Çağlar Bayur 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/mikroplastik-partikel-durch-autoreifen/ yüksek hızda yapılan testlerde, 0,58 gr/km lasitk partikülü tüketimi ölçülmüş. Bu değerin sınırı 4.5 mgr/km . yani çevreyi koruyalım diye yasaklanması planlanan diesel motordan 1000 kat fazla. Demek ki lastiği olduğu sürece pilli arabada çevreye saygılı olmaktan bahsedilemez. linkteki videoda izlenebileceği üzere, üstümüzdeki t şörtlerin lif aşınma değeri de, diesel arabaların saldığı partikülden 60 kat fazla. 2 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Pilliyi beceremeyen vw nin dizel kapisini kapatmama cabasi da olabilir Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Lastik etiketlerinde aşınma puanı olmalı, ıslak fren, tüketim gibi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Standart bir araç ile aynı ağırlığa sahip pilli bebeklerin lastik aşındırma oranı farkı olmayacaktır Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Hızlı kalkışlarda maximum torkun zemine aktarılmasında lastik daha fazla yıpranmaz mı? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Mart 2020 Paylaş 7 Mart 2020 Devede pire kadar olur etkisi. 1.5 litre üstü motor yapılmasın kafi dünyada Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 8 Mart 2020 Paylaş 8 Mart 2020 Bütün performanslı araçlar için geçerli bence o değerler. Gelecek elektrikli ve dönüştürülebilir enerji, önünde durmaya çalışmak boşa. 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 9 Mart 2020 Paylaş 9 Mart 2020 Eren Gökmen yazdı: Pilliyi beceremeyen vw nin dizel kapisini kapatmama cabasi da olabilir ww neyi becerdiki Dizel ler bence dpf eklemesiyle gayet iyi şuanda video da anlatıldığı gibi dizele kadar bir çok şey var ve lastik partikülü dediğiniz gibi çok çok daha fazla zarar veriyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts