Mehmet Muhip Yılmaz 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Arkadaşlar selamlar ; 1 yıldır kullandığımız ve sadece akşamdan akşama açtığımız televizyonumuz bugün farkettiğimiz üzere bu halde. Sol alt köşede ciddi bir morarma, sağ orta ve sol ortada siyah gölgelenme görünüyor. Ayrıca ürün Wi-Fi bağlantısı konusunda ciddi problem yaşıyor. Modemin yanında olmasına rağmen 5 kez bağlanmayı denese 3 sefer bağlanamıyor. Garantili ve Pazartesi günü gelip bakacak. Ürünü iade etmek istiyorum. Farklı bir marka tercih edeceğim. O dönem yerli vurgusuyla tercih ettik ve tamamen hüsran oldu. Nasıl bir yol izleyeceğimiz konusunda görüşlerinizi rica ediyorum. Saygılarımla Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 İade gibi bir hakkınız yok maalesef. Muhtemelen panel ve anakart değişimi çıkacak kı, sanıyorum komple cihazı yenilerler. Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 21 Şubat 2020 Yazar Paylaş 21 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: İade gibi bir hakkınız yok maalesef. Muhtemelen panel ve anakart değişimi çıkacak kı, sanıyorum komple cihazı yenilerler. Komple cihazı yenilemekten kasıt tamamen yeni bir ürün mü gelecek ? Yoksa yeni bir panel yeni bir anakart mı değiştirip gönderecekler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Komple cihazı yenilemekten kasıt tamamen yeni bir ürün mü gelecek ? Yoksa yeni bir panel yeni bir anakart mı değiştirip gönderecekler Yani panel ve anakartı ayrı ayrı satın almak isteseniz mesela, 2tv parası ödemeniz gerekir. Bence marka komple değiştirir diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Panel değilde sanki tv nin arka led aydınlatma barlarında sorun var gibi duruyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Likit ekran ısınır ise rengi değişir. O bölge ısısına bakılacak. Arkadan da bakılacak. 2 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Garanti kapsamında tamir edilecek, servis tamir maliyetini hesaplayıp rakamı çok görürse yeni cihaz verir. İade almaz. Yeni vereceği cihaz ya aynı modeldir, yada muadilini teklif edeceklerdir. Teklif edilen muadili incelemenizi tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Öncelik tamir. Olmazsa ürün yenisi ile değişir. Bu isteklerinize olumsuz yanıt alırsanız fatura ile tüketici hakem heyetine başvuru yapın. Ücret iadesi talep edin. Olumlu sonuçlanırsa paranızı alabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 21 Şubat 2020 Yazar Paylaş 21 Şubat 2020 Yanıtlar için teşekkür ederim. Bakalım neler olacak. Gelişmeleri buradan güncelllerim. Sevgiler . 1 Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Aynı problemden dolayı değişim yapıldı,hatta aynı model üretilmediği için üst model verdiler. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 21 Şubat 2020 Yazar Paylaş 21 Şubat 2020 Sermet Gündoğdu yazdı: Aynı problemden dolayı değişim yapıldı,hatta aynı model üretilmediği için üst model verdiler. Sermet bey merhaba Süreç nasıl işledi ve kaç günde çözüldü ? Problem yarattılar mı ? Mümkünse servis raporlarını emsal teşkil etmesi bakımından benimle paylaşır mısınız ? 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 bence problem olmaz. sonuçta gün gibi oratada arıza. zaten panel en pahalı şey. 1 Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Yenisini verirler arıza zaten ortada çok uzun sürmez neticelenmesi diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 22 Şubat 2020 Yazar Paylaş 22 Şubat 2020 Osman Yücel Çetin yazdı: Yenisini verirler arıza zaten ortada çok uzun sürmez neticelenmesi diye düşünüyorum. İnşallah Osman Bey Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Sermet bey merhaba Süreç nasıl işledi ve kaç günde çözüldü ? Problem yarattılar mı ? Mümkünse servis raporlarını emsal teşkil etmesi bakımından benimle paylaşır mısınız ? Gelen servis elemanının raporuna istinaden herhalde.Herhangi rapor almadım,herhalde elektronik ortamda oluyor artık.Bir hafta sürmedi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 23 Şubat 2020 Yazar Paylaş 23 Şubat 2020 Sermet Gündoğdu yazdı: Gelen servis elemanının raporuna istinaden herhalde.Herhangi rapor almadım,herhalde elektronik ortamda oluyor artık.Bir hafta sürmedi. Cihazınızı yenisi gelene kadar aldılar mı peki ? Evinizdeki arıza tespiti yeterli oldu mu ? Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Servis ürünü alıp gitti ve led bar'ların değişeceğini söyledi. Ölü pikseli gösterdiğimde, yok efendim burası çok kenarda kalıyo sorun değil, 5 piksel olursa değişim olur, aynı arıza 5 kere yaşanırsa değişir falan filan diyerek gittiler. Tüketici kanundan bir haberler ve üstüne bastıra bastıra kanunda 5 ölü piksel diye geçiyor diyorlar. Ürün geldiği gibi Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Gelişmeleri paylaşırım Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Haklılar. Belli bir boyuta kadar 3 piksel, üstünde 5 pikseldi sanırım, garantiye girmiyor. wifi çalışmaması ile alakalı ne dediler? Ben ölü led olduğnu düşünmüyorum. Bence panel gitmiş. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Led ölünce kararma oluyor, sizde renk değişimi olmuş: Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Servis ürünü alıp gitti ve led bar'ların değişeceğini söyledi. Ölü pikseli gösterdiğimde, yok efendim burası çok kenarda kalıyo sorun değil, 5 piksel olursa değişim olur, aynı arıza 5 kere yaşanırsa değişir falan filan diyerek gittiler. Tüketici kanundan bir haberler ve üstüne bastıra bastıra kanunda 5 ölü piksel diye geçiyor diyorlar. Ürün geldiği gibi Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Gelişmeleri paylaşırım he yahu he deseydiniz. orada en az 200 piksel vardır yanyana. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Led ölünce kararma oluyor, sizde renk değişimi olmuş: Sani bey garanti hususunda girmiyor dediler ama kanunda 1 ölü piksel bile olsa ayıplı mal statüsünde. Wifi konusunda da yazılım güncelleyeceğiz diyorlar Fotoğraflara tekrar bakarsanız sağ ve solda 2 bozuk para büyüklüğünde kararmalarda mevcut. Sonuç ne olacak merakla bekliyorum. A Dogan Arsiray yazdı: he yahu he deseydiniz. orada en az 200 piksel vardır yanyana. Utanmadan çıkarkende çalıştığımız markanın kılıcını sallamak zorundayız diyor . Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: kanunda 1 ölü piksel bile olsa ayıplı mal statüsünde. Bu satış anında geçerli sanırım. Satış sornasında değil diye biliyorum. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Bu satış anında geçerli sanırım. Satış sornasında değil diye biliyorum. Hukukçu arkadaşlar daha hakimdir Yorumlarını merakla bekliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Çözemezsemiz sikayetvar a yazın. Arçelik in sikayetvar a yazılanlarla ilgilenen bir birimi var. Yeni aldığım buzdolabının kapağı ezik çıktı. 2.5 aydır yedek parça bekliyordum. Sikayetvar a yazdım. Cuma günü aradılar komple dolabı değiştireceklermiş. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Erhan Doruk yazdı: Çözemezsemiz sikayetvar a yazın. Arçelik in sikayetvar a yazılanlarla ilgilenen bir birimi var. Yeni aldığım buzdolabının kapağı ezik çıktı. 2.5 aydır yedek parça bekliyordum. Sikayetvar a yazdım. Cuma günü aradılar komple dolabı değiştireceklermiş. Markaya güvenim artık sıfır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts