İçeriğe Yönlendir

Triger Kayışı Koptu


İbrahim Uysal

Recommended Posts

Doğan Arşiray
Fatih Evcin yazdı:

Geçmiş olsun. Geçmişi bilinmeyen araç alındıysa söze güvenmeden triger setini değiştirmek gerekiyor maalesef.

Tamir tadilatını mutlaka ehil bir usta yapsın sonra sorunlar gerçekten bitmiyor.

her stop eden araba triger kopardı diyebilir miyiz :) 

diyemeyiz. evin önünde zinciri sente atlayan birisi olarak söylüyorum. trigger neymiş zincirin yanında.

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İbrahim Uysal
Coşkun Basan yazdı:

Geçmiş olsun . Triger kayışı değişimi ne zaman yapılmıştı (yıl olarak)Geçmiş olsun Triger ne zaman değişmiş yıl ve km olarak

Hemen hemen 1 yıl olmak üzere

M. Asım Kahraman yazdı:

Yolda herhangi bir sebeple stop etmiş bir aracı triger kopmuştur büyük ihtimalle deyip de kesinlikle marşa basmayacak kaç kişi vardır acaba? O nedenle kendinizi suçlamayın olan olmuş. Cana gelmesin. Geçmiş olsun.

Aynen haklısınız kim olsa mutlaka çalıştırmayı denerdi. 

Metin Akbal yazdı:

Gecmis olsun 5000 bin lira tutar diye dusunuyordum 4500 parcalar tutmus anlasilan.

Triger hicbir belirti vermez koptu mu kopar.

Parça fiyatları çok pahalı ve seuir halinde koptuğu için baya zarar vermiş anlaşılan.

Yorum bağlantısı
Fatih ÜNAL BORA
(düzenlendi)
İbrahim Uysal yazdı:

Hemen hemen 1 yıl olmak üzere

Aynen haklısınız kim olsa mutlaka çalıştırmayı denerdi. 

Parça fiyatları çok pahalı ve seuir halinde koptuğu için baya zarar vermiş anlaşılan.

Büyük geçmiş olsun trafikte böyle bişeyin başınıza gelmesi üzücü sağlığınıza gelmesin yeterki. bir yıllık triger bile bunu yapıyorsa  kader demekten başka teselli yok.

tarihinde Fatih ÜNAL BORA tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Kırçal
İbrahim Uysal yazdı:

Yolda normal seyir halinde ilerlerken araç aniden gaz kesti, hemen saga çekip 1-2 defa çalıştırmayı denedik, çalışmayınca çekiciye alıp doğru sanayiye gittik. 

Sonuç: Triger Kayışı Kırılmış pistonlar yamulmuş.

Online parça fiyatı alabilecek bir yer var mı?

Masraf çok olursa sıfır motor takmak daha mı mantıklı olur?

Ne yapmak gerekiyor?

Şimdiden teşekkür ederim.

Geçmiş olsun. Bakıldımı pistonlara ? Pistonlar da sıkıntı yok ise masraf üst kapakla olur motora göre az çıkar.  İnşallah pistonlarda sıkıntı yoktur.

Yorum bağlantısı
Coşkun Basan
Parça fiyatları çok pahalı ve seuir halinde koptuğu için baya zarar vermiş anlaşılan.
1 yıl sürede kopması garip [emoji848] cana geleceğine mal a gelsin [emoji3525]
Yorum bağlantısı
Metin Akbal



Hemen hemen 1 yıl olmak üzere


Parça fiyatları çok pahalı ve seuir halinde koptuğu için baya zarar vermiş anlaşılan.




1 yıl sürede kopması garip [emoji848]


Kullanilan parca yan sanayi veya bayat ise bunu yapabilir. Ben triger degistirirken ayni parcanin hem 300 hem de 500 e fiyat olaninin sebebini bu sekilde ogrendim.
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Bu tür parçaların üzerinde tarihi yazılı oluyor. Vesileyle bizlerin de kulağına küpe olsun, alırken kontrol edelim.

Yorum bağlantısı
İbrahim Uysal
Murat Kırçal yazdı:

Geçmiş olsun. Bakıldımı pistonlara ? Pistonlar da sıkıntı yok ise masraf üst kapakla olur motora göre az çıkar.  İnşallah pistonlarda sıkıntı yoktur.

Motor rektefiyeye girdi. Pistonlar yamulmuştu.

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
İbrahim Uysal

Mazot pompası değişimi yapmak zorunda kaldık. Eskisinin tamiri mümkün müdür? 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
İbrahim Uysal yazdı:

Mazot pompası değişimi yapmak zorunda kaldık. Eskisinin tamiri mümkün müdür? 

Kolay kolay bozulmaz, pahalı bir parça ve de konuyla alakasız gibi. Neden değişti ki?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
İbrahim Uysal yazdı:

Mazot pompası değişimi yapmak zorunda kaldık. Eskisinin tamiri mümkün müdür? 

 vicdansiz bir tamirciyemi düştünüz yoksa

Yorum bağlantısı
İbrahim Uysal
Emre Şimşek yazdı:

Kolay kolay bozulmaz, pahalı bir parça ve de konuyla alakasız gibi. Neden değişti ki?

Bilmiyorum kirlenmiş. Pahalı olduğu için çıkma parça almak zorunda kaldık.

Okay Kaygusuz yazdı:

 vicdansiz bir tamirciyemi düştünüz yoksa

Sanmıyorum her zaman ki tamircimiz.

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
İbrahim Uysal yazdı:

Bilmiyorum kirlenmiş. Pahalı olduğu için çıkma parça almak zorunda kaldık.

Sanmıyorum her zaman ki tamircimiz.

bence öyle oldu gibi

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ustalara öcü gibi bakmayın o kadar, yediğiniz tosttaki sucuk daha fazla soru işareti barındırıyor

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Çağlar Bayur yazdı:

ustalara öcü gibi bakmayın o kadar, yediğiniz tosttaki sucuk daha fazla soru işareti barındırıyor

 

Herkes doğru bir ustalar yanlış zaten :D 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Murat Gedik

Cahillik işte. Tam bir araştırma yapmadım. Ben bizim connect'in trigerini zincir zannediyordum. 

11 yıl 120 bin km değişmedi hemen babama söyledim en kısa zamanda değiştirecek. 

Çok geçmiş olsun. 

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Metin Akbal

Sadece sente atlamis araba kendini korumaya alir calistirmaz kismi dusundurdu. 1.8T Passat a denk geldim sente atlamis ama calisiyordu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)

Sadece ürünün bayatlaması değil kaliteside çok önemli. Zamanında fusion trigerine  üç ürün tezgaha 75, 125 ve 150 tl demişti parçacı.  Ne fark var deyince 75 tl olan çin mali, 125 olan çinin kalitelisi 150 olan ise tayvan malı orjinali demişti. Kutuları herşeyi aynıydı nasıl anlarım deyince sen snlayamazsın ben bilirim deyince soluğu serviste almıştım.

Metin Akbal yazdı:

Kullanilan parca yan sanayi veya bayat ise bunu yapabilir. Ben triger degistirirken ayni parcanin hem 300 hem de 500 e fiyat olaninin sebebini bu sekilde ogrendim.

 

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

mekanik parçayı algıyaıp korumaya alan bir teknıoloji  henüz keşfedilmedi, sente atlarsa sıkıştırma oranına göre piston subağ yakın akraba olursa korumaya gerek kalmaz. kitlenmiş denir ona

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Sadece sente atlamis araba kendini korumaya alir calistirmaz kismi dusundurdu. 1.8T Passat a denk geldim sente atlamis ama calisiyordu.

Sente denen senkronize ne kadar sapma yapmış önemli olanı o. Bir iki diş ile çalışır araç
mekanik parçayı algıyaıp korumaya alan bir teknıoloji  henüz keşfedilmedi, sente atlarsa sıkıştırma oranına göre piston subağ yakın akraba olursa korumaya gerek kalmaz. kitlenmiş denir ona

Olmasına gerek yok. Elektronik itici icat edildi ise bitti dertler
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

O kadar gelişen motor teknolojisinde hala triger denen eski bir yapıya bağlı kalmak ne kadar üzücü...

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
O kadar gelişen motor teknolojisinde hala triger denen eski bir yapıya bağlı kalmak ne kadar üzücü...

Maliyet. Her bir birim için elektrik motoru konup senkron çalışma yapmak kolay. Ve kayış kadar güvenli değil. Ağır hizmet Forklift motorları dişli ile transfer sağlıyor. Araç için milyon üstü km ama devir düşük ve gürültü var
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Servet Aydın yazdı:


Maliyet. Her bir birim için elektrik motoru konup senkron çalışma yapmak kolay. Ve kayış kadar güvenli değil. Ağır hizmet Forklift motorları dişli ile transfer sağlıyor. Araç için milyon üstü km ama devir düşük ve gürültü var

Yemişim elektrik motorunu. Dişli gayet mantıklı yani...

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Servet Aydın yazdı:

2500 dd ile ne yapacak jeep

Dişli dönecek işte? Engeli mi oluyor?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...