İçeriğe Yönlendir

Pilli Arabadaki Lastikler Dieselden Tehlikeli mi?


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Çağlar Bayur

https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/mikroplastik-partikel-durch-autoreifen/

 

yüksek hızda yapılan testlerde, 0,58 gr/km lasitk partikülü tüketimi ölçülmüş. Bu değerin sınırı 4.5 mgr/km . yani çevreyi koruyalım diye yasaklanması planlanan diesel motordan 1000 kat fazla.

Demek ki lastiği olduğu sürece pilli arabada çevreye saygılı olmaktan bahsedilemez.

linkteki videoda izlenebileceği üzere, üstümüzdeki t şörtlerin lif aşınma değeri de, diesel arabaların saldığı partikülden 60 kat fazla.

 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Pilliyi beceremeyen vw nin dizel kapisini kapatmama cabasi da olabilir

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Lastik etiketlerinde aşınma puanı olmalı, ıslak fren, tüketim gibi.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Standart bir araç ile aynı ağırlığa sahip pilli bebeklerin lastik aşındırma oranı farkı olmayacaktır

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Hızlı kalkışlarda maximum torkun zemine aktarılmasında lastik daha fazla yıpranmaz mı?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Devede pire kadar olur etkisi. 1.5 litre üstü motor yapılmasın kafi dünyada

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

Bütün performanslı araçlar için geçerli bence o değerler. Gelecek elektrikli ve dönüştürülebilir enerji, önünde durmaya çalışmak boşa.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Eren Gökmen yazdı:

Pilliyi beceremeyen vw nin dizel kapisini kapatmama cabasi da olabilir

ww neyi becerdiki :)  

Dizel ler bence dpf eklemesiyle gayet iyi şuanda video da anlatıldığı gibi dizele kadar bir çok şey var ve lastik partikülü dediğiniz gibi çok çok daha fazla zarar veriyor

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...