Tulak Akan 6 Mart 2020 Paylaş 6 Mart 2020 Hayirli gunler Balatayi ve diski degistiricem videoalri izledim ve cok kolay buldum yalniz calisma prensibini bilmedigin icin bir bolumu anlayamadim Torklarina kadar ogrendim yeni diski takicaz ve balatalar degisimi ve pedala bir iki kere basilip oturtulmasi saglanicak dikkat ile cozulebilir ama o pres islemini anlayamadim Resimde bu bolgeyi neden sikistiriyorlar ? bunu yapmasam ne olur? ne kadar itmek lazim? yani nereye kadar itmem gerek? bana yardimci olur musunuz bu pres konusunda malzemelerim yok takim cantasi icinden ne fayda verebilir bunun icin Resimi asagiya birakiyorum Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 6 Mart 2020 Paylaş 6 Mart 2020 İtmezseniz balatayi taktiktan sonra kaliperi diske oturtamazsıniz ve kafanıza göre ittirmeyin bazı araçların ki kendi anahtarını ister ittirirseniz bozulur buna çok dikkat edin ayrıca ittirirken fren yağının bulunduğu deponun kapağını açın . 2 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Kendiniz yapmak istemeniz gerçekten çok iyi.Balataları takarken pimlerinede dikkat edin.Ben yerinizde olsam uğraşmazdım.O zahmete değmez. 1 Yorum bağlantısı
Zeki Yelboğa 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Eski balata incelmiş olduğundan ve yeni balata da kalın olduğundan kaliperi diske yerleştiremezsiniz. Pistonu geriye iterek aralığın açılmasını sağlarsınız. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 yeni balata eskisinden daha kalın olacağı için itmeniz gerekiyor pistonu geri. fren hidroliği deposunun kapağını açıp itin pistonu geri. hazır balataları değiştirirken kaliper pimlerini de kontrol edin gerekirse gresleyin. balata değişimi çok basit bir işlem lastik sök tak ile birlikte 1 saatte yaparsınız Yorum bağlantısı
Tulak Akan 7 Mart 2020 Yazar Paylaş 7 Mart 2020 Zeki Yelboğa yazdı: Eski balata incelmiş olduğundan ve yeni balata da kalın olduğundan kaliperi diske yerleştiremezsiniz. Pistonu geriye iterek aralığın açılmasını sağlarsınız. Mehmet Cihat yazdı: yeni balata eskisinden daha kalın olacağı için itmeniz gerekiyor pistonu geri. fren hidroliği deposunun kapağını açıp itin pistonu geri. hazır balataları değiştirirken kaliper pimlerini de kontrol edin gerekirse gresleyin. balata değişimi çok basit bir işlem lastik sök tak ile birlikte 1 saatte yaparsınız Cok tesekkur ederim gercekten cesaret verdiniz Itme olayinida anladim biraz sıkıştirip usten kapagi acip yeni balatanin yeri kadar halledip takarim umarım Son olarak var mi acaba bunu yapabilicegim bi alet edevat, bende sadece takim cantasi var , resimdeki gibi bir alet yok Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Cok tesekkur ederim gercekten cesaret verdiniz Itme olayinida anladim biraz sıkıştirip usten kapagi acip yeni balatanin yeri kadar halledip takarim umarım Son olarak var mi acaba bunu yapabilicegim bi alet edevat, bende sadece takim cantasi var , resimdeki gibi bir alet yokBen kaliperin açık kısmından balata ile piston arasına kalın bir düz tornavida sokarak levye kullanır gbi pistonu geri itiyorum. Ama sizin aracınızdaki pistonu kontrol etmeniz gerek düz mü yoksa dönerek mi geri gidiyor Yorum bağlantısı
Tulak Akan 7 Mart 2020 Yazar Paylaş 7 Mart 2020 Mehmet Cihat yazdı: Ben kaliperin açık kısmından balata ile piston arasına kalın bir düz tornavida sokarak levye kullanır gbi pistonu geri itiyorum. Ama sizin aracınızdaki pistonu kontrol etmeniz gerek düz mü yoksa dönerek mi geri gidiyor Resimde oldugu gibi abi , videoda piston sumduz gidiyodu iceri dondurdugu sey sadece o aletin vidasi sıkistirmasi icin O zaman guclu bi sekilde itmede pistonu geri itebilir heralde bi alete ihtiyacimiz yok ektradan ? Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Tulak Akan yazdı: Resimde oldugu gibi abi , videoda piston sumduz gidiyodu iceri dondurdugu sey sadece o aletin vidasi sıkistirmasi icin O zaman guclu bi sekilde itmede pistonu geri itebilir heralde bi alete ihtiyacimiz yok ektradan ? işini görecek kalın birazda nispeten uzun bir tornavidan varsa sorun yok Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Tabiki siz yapabilirsiniz ama ustalara yaptırmakta pek maliyetli olmaz bir asamada sorunla karşılaşsanız çekici yardımına ihtiyaç duyarsinziniz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 pistonu iterken fren yağı dolum kapağına ne yapacaksınız onu biliyor musunuz? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Mert Gulkokan yazdı: Fren hidrolik kapağı açık olacak işlemlere başlamadan önce yoksa kapak kapalı olsa bile fışkırıyor namussuz En iyi deneyim yaşayarak öğrenmek apandist vidoesu izledim, bıçak elimde gönüllü bekliyorum gibi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 9 Mart 2020 Paylaş 9 Mart 2020 Arka tekerler de aynı yöntemle mi değişiyor onu da öğrenin yoksa benim gibi teker sökülü kalıp çözüm üretmek için gecenin 12 sine kadar uğraşırsınız Yorum bağlantısı
Murat Öngür 9 Mart 2020 Paylaş 9 Mart 2020 mecbur iteceksiniz eski balata ince yeni balata kalın diskin kalipere sığması için pistonu itmek gerekli yoksa balata oturmaz yerine Yorum bağlantısı
Cengiz Yılmaz 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: Fren hidrolik kapağı açık olacak işlemlere başlamadan önce yoksa kapak kapalı olsa bile fışkırıyor namussuz En iyi deneyim yaşayarak öğrenmek Merhaba, Kapağı açınca taşmayı engellemek için sırınga ile bir miktar yağı çekerek taşmayı engellemek mümkünmü?. Ayrıca kaliperin pimlerini en kaliteli ve uygun hangi GRES yağını ile yağlayalım. Pistonuda aynı yağ ilemi yoksa farklı marka GRES yağ kullanmalıyız?. Saygılarımla 6 Mayıs 2020 tarihinde Cengiz Yılmaz tarafından düzenlendi İ Yorum bağlantısı
Recommended Posts