İçeriğe Yönlendir

Arçelik 49' 4K Diamond TV Ekran Problemi


Mehmet Muhip Yılmaz

Recommended Posts

Mehmet Muhip Yılmaz

Arkadaşlar selamlar ;

 

1 yıldır kullandığımız ve sadece akşamdan akşama açtığımız televizyonumuz bugün farkettiğimiz üzere bu halde. Sol alt köşede ciddi bir morarma, sağ orta ve sol ortada siyah gölgelenme görünüyor. Ayrıca ürün Wi-Fi bağlantısı konusunda ciddi problem yaşıyor. Modemin yanında olmasına rağmen 5 kez bağlanmayı denese 3 sefer bağlanamıyor.  Garantili ve Pazartesi günü gelip bakacak. Ürünü iade etmek istiyorum. Farklı bir marka tercih edeceğim. O dönem yerli vurgusuyla tercih ettik ve tamamen hüsran oldu. Nasıl bir yol izleyeceğimiz konusunda görüşlerinizi rica ediyorum. 

 

Saygılarımla 

 

5qplaR.jpg

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

İade gibi bir hakkınız yok maalesef. Muhtemelen panel ve anakart değişimi çıkacak kı, sanıyorum komple cihazı yenilerler.

Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Sani Gerşon yazdı:

İade gibi bir hakkınız yok maalesef. Muhtemelen panel ve anakart değişimi çıkacak kı, sanıyorum komple cihazı yenilerler.

 

Komple cihazı yenilemekten kasıt tamamen yeni bir ürün mü gelecek ? Yoksa yeni bir panel yeni bir anakart mı değiştirip gönderecekler :( 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

 

Komple cihazı yenilemekten kasıt tamamen yeni bir ürün mü gelecek ? Yoksa yeni bir panel yeni bir anakart mı değiştirip gönderecekler :( 

Yani panel ve anakartı ayrı ayrı satın almak isteseniz mesela, 2tv parası ödemeniz gerekir. Bence marka komple değiştirir diye düşünüyorum.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül

Panel değilde sanki tv nin arka led aydınlatma barlarında sorun var gibi duruyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Likit ekran ısınır ise rengi değişir. O bölge ısısına bakılacak. Arkadan da bakılacak.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Garanti kapsamında tamir edilecek, servis tamir maliyetini hesaplayıp rakamı çok görürse yeni cihaz verir. İade almaz. Yeni vereceği cihaz ya aynı modeldir, yada muadilini teklif edeceklerdir. Teklif edilen muadili incelemenizi tavsiye ederim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Öncelik tamir. Olmazsa ürün yenisi ile değişir. Bu isteklerinize olumsuz yanıt alırsanız fatura ile tüketici hakem heyetine başvuru yapın. Ücret iadesi talep edin. Olumlu sonuçlanırsa paranızı alabilirsiniz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz

Yanıtlar için teşekkür ederim. Bakalım neler olacak. Gelişmeleri buradan güncelllerim. Sevgiler :) . 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu

Aynı problemden dolayı değişim yapıldı,hatta aynı model üretilmediği için üst model verdiler.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Sermet Gündoğdu yazdı:

Aynı problemden dolayı değişim yapıldı,hatta aynı model üretilmediği için üst model verdiler.

 

Sermet bey merhaba :) 

Süreç nasıl işledi ve kaç günde çözüldü ? Problem yarattılar mı ? Mümkünse servis raporlarını emsal teşkil etmesi bakımından benimle paylaşır mısınız ? :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bence problem olmaz. sonuçta gün gibi oratada arıza. zaten panel en pahalı şey.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin

Yenisini verirler arıza zaten ortada çok uzun sürmez neticelenmesi diye düşünüyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Osman Yücel Çetin yazdı:

Yenisini verirler arıza zaten ortada çok uzun sürmez neticelenmesi diye düşünüyorum. 

İnşallah Osman Bey :) 

Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu
Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

 

Sermet bey merhaba :) 

Süreç nasıl işledi ve kaç günde çözüldü ? Problem yarattılar mı ? Mümkünse servis raporlarını emsal teşkil etmesi bakımından benimle paylaşır mısınız ? :) 

Gelen servis elemanının raporuna istinaden herhalde.Herhangi rapor almadım,herhalde elektronik ortamda oluyor artık.Bir hafta sürmedi.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Sermet Gündoğdu yazdı:

Gelen servis elemanının raporuna istinaden herhalde.Herhangi rapor almadım,herhalde elektronik ortamda oluyor artık.Bir hafta sürmedi.

Cihazınızı yenisi gelene kadar aldılar mı peki ? Evinizdeki arıza tespiti yeterli oldu mu ? 

Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz

Servis ürünü alıp gitti ve led bar'ların değişeceğini söyledi. Ölü pikseli gösterdiğimde, yok efendim burası çok kenarda kalıyo sorun değil, 5 piksel olursa değişim olur, aynı arıza 5 kere yaşanırsa değişir falan filan diyerek gittiler. Tüketici kanundan bir haberler ve üstüne bastıra bastıra kanunda 5 ölü piksel diye geçiyor diyorlar. Ürün geldiği gibi Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Gelişmeleri paylaşırım :) 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Haklılar. Belli bir boyuta kadar 3 piksel, üstünde 5 pikseldi sanırım, garantiye girmiyor.

wifi çalışmaması ile alakalı ne dediler?

Ben ölü led olduğnu düşünmüyorum. Bence panel gitmiş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

Servis ürünü alıp gitti ve led bar'ların değişeceğini söyledi. Ölü pikseli gösterdiğimde, yok efendim burası çok kenarda kalıyo sorun değil, 5 piksel olursa değişim olur, aynı arıza 5 kere yaşanırsa değişir falan filan diyerek gittiler. Tüketici kanundan bir haberler ve üstüne bastıra bastıra kanunda 5 ölü piksel diye geçiyor diyorlar. Ürün geldiği gibi Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Gelişmeleri paylaşırım :) 

he yahu he deseydiniz. orada en az 200 piksel vardır yanyana.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Sani Gerşon yazdı:

Led ölünce kararma oluyor, sizde renk değişimi olmuş:

 

211a17c2a2f6610406a2ee1274fa2de8.jpeg

Sani bey garanti hususunda girmiyor dediler ama kanunda 1 ölü piksel bile olsa ayıplı mal statüsünde. Wifi konusunda da yazılım güncelleyeceğiz diyorlar :D Fotoğraflara tekrar bakarsanız sağ ve solda 2 bozuk para büyüklüğünde kararmalarda mevcut. Sonuç ne olacak merakla bekliyorum. A

Dogan Arsiray yazdı:

he yahu he deseydiniz. orada en az 200 piksel vardır yanyana.

 

Utanmadan çıkarkende çalıştığımız markanın kılıcını sallamak zorundayız diyor :D :D

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

kanunda 1 ölü piksel bile olsa ayıplı mal statüsünde.

Bu satış anında geçerli sanırım. Satış sornasında değil diye biliyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Sani Gerşon yazdı:

Bu satış anında geçerli sanırım. Satış sornasında değil diye biliyorum.

 

Hukukçu arkadaşlar daha hakimdir :) Yorumlarını merakla bekliyorum. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Çözemezsemiz sikayetvar a yazın. Arçelik in sikayetvar a yazılanlarla ilgilenen bir birimi var. Yeni aldığım buzdolabının kapağı ezik çıktı.  2.5 aydır yedek parça bekliyordum. Sikayetvar a yazdım. Cuma günü aradılar komple dolabı değiştireceklermiş. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz
Erhan Doruk yazdı:

Çözemezsemiz sikayetvar a yazın. Arçelik in sikayetvar a yazılanlarla ilgilenen bir birimi var. Yeni aldığım buzdolabının kapağı ezik çıktı.  2.5 aydır yedek parça bekliyordum. Sikayetvar a yazdım. Cuma günü aradılar komple dolabı değiştireceklermiş. 

Markaya güvenim artık sıfır. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...