İçeriğe Yönlendir

Türk Telekom Tarafından Mağdur Edildim


Emrah Taşpınar

Recommended Posts

Emrah Taşpınar

           öncelikle iyi günler dilerim belki forumumuzla alakalı değil ama yazmak istedim belki okuyana faydam dokunur konuya geçmeden önce telekom ,internet ,banka vb. yerlerden arandıgınızda ''tamam'' demeden önce ya telefondan kayıt yapın yada yazılı belge isteyin sonra benim gibi hem haklı hemde magdur taraf olup hakkınızı aramakla vakit kaybetmeyin.

        27.12.2019 da türk telekomdan bir bayan arayarak faturasız hattımın faturalıya geçmeyi teklif etti , mevcut dk sms ve internetim 13.01.2020 ye kadar vakti oldugu  için kabul etmedim daha 15 gün var neden para verdigim haklarımı iptal edeyim dedim , tt yetkilisi kalan kullanımlar iptal edilecek ama karşılığında 23.01.2020 de çıkacak ilk faturadan ücret alınmayacak dedi , yani kaybınız olmayacak dedi bunu 2 kez teyit ettim yine aynı şeyleri söyleyince  tamam diyerek geçiş yaptım fakat türk telekom yapacagını yaptı ve ilk ay faturayı çıkarttı

         3 gündür bunun iptaliyle ugraşıyorum ilk şikayeti firmaya yaptım gelen cevap 'kayıtları dinledik' böyle bişey denmemiş , müş. hiz. aradım  bana böyle söz verildi nasıl dinlemişler itirazım var diyorum tekrar şikayet kaydı açamam diyor  , bir üst takım liderini istedim dinledi tekrar kayıt açtı cevap bekliyorum , aynı zamanda btk ya şikayette bulundum belki ordan bi sonuç çıkar diyerek , bunun haricinde hangi yolları denemem gerekir fikirlere açıgım

            merak ettigim bir hususta bu göüşme kayıtları telefonu açar açmaz kayıtmı ediyor yoksa ilerki evrede kişiler bilgiler teyit edilincemi kayıt başlıyor , arayan kişinin beni aldatma ihtimali varmıdır , çünkü bana verilen cevap kayıtlar dinlenmiş size böyle bişey denilmemiş. iyi günler dilerim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay
Emrah Taşpınar yazdı:

           öncelikle iyi günler dilerim belki forumumuzla alakalı değil ama yazmak istedim belki okuyana faydam dokunur konuya geçmeden önce telekom ,internet ,banka vb. yerlerden arandıgınızda ''tamam'' demeden önce ya telefondan kayıt yapın yada yazılı belge isteyin sonra benim gibi hem haklı hemde magdur taraf olup hakkınızı aramakla vakit kaybetmeyin.

        27.12.2019 da türk telekomdan bir bayan arayarak faturasız hattımın faturalıya geçmeyi teklif etti , mevcut dk sms ve internetim 13.01.2020 ye kadar vakti oldugu  için kabul etmedim daha 15 gün var neden para verdigim haklarımı iptal edeyim dedim , tt yetkilisi kalan kullanımlar iptal edilecek ama karşılığında 23.01.2020 de çıkacak ilk faturadan ücret alınmayacak dedi , yani kaybınız olmayacak dedi bunu 2 kez teyit ettim yine aynı şeyleri söyleyince  tamam diyerek geçiş yaptım fakat türk telekom yapacagını yaptı ve ilk ay faturayı çıkarttı

         3 gündür bunun iptaliyle ugraşıyorum ilk şikayeti firmaya yaptım gelen cevap 'kayıtları dinledik' böyle bişey denmemiş , müş. hiz. aradım  bana böyle söz verildi nasıl dinlemişler itirazım var diyorum tekrar şikayet kaydı açamam diyor  , bir üst takım liderini istedim dinledi tekrar kayıt açtı cevap bekliyorum , aynı zamanda btk ya şikayette bulundum belki ordan bi sonuç çıkar diyerek , bunun haricinde hangi yolları denemem gerekir fikirlere açıgım

            merak ettigim bir hususta bu göüşme kayıtları telefonu açar açmaz kayıtmı ediyor yoksa ilerki evrede kişiler bilgiler teyit edilincemi kayıt başlıyor , arayan kişinin beni aldatma ihtimali varmıdır , çünkü bana verilen cevap kayıtlar dinlenmiş size böyle bişey denilmemiş. iyi günler dilerim

Kayıt edildiği söyleniyor ama ben edildiğini sanmıyorum. Ediliyorsa bile sizin görüşmelerinize erişmek ve konuşmadınız demek daha işlerine gelir diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Çağrı sizin numaraya ulaştığı anda kayıt başlar, sistem otomatik ayarlıdır. Dinleyen ekip ile görüşmeyi gerçekleştiren ekip ayrıdır. En azından Turkcell de durum böyle.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen

bir ara tivi bu üyeliği ile ilgili aradılar, kampanya hakkında bilgi verdiler ve üyeliğimi başlatmıştım lakin eve gelip kurulum yaptıktan sonra bir baktık HD kanallar yok... tekrar müşteri tem. aradığımda HD kanalların ücret karşılıgı aktif edildiğini öğrenince ilk kayıt aşamasında bana bu bilgi verilmediğine dair itiraz edip üyelik iptali istedim.sonra sizin dediğiniz kayıt dinleme aşamasına geçtiler ve bir gün sonra beni arayıp temsilcilerinin konu hakkında eksik bilgi verdiklerini kabul edip üyeliğimi isteğim üzerine iptal ettiler. dinleme yapıyorlar yani.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Emrah Taşpınar yazdı:

           öncelikle iyi günler dilerim belki forumumuzla alakalı değil ama yazmak istedim belki okuyana faydam dokunur konuya geçmeden önce telekom ,internet ,banka vb. yerlerden arandıgınızda ''tamam'' demeden önce ya telefondan kayıt yapın yada yazılı belge isteyin sonra benim gibi hem haklı hemde magdur taraf olup hakkınızı aramakla vakit kaybetmeyin.

        27.12.2019 da türk telekomdan bir bayan arayarak faturasız hattımın faturalıya geçmeyi teklif etti , mevcut dk sms ve internetim 13.01.2020 ye kadar vakti oldugu  için kabul etmedim daha 15 gün var neden para verdigim haklarımı iptal edeyim dedim , tt yetkilisi kalan kullanımlar iptal edilecek ama karşılığında 23.01.2020 de çıkacak ilk faturadan ücret alınmayacak dedi , yani kaybınız olmayacak dedi bunu 2 kez teyit ettim yine aynı şeyleri söyleyince  tamam diyerek geçiş yaptım fakat türk telekom yapacagını yaptı ve ilk ay faturayı çıkarttı

         3 gündür bunun iptaliyle ugraşıyorum ilk şikayeti firmaya yaptım gelen cevap 'kayıtları dinledik' böyle bişey denmemiş , müş. hiz. aradım  bana böyle söz verildi nasıl dinlemişler itirazım var diyorum tekrar şikayet kaydı açamam diyor  , bir üst takım liderini istedim dinledi tekrar kayıt açtı cevap bekliyorum , aynı zamanda btk ya şikayette bulundum belki ordan bi sonuç çıkar diyerek , bunun haricinde hangi yolları denemem gerekir fikirlere açıgım

            merak ettigim bir hususta bu göüşme kayıtları telefonu açar açmaz kayıtmı ediyor yoksa ilerki evrede kişiler bilgiler teyit edilincemi kayıt başlıyor , arayan kişinin beni aldatma ihtimali varmıdır , çünkü bana verilen cevap kayıtlar dinlenmiş size böyle bişey denilmemiş. iyi günler dilerim


Uğraşmaya değmez. Bimcell'e geçin, aynı altyapı daha uygun fiyat.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan

Ben genelde böyle durumlar da şu şekilde kayıt tutarım, 

Kimle görüştüm Ayşe hanım Ali bey vs

Ne zaman görüştüm 15.01.2020 tarihinde saat 19.30 da. 

Bunların kaydını tutup ona göre şikayet ederseniz olumlu sonuç alıyorsunuz. 

Ben bu şekilde ttnetten ücret iadesi aldım. 

Digiturk Play den ücret iadesi aldım. 

Çünkü nokta atışı şikayet oluyor. Kıvırma şansı yok. 

Siz de kayıtlar dinlenmiştir doğru ama hangi kayıtlar dinlendi? O yüzden nokta atışı şikayet etmeye çalışın. Bir çoğumuz gelen telefonda merhaba ben ttnetten Esra hanım şu yüzden arıyorum dediğinde ttneti duyarız Esra hanımı duymayız. Çünkü önemsemeyiz ttneti duyunca o bize yeter. Ama şikayet edeceğimiz zaman da ilk o ismi hatırlamaya çalışırız. 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya

Türktelekom,ttnet v.s. bunlarla işim olmaz.Beni birkere iyi dolandırdılar.Üstüne düşmedim ödedim kapattım dahada kapılarına gitmem İNŞALLAH.İnternetim tahahhütsüz türknet telefonlarımda türkcell.Tv yide apple tv den izliyorum tvplus ile.Sadece haberlere ve ingiltere ligine bakıyorum.

Yorum bağlantısı
Selim Kaya

Yakın bir zamanda Twitter aracılığı ile Türk Telekom 'dan hak kazanımı elde ettim.

Doğrudan giydirmeden, makul bir şekilde ilgili ve etkili kişileri de konuya etiketleyince çok hızlı bir dönüş yaptılar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk

Bu konuda devlete çok iş düşüyor. Telefon, internet, sağlık, arıtma cihazı diye her gün arıyorlar. Türk telekom diyerek arayan dandik internet firmaları cabası. İnternete girip bir cihaza bakın ertesi gün bir şekilde bilgileriniz adamların elinde. Kişisel bilgileriniz satılıyor. Telefon numaranızı uzun süredir kullanıyorsanız zaten yandınız. Hele bankada bir miktar paranız olsun ortalık malı oluyorsunuz telefonunuz susmuyor, artık yeter deyip ana avrat arayanlara küfür ediyorsunuz. Tüm telefon, internet şirketleri sistemini insanları nasıl kandırırız üstüne kuruyor. Yakışmasada ben çözümü, küfürde, o adam öldü, başka ülkeye gitti diyerek buldum aranma sayısını azalttım. 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Vodafone a sinirlenip ttkom dam eve internet ve telefon hattı aldım, 16 mbps internetinizi şu kadar tl karşılığında 24 e çıkaralım dediler kabul ettim, internet hızı değişmedi aradım dedim fark yok, sizin mahallenize gelen kablolarla alakalı durum dediler. Şimdi 2 yıl anlaşmaya evet dediğim için iptal de edemiyorum, her ay 106 lira para ödüyorum internete...

Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen
Vodafone a sinirlenip ttkom dam eve internet ve telefon hattı aldım, 16 mbps internetinizi şu kadar tl karşılığında 24 e çıkaralım dediler kabul ettim, internet hızı değişmedi aradım dedim fark yok, sizin mahallenize gelen kablolarla alakalı durum dediler. Şimdi 2 yıl anlaşmaya evet dediğim için iptal de edemiyorum, her ay 106 lira para ödüyorum internete...
Aynı durumu yaşamıştım benimkini 16 mbps e düşürmüşlerdi 24 alt yapısı olmaması sebebiyle. Fiyatıda geri çekmişlerdi Sorun çıkarmadılar yani
Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan

Son 1 yılda Hepsiburada, Türk Telekom, Vodafone tarafından mağdur edildim. Dolandırıldım daha doğrusu. Her gün yataktan kalkarken "acaba bugün beni kim dolandıracak" diye uyanıyorum. Ülkemizde insanların paralarını ve emeklerini hiç etmek, akıllarıyla alay etmek neden bu kadar kolay?

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Herşeyi yazılı yapmak lazım. geçmiş dönem arkadaşım evden taşınırken gidip telefon ve internetini kapattırmak için başvuruyor. Telefonu kapatıyorlar ancak interneti kapatmayı unutuyorlar. ( o zamanlar telefonsuz internet başvurusu yapılmıyordu) neyse evden de taşındığı için faturalar ulaşmıyor. Telekom vermediği hizmet için arkadaşı icraya veriyor, avukat parasıyla filan 600 lira ödeme yapmıştı.

 

hattım telekomdu , taahhüt süresi bitmesine yakın sürekli arayıp yeni teklifler yaptılar. yaptıkları teklifler pek cazip değildi. Sonra kapattım Vodafone a geçtim. çok daha az ödüyorum. Vodafone süresi dolunca da Turkcell e geçeceğim.

Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu

Şikayetinizi telefon ile bildirirseniz çözüm ihtimaliniz çok düşük. Size tavsiyem şikayetinizi ilgili firmanın web sayfasındaki iletişim, şikayet vb. gibi başvuru sayfalarından ve varsa iletişim maili üzerinden yazarak yapmanız. 

 

Bugüne kadar defalarca farklı firmadan telefon ile çözemediğim sorunları yazarak çözmüş bulunuyorum. Bir uydu platformu; telefonda kabul etmediği bir fatura durumunu yazıya döktükten sonra 1 sene önceki ses kaydımı dinledi ve faturamı iptal etti. TTNET sistemin veremediğini iddia ettiği son faturayı 12 saat sonra yolladı. 

 

Her sorun bu şekilde çözülür mü? Orası ayrı bir durum ama bu şekilde çözüm oranı gayet yüksek :) 

Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar
Cihat Küçükay yazdı:

Kayıt edildiği söyleniyor ama ben edildiğini sanmıyorum. Ediliyorsa bile sizin görüşmelerinize erişmek ve konuşmadınız demek daha işlerine gelir diye düşünüyorum.

İlk şikayetimde öyle denildi sanırsam cunki birkaç saate olumsuz mesaj attılar ne ara dinledilerse , ama şikayette ısrar edip 2. Kaydı açtım birde btk dan 2. Kez kayıt açınca 2 gün oldu cevap gelmedi , sanırsam inceleniyor , şöyle bisey öğrendim aynı şikayet tekrarlanınca btk incelemeye alıyormuş , 2. aramamda ısrarla kayıt alamayız demeleri bundanmis bu firmalar çok uyanık, tt ye yaptığım şikayet otomatik olarak btk sistemine düşüyor 

Recep Selim Kaya yazdı:

Yakın bir zamanda Twitter aracılığı ile Türk Telekom 'dan hak kazanımı elde ettim.

Doğrudan giydirmeden, makul bir şekilde ilgili ve etkili kişileri de konuya etiketleyince çok hızlı bir dönüş yaptılar.

Sonuç alamazsam orayida deneyeceğim btk ve şikayet var a yazdım şimdilik 

Malesef firmalar çok cesaretli , büyük firmalara karşı tüketiciyi savunan mekanizma yok , yaptırım olmadığı için işlerine geldiği gibi mağdur edebiliyolar 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin

Daha önce TT net ile bende sorun yaşadım. Tüketici hakem heyetine başvurdum ve TT net internet hattımı cezasız kapatıp üzerine de 90 TL ne için ödediğini hatırlayamadığım bir meblağ ödemişti. Sizin yerinizde olsam memnun olmadığınız durumun devam etmesini istemiyorsanız gidin kaymakamlığa ve başvuru yapın. Anında çözüm sağlanıyor. Ayrıca CİMER'den de şikayetçi olursanız çabuk çözüm bulabiliyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Arda'nın kullandığı vodafone hattını faturalıya geçirmişler.. 

Haberimiz yok tabi. 

Nasıl olmuş diyorum. ekrana teklif gelmiş. siz de tamam demişsiniz diyor. 

Mümkündür.. Çünkü bir çocuk oyun oynarken ekrana ne gelirse gelsin o an tamama basabilir.. Basmıştır.. 

Neyse, iptal edin dedik.. 

Mümkün değil :)

saatlerce uğraştım. Ulen bir tamam butonu tıklamakla faturalıya geçiyoruz ama tekrar faturasıza geçmek günler alıyor. 

Kıssadan hisse. Bu tür teklifler gelmesini istemiyorsanız bunun özellikle belirtip kapattırmanız gerekiyormuş..  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar
Eyüp Çetin yazdı:

Daha önce TT net ile bende sorun yaşadım. Tüketici hakem heyetine başvurdum ve TT net internet hattımı cezasız kapatıp üzerine de 90 TL ne için ödediğini hatırlayamadığım bir meblağ ödemişti. Sizin yerinizde olsam memnun olmadığınız durumun devam etmesini istemiyorsanız gidin kaymakamlığa ve başvuru yapın. Anında çözüm sağlanıyor. Ayrıca CİMER'den de şikayetçi olursanız çabuk çözüm bulabiliyorlar.

Onu en son çare olarak yapacağım , 2. şikayetin sonuçlanmasını bekliyorum , ilk şikayete 6 saat içinde olumsuz cevap verdiler buna 2 gün geçti ses yok galiba haklıyım 😀 , firmaya yapılan şikayet otomatik olarak btk sistemine düşüyormuş 2. Kez aynı şikayet tekrarlanınca btk el atıyormuş  , ısrarla 2. Kez şikayetimi almak istemediler  , diyorumki tekrar incelensin yok diyor 2. Kez şikayet alamıyorum , şaka gibiler , 

Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar
Mehmet Ozyurek yazdı:

Arda'nın kullandığı vodafone hattını faturalıya geçirmişler.. 

Haberimiz yok tabi. 

Nasıl olmuş diyorum. ekrana teklif gelmiş. siz de tamam demişsiniz diyor. 

Mümkündür.. Çünkü bir çocuk oyun oynarken ekrana ne gelirse gelsin o an tamama basabilir.. Basmıştır.. 

Neyse, iptal edin dedik.. 

Mümkün değil :)

saatlerce uğraştım. Ulen bir tamam butonu tıklamakla faturalıya geçiyoruz ama tekrar faturasıza geçmek günler alıyor. 

Kıssadan hisse. Bu tür teklifler gelmesini istemiyorsanız bunun özellikle belirtip kapattırmanız gerekiyormuş..  

Abi ben sırf bu ekrana gelen şeyler yüzünden tt ye geçtim buda aynı çıktı hepsi alavere peşinde  , banada aynısı oluyordu zırt pirt ekrana yok şu yok bu paralı bildirim çıkıyordu birde hayır butonuna 3 kez basmadan gitmiyordu , kaç kere şikayet ettim kapattık diyorlar yine çıkıyordu sonra kıZıp tt ye geçtim oda başka yerden vurdu , çünkü tüketiciyi aldatmanın cezası yok , hakkını ararsan sadece zararı tazmin ediyorsun ama sistem deseki sen nasıl yaparsın bunu al sana şu kadar ceza bak nasıl değişir bazı şeyler

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Turk telekomdan kurtulduk ne güzel dediğim günlerdi, Türkcell'e geçmiştim. Ekrana teklif gelip duruyor. Kapatamadım. Günlerce uğraştım yapamadım. Müşteri temsilcisine söylüyorum olmuyor bir türlü yapamadım. Yıl dolunca tekrar turk telekom'a geçtim de kurtuldum.

Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk

Yapı Kredi mobil e girin her seferinde size özel kredi mesajı gelir. Belki 1000 kere ilgilenmiyorum butonunu işaretledim. Eninde sonunda o krediyi bana verecekler.:))

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...