Mehmet Muhip Yılmaz 4 Mart 2020 Yazar Paylaş 4 Mart 2020 Sani Gerşon yazdı: Led ölünce kararma oluyor, sizde renk değişimi olmuş: Erhan Doruk yazdı: Çözemezsemiz sikayetvar a yazın. Arçelik in sikayetvar a yazılanlarla ilgilenen bir birimi var. Yeni aldığım buzdolabının kapağı ezik çıktı. 2.5 aydır yedek parça bekliyordum. Sikayetvar a yazdım. Cuma günü aradılar komple dolabı değiştireceklermiş. Dogan Arsiray yazdı: he yahu he deseydiniz. orada en az 200 piksel vardır yanyana. Osman Yücel Çetin yazdı: Yenisini verirler arıza zaten ortada çok uzun sürmez neticelenmesi diye düşünüyorum. Gökhan Albayrak yazdı: Öncelik tamir. Olmazsa ürün yenisi ile değişir. Bu isteklerinize olumsuz yanıt alırsanız fatura ile tüketici hakem heyetine başvuru yapın. Ücret iadesi talep edin. Olumlu sonuçlanırsa paranızı alabilirsiniz. Servet Aydın yazdı: Likit ekran ısınır ise rengi değişir. O bölge ısısına bakılacak. Arkadan da bakılacak. Arkadaşlar tekrardan selamlar ; Ürün tarafıma 5 gün önce teslim edildi. Led barların tamamı değiştirildi ve yazılım güncellendi. Renklerde vs problem yok. Fakat servise verirkende belirttiğim WiFi sorunu devam ediyor. İlk 2 gün sorunsuz bağlandı. 3 gündür hiç bir şekilde WiFi ağına bağlanmıyor. Modem Tv ünitesinde olmasına rağmen kesinlikle bağlantı sağlamıyor. Youtube dahi açamıyoruz haliyle. Smart özelliği olan televizyonumun akıllı özelliklerini hiç bir şekilde kullanamıyorum. Smart TV adı altında satılan bir televizyonun, yazılım güncellenmesine rağmen internete bağlanamaması bir kusur olarak kabul edilir mi ? THH'ne başvurursam bu sebeple bir sonuç alabilir miyiz ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mart 2020 Paylaş 4 Mart 2020 Servis kaydı 6 yi gecmeli ki thh ye basvurabilesiniz. O anakart ya da wifi card değişecek 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2020 Paylaş 4 Mart 2020 şikayet hattından genel müdürlüğe mail atın birde bunu deneyin, ben derdimi bu şekilde çözmüştüm, önce şikayti ilgili birim görüyormuş, bir hafta içinde halledilmzese gene müdürlük görmeye başlıyormuş, o zaman neden halletmediniz diye kızıyorlarmış bölge müdürlüğüne, siz güzelce derdinizi yazın yollayın, garantisi bitmiş 6 yaşındaki ürünümü direk değiştirmişti darçelik, deneyin siz hele... 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 4 Mart 2020 Paylaş 4 Mart 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Arkadaşlar tekrardan selamlar ; Ürün tarafıma 5 gün önce teslim edildi. Led barların tamamı değiştirildi ve yazılım güncellendi. Renklerde vs problem yok. Fakat servise verirkende belirttiğim WiFi sorunu devam ediyor. İlk 2 gün sorunsuz bağlandı. 3 gündür hiç bir şekilde WiFi ağına bağlanmıyor. Modem Tv ünitesinde olmasına rağmen kesinlikle bağlantı sağlamıyor. Youtube dahi açamıyoruz haliyle. Smart özelliği olan televizyonumun akıllı özelliklerini hiç bir şekilde kullanamıyorum. Smart TV adı altında satılan bir televizyonun, yazılım güncellenmesine rağmen internete bağlanamaması bir kusur olarak kabul edilir mi ? THH'ne başvurursam bu sebeple bir sonuç alabilir miyiz ? bizim philips te oyle. artik smart calismiyor. o iptal. ancak wifi ise bazen kopuyor. bunun sebebi modemdeki dhcp nin atadigi ip nin cakismasi. o nedenle modrm dahil herseyi resetleyim. tum diger wifi aletleri kapayip sonra ilk televizyonu baglamayi deneyin. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 4 Mart 2020 Paylaş 4 Mart 2020 (düzenlendi) Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Arkadaşlar tekrardan selamlar ; Ürün tarafıma 5 gün önce teslim edildi. Led barların tamamı değiştirildi ve yazılım güncellendi. Renklerde vs problem yok. Fakat servise verirkende belirttiğim WiFi sorunu devam ediyor. İlk 2 gün sorunsuz bağlandı. 3 gündür hiç bir şekilde WiFi ağına bağlanmıyor. Modem Tv ünitesinde olmasına rağmen kesinlikle bağlantı sağlamıyor. Youtube dahi açamıyoruz haliyle. Smart özelliği olan televizyonumun akıllı özelliklerini hiç bir şekilde kullanamıyorum. Smart TV adı altında satılan bir televizyonun, yazılım güncellenmesine rağmen internete bağlanamaması bir kusur olarak kabul edilir mi ? THH'ne başvurursam bu sebeple bir sonuç alabilir miyiz ? Şikayetvar.com a yazıp bir şansını dene. Benim sorunlu buzdolabını arçelik oraya yazdıktan sonra yenisi ile değiştirdi. THH ye e-devlet üzerinden de başvurulabiliyor. 4 Mart 2020 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 4 Mart 2020 Paylaş 4 Mart 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Arkadaşlar tekrardan selamlar ; Ürün tarafıma 5 gün önce teslim edildi. Led barların tamamı değiştirildi ve yazılım güncellendi. Renklerde vs problem yok. Fakat servise verirkende belirttiğim WiFi sorunu devam ediyor. İlk 2 gün sorunsuz bağlandı. 3 gündür hiç bir şekilde WiFi ağına bağlanmıyor. Modem Tv ünitesinde olmasına rağmen kesinlikle bağlantı sağlamıyor. Youtube dahi açamıyoruz haliyle. Smart özelliği olan televizyonumun akıllı özelliklerini hiç bir şekilde kullanamıyorum. Smart TV adı altında satılan bir televizyonun, yazılım güncellenmesine rağmen internete bağlanamaması bir kusur olarak kabul edilir mi ? THH'ne başvurursam bu sebeple bir sonuç alabilir miyiz ? Wifi modülü bozulmuş olabilir. Modem madem tv ünitesi yanında ağ kablosu alın omu takın 1 mt daha sağlıklı hızlı bağlantı olur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Mart 2020 Paylaş 4 Mart 2020 wifi kısmı için nisan ayını bir bekleyin derim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 4 Mart 2020 Yazar Paylaş 4 Mart 2020 Yarın Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Gelişmeleri paylaşırım Kıymetli yorumlarınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 20 Mart 2020 Yazar Paylaş 20 Mart 2020 Sani Gerşon yazdı: Gelişme var mı? Meraktayım sonucu Korona korkusundan sokağa çıkamıyoruz Şimdilik bekliyor öyle Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Mart 2020 Paylaş 20 Mart 2020 Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: Korona korkusundan sokağa çıkamıyoruz Şimdilik bekliyor öyle edevlet'ten yapabiliyorsunuz her işlemi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts