Ersan Torun 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 (düzenlendi) Arkadaşlar selamın aleyküm sayfada yeniyim benim bi sorum olucaktı 2017 model jetta 2018 mayıs çikişli 24.000 binde hatasız 17 sirocco jantı taktım jantlar ikici el orjinal vosvagen jantı lastiklerim sifir yazlık lastik yönlü degil önlere basaran coilover arkalara 2 cm prees yaptırdım araç saga çekiyor 5 tane rotcu geZdim her rotcuda 2 şer kez rota girdi araç hersey normal traverler normal bütün degerler normal bu aracın sag tarafa gitmesine imkan yok diyor rotcular başarana gittim coiller sag sol yer degişti sag sol jant yer degişti araç gene saga gidiyor jantlarda yamuklukta yok direksiyon cuya gittim bi tur attı sanayını içinde kardeşim arabanda bişey yok seni bi rotçuya göndericem dedi tarif etti ve ben gitmedim rotcuya daha para falan vermem birşey yaptıkları yok çünkü yüksek hızlarda otoban yolunda direksiyonu birakınca araç direk seritten çikiyo problem nerde acaba başina böle bi olay gelen varmı yardımcı olursanız sevinirim 14 Ocak 2020 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 jant süspansiyon elemanlarından önce düzgün gidebiliyormuydu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 rot ayarı araca çekme yaptırmaz zaten, başka şeyler yaptırır. En basit teşhis yöntemi her lastiğin yere bastığı ağırlığı ölçmekten geçecek. öyle tartı nerde var onu bilmem normalde tüm coil cilerde olmalı o ayrı konu. Rot ayar kağıt çıktısı var mı hiç elinizde? Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Benim jettamda da 17lik scirocco jantı takılı. Sağa sola çekme yok. Muhtemelen amortisör sistemindeki değişiklikten kaynklı sizin sorununuz. Orjinale dönüp değişiklikler gözlenmeli teşhis için. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 caster açıları bozuktur büyük ihtimalle. birde arka rot ayarı da doğru değildir. Yorum bağlantısı
Ersan Torun 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Jantları degişmeden aracı basmadan önce düzgün gidiyodu artvine gittim toplamda 5.000 km yaptım böle bi sorun yoktu jantlar ve araç basıldıktan sonra basladı Teyfik işik peki sizin araç basıkmı yoksa fabrika ayarındamı yüksekligi? Yorum bağlantısı
Erkan Işık 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 orjınal jant lastik tak veya öndeki lastıklerı arkaya al lastıklerı söktur ileri geri oyna lastıkden yapar genelde jetta zaten pısık nıye biraz daha ındırırsınıkı :(( Benim passatda aynı sey olmusdu bir takım sıfır lastık takdım düzeldi Yorum bağlantısı
Ersan Torun 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Erkan Işık yazdı: orjınal jant lastik tak veya öndeki lastıklerı arkaya al lastıklerı söktur ileri geri oyna lastıkden yapar genelde jetta zaten pısık nıye biraz daha ındırırsınıkı :(( Benim passatda aynı sey olmusdu bir takım sıfır lastık takdım düzeldi Basık oldumu kendimi güvende hissediyorum:) orjinal ayarında köye gittim 160 lara geldimmi korkutuyodu beni sanki yoldan fırlatıp atıcak gbi korkuyodum şimdi 180 le git Hiç korku yok. Jantları 2 el aldıgım Godyer lastik vardı üstünde heralde lastiktendir dedim degiştirmekte aklımdaydı zaten Çekme olayı olunca hemen degiştirdim gene düzelmedi lastikten olsa sag sol degiştiginde farklılık olmazmı ve önceki lastiklede saga gidiyodu o yüsden lastık olayından degildir diye düşündüm Çağlar Bayur yazdı: rot ayarı araca çekme yaptırmaz zaten, başka şeyler yaptırır. En basit teşhis yöntemi her lastiğin yere bastığı ağırlığı ölçmekten geçecek. öyle tartı nerde var onu bilmem normalde tüm coil cilerde olmalı o ayrı konu. Rot ayar kağıt çıktısı var mı hiç elinizde? Valla hiç çiktı almadım aklıma gelmedi gittigim rotçuların içinde bundan önceki 2 aracımda dip basıktı onları yapan rotçu yaptı yani ok gibi gidiyodu diger araçlarım onlardada aynı sekil coil vardı tünelin basından birakırdım çikişinda tutardım saga sola kaçma gezme yoktu hiç Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Sağ ön ve sağ arka.. Sol ön ve sol arka lastikler arasındaki mesafeyi ölçün.. Yorum bağlantısı
Ersan Torun 14 Ocak 2020 Yazar Paylaş 14 Ocak 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Sağ ön ve sağ arka.. Sol ön ve sol arka lastikler arasındaki mesafeyi ölçün.. Travers ayarında sıkıntı yok ön teker kapıya dogru camurluk hisasında ölçtüm ben kendim sag ve sol tarafı diger rotçularda alttan traversi ölçtü Ama senin dedigin gibi yapmadım bide öle denerim. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: Travers ayarında sıkıntı yok ön teker kapıya dogru camurluk hisasında ölçtüm ben kendim sag ve sol tarafı diger rotçularda alttan traversi ölçtü Ama senin dedigin gibi yapmadım bide öle denerim. yüksek süratlerde arac kulanıyorsan passata gec 160 sonrası tedırgınlık sıfır Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: Jantları degişmeden aracı basmadan önce düzgün gidiyodu artvine gittim toplamda 5.000 km yaptım böle bi sorun yoktu jantlar ve araç basıldıktan sonra basladı Teyfik işik peki sizin araç basıkmı yoksa fabrika ayarındamı yüksekligi? Benim aracım basık değil. Yorum bağlantısı
Yusuf Davaz 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 böyle bir olay bizimde başımıza geldi. işyerindeki 2016 passatta saga çekme sorunu vardı. baya rotcu gezdik, şaseciler felan baktı. defalarca rot ayarı yapıldı önlü arkalı olarak. ama araçda halen saga çekme sorunu devam ediyordu. en son servise götürdük orda jantdaki hafif egiklik düzeltildi ve sag sol z rot lar degişti. sonra sorunumuz kalmadı. ama araç üzerinde degişiklik yokdu herşey orjinal donanımdı. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: 17 sirocco jantı taktım jantlar ikici el orjinal vosvagen jantı lastiklerim sifir yazlık lastik yönlü degil önlere basaran coilover arkalara 2 cm prees yaptırdım Öncelikle arka yaylarınızı orjinaliyle yenileyin derim. Bu işlem yapılırken ikinci el jantlarınızı kontrol ettirin, herhangi bir balans-yamukluk var mı? Görünüş uğruna tutunma özelliklerinden vazgeçiyorsunuz, farkındasınızdır umarım. 1 Yorum bağlantısı
Ersan Torun 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Gökhan Albayrak yazdı: Öncelikle arka yaylarınızı orjinaliyle yenileyin derim. Bu işlem yapılırken ikinci el jantlarınızı kontrol ettirin, herhangi bir balans-yamukluk var mı? Görünüş uğruna tutunma özelliklerinden vazgeçiyorsunuz, farkındasınızdır umarım. Arkadaki yaylar orjinal yayları sadece 2 cm soguk press var istenildigi taktirde eski haline dönüyo açtirabiliniyo jantlar 2 tane ayrı balanscıda kontrol edildi yamukluk egrilik yok denildi Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: Arkadaki yaylar orjinal yayları sadece 2 cm soguk press var istenildigi taktirde eski haline dönüyo açtirabiliniyo Hata 1 iken 2 olur, sakın yapmayın derim... Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: Arkadaki yaylar orjinal yayları sadece 2 cm soguk press var istenildigi taktirde eski haline dönüyo açtirabiliniyo jantlar 2 tane ayrı balanscıda kontrol edildi yamukluk egrilik yok denildi Bir kaç kere daha bastırıp açtırın. İyice yumuşasın. 1 1 Yorum bağlantısı
Ersan Torun 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Yok amacım Gökhan Albayrak yazdı: Hata 1 iken 2 olur, sakın yapmayın derim... Yok amacım aracı yükseltmek degil arka yay pres oldu diye çekme yapacagınıda düşünmüyorum 7 8 tane arabam oldu hepsi basıktı hiç birinde bu sorun yoktu olmadı aracı servise sokucam artık yapıcak bişey yok Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: Yok amacım Yok amacım aracı yükseltmek degil arka yay pres oldu diye çekme yapacagınıda düşünmüyorum 7 8 tane arabam oldu hepsi basıktı hiç birinde bu sorun yoktu olmadı aracı servise sokucam artık yapıcak bişey yok Preslemek metalin iç yapısını bir bozuyor, onu bir de geri çözdürmek ikinci defa bozuyor. Cesursunuz, ben bu işlemlere cesaret edemem. 1 Yorum bağlantısı
Ersan Torun 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Gökhan Albayrak yazdı: Preslemek metalin iç yapısını bir bozuyor, onu bir de geri çözdürmek ikinci defa bozuyor. Cesursunuz, ben bu işlemlere cesaret edemem. 2 cm press modifiye aksamlı cogu arabada varr mercedesler bmw lerde dahill arkalara spor yay takan nadirdir 2 cm den fazlası konforu fazlasıyla bozuyo 2 cm arkayı basıcak olanlar press yapıyo ama arkayı 5 falan basan yay takıyo tabi zararı varmıdır haklısınız vardır tabiki orjinal olmayan hersey zararlıdır☺️ Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Mercedes bmw de olsa ayağa düşüyor işte bir yerden sonra. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 Ersan Torun yazdı: 2 cm press modifiye aksamlı cogu arabada varr mercedesler bmw lerde dahill arkalara spor yay takan nadirdir 2 cm den fazlası konforu fazlasıyla bozuyo 2 cm arkayı basıcak olanlar press yapıyo ama arkayı 5 falan basan yay takıyo tabi zararı varmıdır haklısınız vardır tabiki orjinal olmayan hersey zararlıdır☺️ Peki. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 3.5 cm alçaltan yay kullanıyorum focus da konfor kaybı yok gibi geliyor bana, normal focus kullanan biri denemeli tabi kesme biçme ısıtma tehlikeli şeyler bunlar yürüyen akşamda. Yorum bağlantısı
Ersan Torun 15 Ocak 2020 Yazar Paylaş 15 Ocak 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: 3.5 cm alçaltan yay kullanıyorum focus da konfor kaybı yok gibi geliyor bana, normal focus kullanan biri denemeli tabi kesme biçme ısıtma tehlikeli şeyler bunlar yürüyen akşamda. Soguk preste tehlike yok ya kestirseö yayi eyvallah taa sadece arkda 2 cm pres var önemli bişey degil yani 5 cm pres yapan var resim nasıl atılıyo bilmiyorumki bilsem atıcam resmini😊 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Ocak 2020 Paylaş 15 Ocak 2020 https://imgyukle.com/ Böyle bir siteye yükleyip, "direk link" yazan kısmı kopyalayıp yapıştırabilirsiniz Yorum bağlantısı
Recommended Posts