Doğan Arşiray 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 herhalde ideal olan odur. yoksa patlak rft lastiğin illaki bir farkı olur. çeker o tarafa doğru. olmasa zaten havasız lasitk diye satılırdı. acaba C tipi sert lastik alıp içine poliüretan köpük bassak ne olur? sonra şişiririz kalan boşlukları. Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil 17 Mart 2020 Yazar Paylaş 17 Mart 2020 Dogan Arsiray yazdı: herhalde ideal olan odur. yoksa patlak rft lastiğin illaki bir farkı olur. çeker o tarafa doğru. olmasa zaten havasız lasitk diye satılırdı. acaba C tipi sert lastik alıp içine poliüretan köpük bassak ne olur? sonra şişiririz kalan boşlukları. bana kalsa lastiğin modası geçti yerine başka bişeyler icat etseler daha mantıklı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 Dogan Arsiray yazdı: rft lastik ile araç tescilinin ne ilgisi var ki? jantın ne gibi bir farkı var ben anlamadım. lastik herkesin isteğine göre değişebildiği bir parça, ancak rft lastik eğişimi olarak statüsü, lpg değişimi gibi. pratikte uygulayan yok... motor bloğu değişimi de tespite tabii ama pratikte onu da uygulayan yok. Hal böyle olunca pratikte garip geliyor kulağa. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 Patlamayan havasız lastik varda biraz daha beklememiz lazım. https://alkislarlayasiyorum.com/m/content/404986/patlamayan-lastik Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Mart 2020 Paylaş 18 Mart 2020 lastik herkesin isteğine göre değişebildiği bir parça, ancak rft lastik eğişimi olarak statüsü, lpg değişimi gibi. pratikte uygulayan yok... motor bloğu değişimi de tespite tabii ama pratikte onu da uygulayan yok. Hal böyle olunca pratikte garip geliyor kulağa.Lpg regulatoru de ayni sekil. Yedek parca normalde ama tadilat gerekiyor. Buda bana garip geliyor. LPG tanki icin uygulaniyor, regulator ve tank icin uygulanmamasi gerekir mi diye dusunuyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts