Mehmet Ozyurek 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 Sefa Çelik yazdı: İlanlara bakarken karşılaştım. Değeri 300 bin lira olan bir BMW'de 50 bin lira ağır hasar kaydı var. Yine 250 bin liralık bir audide 45 bin liralık ağır hasar kaydı var. Araç değerine yakın ağır hasarları anlarım da, bu kadar düşük tamir maliyetiyle nasıl ağır hasarlı oluyorlar? Hasar tarihinde araç değeri kaç liraydı.. Böyle bak olaya.. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 9 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 9 Mayıs 2020 Birde kazaya karıştığı diğer araçlara verdiği hasar var. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 Metin Uzunoğlu yazdı: Birde kazaya karıştığı diğer araçlara verdiği hasar var. Yok o yansımaz.. Her aracın hasarı kendine yazılıyor. Hangi tarafın ödedi önemsiz. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Çalışkan 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Yok o yansımaz.. Her aracın hasarı kendine yazılıyor. Hangi tarafın ödedi önemsiz. İlanlarda gördüğümüz "karşı tarafın hasarı da karşılanmış o yüzden 20 bin hasar kaydı var" gibilerinden yazanlar yalan mı o zaman Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 İlanlarda gördüğümüz "karşı tarafın hasarı da karşılanmış o yüzden 20 bin hasar kaydı var" gibilerinden yazanlar yalan mı o zaman [emoji4]Yalan tabiki. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 Yalan tabiki. Bana da, yayaya çarpmış araç sigortası kan bedeli ödemiş ondan dolayı ağır hasar görünüyor dediler inanmadım ama bedel o kadar yüksekti ki inanacaktım neredeyse Mehmet abi sağolsun yardımcı oldu öyle birşey yokmuş , araba hoşuma gitmişti inanmak istedim satıcıya lakin yalanmış. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 9 Mayıs 2020 Paylaş 9 Mayıs 2020 Bakın size alakasız bir Bmw ilanı açıklaması daha "2013 252 bg yapılmıştır M5 Body KİT yapılmıştır. Bu sebeple toplam 50.000 TL hasar kaydı vardır. Hepsi kaskodan yapılmıştır. Orjinal tampon ve maşbiyel paketli" Araçta m5 body kit filan yok olmadığı kaza sonrasında servisin orjinal olarak takmadığından belli. İlanı koymuyorum gerek yok. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Başlığı okuyunca oh be dedim, nihayet ağır hasarlı araçlar trafige çıkamayacak ama sonra anladım ki öyle olmayacak. Bence ağır hasar almış araba hurdaya ayrılmalı. Bence araç fiyatlarının artmasın da da etkisi var. Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Ağır hasarlılar ile hasarsızlar arasında çok fark kalmadı Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Sefa Çelik yazdı: Sana 3 soru Mehmet abi 1) Bir üst iletideki 37 binlik ağır hasarı nasıl yorumlamalıyız? Gerçekten ağır mı yoksa önemsiz mi? 2) ...Park halinde taban halısı ıslandığı için ağır hasar kaydı çıkıyor. Bu kayıt sigortalı kişiye ödenen paradır ve kazadan dolayı değildir... diye bir ifade var. Böyle bir şey mümkün mü? 3) Bazı tramer kayıtlarında çarpma yazıyor fakat rakam yok. Kasko bu kaza için ödeme yaptıysa neden kayıtlara rakamsız geçiyor? 1- Eksper raporu sorgulayıp parça detaylarına bakmak gerek.. 5564'e uygun şekilde sms atınca parça listesi geliyor.. 37 bin ilk dosya muallak rakamı olabilir.. Yada gerçekten 37 bin liralık bir hasar vardır ancak parça tedariğinden yaşanan sorunlar veya hasarlı aracın sovtaj bedelinin yüksek olması sebebiyle pert etmenin avantajlı olduğu bir durum oluşmuş olabilir.. Bir aracın yürüyerek gidip pert olabilir.. 2- Taban halısı bulunamıyorsa araç pert edilebilir. ancak tabi ki bu ifade inandırıcı değil.. Su seviyesi orta konsol seviyesine kadar çıkmış ise. bir çok beyin veya işlemcinin, modüllerin, sigorta kutusunun zarar gördüğü veya göreceği var sayılarak hepsi hasar listesine yazılır. Çıkan rakama göre araç pert edilebilir.. Hasarlı olarak alan kişi bu modülleri kurutup çalıştırmıştır. halıyı da yıkatmıştır.. o ayrı konudur.. Ancak su alan bir araçta su seviyesindeki tüm modüller bozulmuş kabul edilir.. 3- Çarpma yazıyor ve rakam yok ise, kasko bu kaza için o araca ödeme yapmamıştır.. Çarpıştı bir başka araç varsa da ondan da bu araca herhangi bir hasar ödemesi yapılmamıştır. Yani bu şu demektir.. Bu araç kaza yapmış, ancak bu kazadan dolayı bu arac için herhangi bir şey talep edilmemiştir demektir. Muhtemel sebepler şunlardır.. Aracın kaskosu yoktur ve kazada kusurludur..Yine kazada kusurludur, Aracın kaskosu vardır ama hasarı az olduğu için sigortalı cebinden yaptırmış talepte bulunmamıştır. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Sefa Çelik yazdı: Yani bedelsiz kayıtları, eğer araç kaskolu ise, kesin suçlu ve araç sahibi cebinden yaptırdığı için bunlar küçük hasarlar gibi algılayabiliriz? Sovtaj bedeli nedir? Kaskolu ise. evet diyebiliriz.. Sovtaj bedeli.. : Hasarlı aracın hasarlı hali ile satış bedeli.. Bazen öyle durumlar oluşuyor ki.. Araç ister istemez perte gidiyor.. Şöyle ki : Araç sağlam bedeli 100 bin, araçta ön görülen hasar 35 bin. aracın sovtaj bedeli 85 bin. ise.. Bu araç pet olabilir. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mayıs 2020 Paylaş 10 Mayıs 2020 Bu örnek gerçek dersek, tramere ağır hasar 35 bin mi işler, 85 bin mi, 100 bin mi? Edit: Veya tramere nasıl bir rakam işler?35 bin işler. İşlemesi gerekir. Çünkü araçtaki hasar budur. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts