İçeriğe Yönlendir

Bana Bir Panelvan Lazım


Selim Kaya

Recommended Posts

Selim Kaya
Mehmet Ozyurek yazdı:

Mal ticari olmayacaksa sıkıntı yok.. 

 

Mal ticari değil. Senin deponun tekerleklisi :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Recep Selim Kaya yazdı:

 

Mal ticari değil. Senin deponun tekerleklisi :) 

 

Aklıma kötü şeyler geliyor. Sen seyyar garaj yapacaksın galiba.

Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Mehmet Göktürk yazdı:

Aklıma kötü şeyler geliyor. Sen seyyar garaj yapacaksın galiba.

 

Adına her ne dersek işte. Ivır zıvır deposu da diyebiliriz. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
 

Senin deponun tekerleklisi [emoji4] 

K al. [emoji23][emoji23]

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin
Recep Selim Kaya yazdı:

Bir de merak ettiğim bir diğer husus, arka kapının açılış şekli ile alakalı.

Yukarı açılan tek kapı mı, yanlara açılan çift kapı mı makbul olur elden çıkarırken.

Ben yukarı açılır tek kapıyı tercih ederim mesela. Yeri gelir güneşlik niyetine kullanılabilir çünkü.

Ama asıl aması ticari anlamda yük taşımak isteyen için yana açılır çift kapı mı daha iyidir?

Bizim sektörde yana açılan kapılar makbuldür. Forklift çalışması açısından.

Tüm yorumları okuyamadım fakat iveco dailyde bakabilirsiniz.15 yıldır kullanıyoruz, hiç sorununa rastlamadım. 3 ton a kadar da yük yüklüyoruz.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

yeni kasası da var :) bunda uzun yolda yakıt 8-9 şehir içi 10-11

20159859010b44307aabfa48a29ab6a63013.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Fatih Evcin yazdı:

Bizim sektörde yana açılan kapılar makbuldür. Forklift çalışması açısından.

Tüm yorumları okuyamadım fakat iveco dailyde bakabilirsiniz.15 yıldır kullanıyoruz, hiç sorununa rastlamadım. 3 ton a kadar da yük yüklüyoruz.

 

Daily için motor yaptırmak gerekirse yüksek rakamlardan bahsedildi.

Benim asıl amacım, 4 tekerlekli müstakil ıvır zıvır deposu.

Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Fatih Evcin yazdı:

35c11 1c053bd44fc2b6efa52e694cce753304.jpg

 

Biraz daha ergonomik ve pratik bir şeyler düşünmüştüm ben :) 

Kabin ile yükleme alanının birleşik olması vb şeyler gibi.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Fatih Evcin yazdı:

yeni kasası da var :) bunda uzun yolda yakıt 8-9 şehir içi 10-11

20159859010b44307aabfa48a29ab6a63013.jpg

 

Daily alıp karavan yapmak lazım.. 

Tabi bir de boş zaman lazım.. 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Iveco şehiriçi 10-11 ise efsane yakıt derim. Geçenlerde servis gelmeyince dsg caravelle ile gittik ortalama 13.2 gösteriyordu

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Recep Selim Kaya yazdı:

 

Daily için motor yaptırmak gerekirse yüksek rakamlardan bahsedildi.

Benim asıl amacım, 4 tekerlekli müstakil ıvır zıvır deposu.

iş yerindeki eski model ducato 400 küsür bin km de motor istedi. krank mili vs boşluk yaptı, ses syaptı vs. hala çalışıyordu. motor ve şanzıman revisyonu yaptırdık 16 bin tl tuttu.

Yorum bağlantısı
Erkan Işık

Valla master var yakıt uzun yol 90 ı gecmessen 9-10 lt, basarsan 13-14 lt , transporter 2,5 tdi şehirçi 10 lt cıvarı ayagına uydun 80-90 yol aldın mınımum 7,5-8,5 altı yok otobanda basarsan 12 lt cıvarına cıkıyor  

Recep Selim Kaya yazdı:

 

Daily için motor yaptırmak gerekirse yüksek rakamlardan bahsedildi.

Benim asıl amacım, 4 tekerlekli müstakil ıvır zıvır deposu.

recep bey yüksek rakamlar şu anda hepsi için gecerli , 

https://www.polatlarotomotiv.com.tr/iveco/iveco-daily/motor-3-0-c15-c17/prd-iveco-daily-c15-motor-3-0-piston-kolu bir kol 1000 lirabunun daha sibobu kapagı vs pompası enjektörü derken adamı üzer sızın yapacagınız bılındık piyasadan düzgün arac almanız masraf ıstemeyen alırken 3-5 fazla vermekden kacmıcaksın 

Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Daily alıp karavan yapmak lazım.. 

Tabi bir de boş zaman lazım.. 

 

Bir de para lazım :) 

 

Dogan Arsiray yazdı:

iş yerindeki eski model ducato 400 küsür bin km de motor istedi. krank mili vs boşluk yaptı, ses syaptı vs. hala çalışıyordu. motor ve şanzıman revisyonu yaptırdık 16 bin tl tuttu.

 

Başımıza iş almakta var bu klasmanda. Biraz küçülteyim ben hedefi.

 

Erkan Işık yazdı:

recep bey yüksek rakamlar şu anda hepsi için gecerli , 

https://www.polatlarotomotiv.com.tr/iveco/iveco-daily/motor-3-0-c15-c17/prd-iveco-daily-c15-motor-3-0-piston-kolu bir kol 1000 lirabunun daha sibobu kapagı vs pompası enjektörü derken adamı üzer sızın yapacagınız bılındık piyasadan düzgün arac almanız masraf ıstemeyen alırken 3-5 fazla vermekden kacmıcaksın 

 

Transporter daha sağlıklı olacak gibi gelmeye başladı amacım için. Yada yansa da sorun olmayacak fiyatlar için Transit vs.

Yorum bağlantısı
Erkan Işık

Çevrenden ezik olmayan arac al transporterın t5  1,9  motoru ama temız yük yememiş olacak ikinci olarak transporter 2,5 tdi  düz motor sakın  alma ama yuk yıyen araclardan degıl  ford olur yine eksısı konfor olur 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

2.5 motor tamiri açısından daha maliyetli, zaten 5 silindir. Recep abi sen 1.9 al bence, cidden çok kaliteli araba bunlar.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Selim Kaya
Erkan Işık yazdı:

Çevrenden ezik olmayan arac al transporterın t5  1,9  motoru ama temız yük yememiş olacak ikinci olarak transporter 2,5 tdi  düz motor sakın  alma ama yuk yıyen araclardan degıl  ford olur yine eksısı konfor olur 

 

Ebrar Tüfek yazdı:

2.5 motor tamiri açısından daha maliyetli, zaten 5 silindir. Recep abi sen 1.9 al bence, cidden çok kaliteli araba bunlar.

 

1.9 ‘un böyle bir avantajını bilmiyordum. Teşekkür ederim. İyiden iyiye rotayı Transporter’a çevirdim. 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Recep Selim Kaya yazdı:

 

 

1.9 ‘un böyle bir avantajını bilmiyordum. Teşekkür ederim. İyiden iyiye rotayı Transporter’a çevirdim. 

 

Abi 2.5 hem 5 silindir hemde enjektör sistemi farklı pd enjektör bunlar. Commonrail yok, triger kayış zincir falan yok, sade bi kaplin kayışı var, şarj dinamosuna ve klima kompresörüne hareket veriyor, değişik bi sistem. 

 

1.9 olanlar 1 silindir eksik 1 enjektör eksik, common rail sistem, birsürü arabada var, ustası çok, maliyeti düşük :)

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Abi 2.5 hem 5 silindir hemde enjektör sistemi farklı pd enjektör bunlar. Commonrail yok, triger kayış zincir falan yok, sade bi kaplin kayışı var, şarj dinamosuna ve klima kompresörüne hareket veriyor, değişik bi sistem. 

 

1.9 olanlar 1 silindir eksik 1 enjektör eksik, common rail sistem, birsürü arabada var, ustası çok, maliyeti düşük :)

Ebrar senın modelde yok 1,9 lar trigerli olması lazım

Transporter alırsan otomobıle binesin gelmez :))

Servet abi nin landın peşini bırakmadan yol yapabılırsın :))  transporterle

T4 ve t5 ile ilgili bilgiler bulabırlısiniz  https://t4zone.info/   bu adresde

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Erkan Işık yazdı:

Ebrar senın modelde yok 1,9 lar trigerli olması lazım

Transporter alırsan otomobıle binesin gelmez :))

Servet abi nin landın peşini bırakmadan yol yapabılırsın :))  transporterle

T4 ve t5 ile ilgili bilgiler bulabırlısiniz  https://t4zone.info/   bu adresde

 

Bende 1.9 yok zaten, recep abi transporter bakıyor o yüzden 1.9 al dedim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Servet abi nin landın peşini bırakmadan yol yapabılırsın :))  transporterle

Hee oldu paşam. Sıkar biraz. Gerçi senin gibi çılgın biri denk gelip 3 teker viraja girerse başka
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Recep Selim Kaya yazdı:

Bahsettiğimiz Transporter modeli aşağıdaki linkte ilanı olan vb değil mi?

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-volkswagen-dost-isi-ekmek-teknesi-791656758/detay

Bu degil olmaz T5 kasa olacak 1,9  bu kasa alacaksan 2,5 tdi olacak

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-volkswagen-arabamiz-cuma-gunune-kadar-opsiyonlanmistir-759359043/detay 1,9 dedigimiz bu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...