedi.Ve git ustaya tekrar aç bak senteye dememi istedi.Neyse gittim meşhur Emek Oto'ya dedim sente tutmamış olabilir hepimiz insanız dedim ben aracımı tanırım abi sökelim bakalım sentesi tutmuş ise tekrar sokme takma paranı veririm deyince bana ben bmw x5 in turbosunu tamir ediyorum vs demez mi!!!Artistlikten başka bişey değildi tavrı.Olabilir abi ama ben aracımı tanıyorum dedim.BAna 15 liralık arabası var 15 liralık laf ediyo da demez mi???Çıktım servisin patronunu buldum ve yaptığının terbiyesizlik olduğunu bana bunları diyemeyeceğini belirttim ve patron bana sakin olmamı sıkıntımın hallolacağını belirtti ve ordaki diğer ustayı arayarak söktürdü trigeri.Senteye bi baktık sente kayık!!!Açan usta bile hocam helal olsun aracını ne kadar iyi tanıyomuşsun dedi.Abi insanız hata yapılır ama hatayı yapmayacağını sanmak hata dedim...Neyse diğer usta bu sefer bu aracın önceden de sentesi kayıkmış ben eski ayar neyse ona göre taktım! demez mi? Gülermisin ağlar mısın bu duruma???Abi önceden kayıksa bile sen sökünce kontrol etmeden takamazsın!dedim..neyse sonuçta araç sentesi yapılarak toplandı şükür eskisi gibi oldu ve ben bir daha o dükkana uğramamaya karar vererek yola çıktım...Aşağıda sente ayarı yapılırken:

 

VpMKhv.jpg

VpMUE6.jpg

3-4 ay sonra 15 tatilde Samsun Merkez'de iken araç çekmemeye başladı ateşleme arızası sanıp samsunda Euro Ford Servis'e çektim adamlar dükkana girince stop et dedi ettim.Çalıştır dedi ama araç çalışmıyo! Kompresör ölçtüler ve hocam iki silindir çalışmıyo yani motor gitmiş dediler.Beni bi aldı telaş..Yani bu aracın motor yapımının 5-6 bin tl den başlayıp 12-13 e gittiğini okumuştumya hani ondan:)Abi nasıl olur falan derken kabullendim olayı ve cumartesi akşam üzeriydi bu vakitler.Abi masraf nolur dedim.Pazartesi açar bakarız ama en az 2500 tl eğer sadece silindir kapak contası ise!!!Artı şeyler çıkacaktır muhakkak dedi bende fatsadaki ustamı arayıp olan biteni anlatınca hocam dedi açmadan bişey demek yanlış olmuş.Belkide 1500 tl ye bile olur dedi.Ama ortalama 2000 tl olacağını söyledi ve çekiciye atıp en azından tanıdığım ustam daha güzel toplar dedim ve 96 km uzağa çekiciye 300 tl verip bende atladım çekiciye.Ustam açtı baktı kapak contası yanık değil ama yarılmış hocam dedi...Neden olur lpg yapar mı dedim.kesinlikle değil lpg dedi.Lpg olsa subap yanar dedi ve böyle bi sıkıntı olmadığını ama eskiden motor yapılırken düzgün rektefe yapılmamış ise olabileceğini belirtti.Derken kapak söküldü ben hiç kapak görmemiştim bi de 2.0 motor olunca epey büyük geldi.Hocam dedi rektefeciye götürt orda bakıldı Samsun merkeze yine kapakçıya gidip çatlak testine girmesinin gerektiğini ve eğer bu testten geçerse rektefeyi yine fatsada yapacaklarını ve sorunsuzca binecebileceğimi belirtti.Attık komşunun bagaja mptoru ve aklımda deli sorularla yola çıktım dedim kapak çatlaksa zaten kapağın sıfırı üretilmiyo çıkma bulsak onun da illaki başka sıkıntıları olacak falan..Yani araçtan soğur gibi oldum ama Allah büyüktür deyip çatlakçıya vardık.Sağolsun hemencecik makineye soktu ve testten başarıyla geçince nasıl sevindim adama vallahi bahşiş verecektim nerdeyse:) 150 tl çatlak testi parasını verip bastık fatsaya vardık.Kapak contası+manifold contası elring marka en iyisi denip istedik+16 adet subap lasitiği de değişti.Aracın rektefesi falan derken 2100 liraya motor yağı+filtesi+hava filtresi dahil toplandı.İlk marşı ve testi ustayla yaptık şükür ne sente ne başka sıkıntı olmadı.faturalar aşağıda:

VpMF48.jpg

 

not: devamı 2.mesajda olacak buraya kadar ara verelim:)

  • Beğen 19
Yorum bağlantısı
Osman Nuri Köknar

Okudukça okuyasım geldi ama yarıda kaldı. Aracıyla böyle uğraşan insanlara imreniyorum. Bazı yerleri okurken bile daraldım. Siz birebir yaşamışsınız. Büyük sabır ve cesaret gerektiren işler. 

Yorum bağlantısı
Sedat Demircan

Vp9z3s.jpgSonra yazın lastik değişirken ön diskteki ufacık çatlak gözüme ilişti ve içim rahat etmedi kırılır falan Allah muhafaza deyip iki ön disk artı iki ön balata yaklaşık 450 tl ye maloldu:

Vp9gHH.jpg

 

Vp9ppf.jpg

 

Sonra 130 liraya Çinden istediğim 5" ekranlı ledli geri görüş kameramı ve ayrıca park sensörümü  kendim taktım:

Vp92Kc.jpg

Black Decker marka polisaj makinesi alıp g3 pasta(mükemmel bir pasta bana göre) atıp dyo cila ile işlemi tamamladım.Tabi bunların öncesinde kille önce bir temizlik yaptım kil çok faydalı biuygulama :

Vp9U0R.jpg

Bu arada pasta+makineyi bulmuşken sulu zımpara atıp pasta ile farlara girişince epeyce parladı:)

Vp9FgY.jpg

Daha sonra üzerindeki kaç yıllık olduğunu bilemediğim eski tip jant kapağından kurtuldum +ön lastikleri sıfırladım ve ön arka yan camlara ve arka cama film yaptırdım:

VpfQ51.jpg

Evet dostlar eskinin yeri başka oluyor çünki hatırası kalıyor. 2019 model bir aracım olsa bu maceraları yaşayamamış olacaktım diyorum bazen:) Mondeo'm şuan için en keyifle bindiğim ve en uzun süre bindiğim araç benim için.Ve ekonomik olarak kendime yeni sayılabilecek 6-7 yaşında yine bir d segment alabilinceye kadar da binmeyi planladığım bir araç.

İşte bizim canavarın uzuuunca hikayesi:) Sürçü lisan varsa kusura bakmayın. Okumaktan sıkılanlar  da kusura bakmasın haftasonumu değerlendirip paylaşmak istedim çünki burda böyle samimi paylaşımları görmüştüm daha önce...Daha atladığım biçok şey vardı ama yazamadım:) Yoksa kimse okumayacaktı..Bu grupta bu araç hakkında epeyce bilgi edindiğim için benim de böyle bi katkım olsun sonuçta tecrübe kolay edinilmiyor diye de düşünerek nokta koyuyuorum..Selametle kalınız , Allah'a emanet olunuz.Allah herkesin gönlüne göre versin diyerek eksiğiyle gediğiyle sonlandırıyorum..

Osman Nuri Köknar yazdı:

Okudukça okuyasım geldi ama yarıda kaldı. Aracıyla böyle uğraşan insanlara imreniyorum. Bazı yerleri okurken bile daraldım. Siz birebir yaşamışsınız. Büyük sabır ve cesaret gerektiren işler. 

Evet abi insan yaşarken daralıyor ama sonrasında da hatırası kalıyor..Teşekkür ederim

 

Gökhan Albayrak yazdı:

Soluksuz okudum. Geçmiş olsun. 

teşekkür ederim

  • Beğen 11
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Elinize sağlık. Aracınızda hayırlı olsun üstadım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru

Kazasız belasız sorunsuz binin İnşallah

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Güzel anlatmışsınız :) İnşallah sorunsuz binersiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mithat Tuğrul

Elinize sağlık güzel anlatım. Bir solukta okudum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Polat

Keyifle okudum, baştan sona. Güle güle, sağlık ve mutlulukla kullanmanız dileklerimle.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

güle güle kullanın,okurken yoruldum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Demircan
Önder Özcan yazdı:

Güzel anlatmışsınız :) İnşallah sorunsuz binersiniz.

teşekkürler,hep beraber inşaallah:)

Mehmet Polat yazdı:

Keyifle okudum, baştan sona. Güle güle, sağlık ve mutlulukla kullanmanız dileklerimle.. 

eyvallah abi:) Sizin mondeo yu da okumak isteriz:)

Arda Bülent Güzel yazdı:

Elinize sağlık. Aracınızda hayırlı olsun üstadım.

teşekkürler ..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Polat
Sedat Demircan yazdı:

eyvallah abi:) Sizin mondeo yu da okumak isteriz:)

99, 2001, 2006 ve 2006 olmak üzere 4 Mondeom oldu ama en sonuncusunu 2 ay önce sattım. Halen araçsızım, olunca yazarım..:yes:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Yaşananda yazılanda roman tadında :) Kazasız belasız.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Elinize dilinize sağlık, tek solukta okudum. 😅Allah kaza bela göstermesin inşallah

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Demircan
Mehmet Polat yazdı:

99, 2001, 2006 ve 2006 olmak üzere 4 Mondeom oldu ama en sonuncusunu 2 ay önce sattım. Halen araçsızım, olunca yazarım..:yes:

abi sen tam mondeocusun desene:) 4 adet mondeo peşine 5.gelir mi??Hadi hayırlısı

Cem Işık yazdı:

Elinize dilinize sağlık, tek solukta okudum. 😅Allah kaza bela göstermesin inşallah

sizin de elinize sağlık abi ne güzel sevindim beğenmenize

Metin Akbal yazdı:

Yaşananda yazılanda roman tadında :) Kazasız belasız.

eyvallah üstad,meslektaşız:)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Sedat Demircan yazdı:

eyvallah üstad,meslektaşız:)

 

Mezuniyet neresi :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Polat
Sedat Demircan yazdı:

abi sen tam mondeocusun desene:) 4 adet mondeo peşine 5.gelir mi??Hadi hayırlısı

Bağımlılık yapıyor kerata 😁 5. olmasın artık..

Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Merhaba,

İşe geldim ama inan işi gücü bıraktım bu konuyu okuyorum. Bırakamadım resmen :)  Başınıza gelen talihsiz olaylar maalesef sanayi ortamında hemen hemen herkesin başına geliyor.

Mondeo da daha uzun kilometreler görmenizi diliyorum. ( Megane2 de aslında fena araba değildir :D  ) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Demircan
Metin Akbal yazdı:

 

Mezuniyet neresi :)

atatürk üni.pdr eğitim fak.hocam sizin

Fatih Evcin yazdı:

Merhaba,

İşe geldim ama inan işi gücü bıraktım bu konuyu okuyorum. Bırakamadım resmen :)  Başınıza gelen talihsiz olaylar maalesef sanayi ortamında hemen hemen herkesin başına geliyor.

Mondeo da daha uzun kilometreler görmenizi diliyorum. ( Megane2 de aslında fena araba değildir :D  ) 

doğru arkadasımda megane2 var ve nasipliymişsin deyip dururum benim megane 2 ile kıyaslayınca:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Sedat Demircan yazdı:

atatürk üni.pdr eğitim fak.hocam sizin

 

Gazi Üniversitesi PDR

Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Sedat Demircan yazdı:

atatürk üni.pdr eğitim fak.hocam sizin

doğru arkadasımda megane2 var ve nasipliymişsin deyip dururum benim megane 2 ile kıyaslayınca:)

şaka diyorum ben ya, yeni megane 2 aldım da daha 3 gün oldu:) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...