İçeriğe Yönlendir

Silindir Depo mu? Simit Depo mu?


Yakup Kocaağa

Recommended Posts

Yakup Kocaağa

 

Merhaba

Gelecek yıl gaz depomun ömrü dolacak değiştireceğim silindir tüp var 25 litrelik şimdiye kadar benim için tek dezavantajı avm otoparklarında sorun çıkması simit taktırsam sizce Nasıl olur siz ne kullanıyorsunuz stepne araçta bulunması gereken bir şey olarak görüyorum

 

Yorum bağlantısı
Yakup Kocaağa
Reno araçta stepne aracın dışında ( altta) değil mi?

Clio 2 benim aracım
Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

Ben simit tercih ederim. Bagaja eşya sığmayınca stepneyi çıkarır, eşyanızı taşıyıp sonra yine stepneyi bagaja koyabiliriz. Yada büyük bir eşyayı bagaja yerlestirip, stepneyi arka koltuğa koyabiliriz seyahat esnasında. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Reno araçta stepne aracın dışında ( altta) değil mi?

Alttada olsa tankı oraya bir aparatla montaj yapıyorlar abi

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

En iyisi simit hem bagaj küçülmüyor.Hem o tipsiz görüntü oluşmuyor.

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Simit uzun yolda bazen sıkıntı olabiliyor daha çok yakıt almak gerekiyor benim eski araç Symboldü LPG simit monte ettirmiş bagajı kurtarmıştım stepne bagajda duruyordu sorun olmuyordu.

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Simit daha pratiktir.

Günümüzde her 100 km de bir kaliteli LPG istasyonları var nerdeyse yakıt sorun olmaz.

Yorum bağlantısı
Yakup Kocaağa
Simit daha pratiktir.
Günümüzde her 100 km de bir kaliteli LPG istasyonları var nerdeyse yakıt sorun olmaz.

Benim silindir 25 litre alıyor dedemin aracına yeni sistem olarak simit taktırmıştı babam en azı 40 litre benim menzilim artar simit tüp taktırırsam
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)

Simit depo tercih etmiştim lpgde

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı

Simit taktırın. Hatta arkadaşların bahsettiği gibi fazla büyük olmasını da gerek yok. Artık her yerde LPG istasyonu var. Bagaja da ince bir stepne uydurursanız çok güzel olur. Hatta lastik tamir kiti daha mantıklı olur. Görsel olarakta güzel olur. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Sürekli şehir içi dolaşımında ise araç simit takılır, uzun yola giderken stepne bagaja konulur devam edilir.

Ama yeni çıkan, silindirik ama çapı küçük depolar var bagajı fazla meşgul etmiyor ve stepne olduğu yede kalıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Her yerde istasyon var ama ucuz lpg yok. Yolda lpg fiyatları arasında 80 kuruşa kadar fark çıkıyor. Takılabilecek en büyük Simiti takmak avantajlı. Dolum ağzı da benzin kapağı içindeyse avm girişlerinde hiç sorun olmuyor. Benim aracımda stepne küçük tiplerden. Koltuğun arkasına gergi ipleriyle dikey bağlayabiliyorum. Tamir kiti de olur. 

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Yakup Kocaağa yazdı:


Benim silindir 25 litre alıyor dedemin aracına yeni sistem olarak simit taktırmıştı babam en azı 40 litre benim menzilim artar simit tüp taktırırsam

Daha iyi ya 😊 benim araçta 50 lt lik simit tank var çok memnunum.

Simit depo+lastik tamir kiti+ince stepne+çift bijon anahtarı+yedek bijon somunları her daim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Simit ve tamir kiti yeterli bence.
Bazen hiç lastiğimiz patlamadan iki defa akümüzün bozulduğu oluyor. Yedek akü taşımıyoruz.

Ben şahsen hiç stepne kullanmadım diye hatırlıyorum.
Kapana falan girip yarılınca zaten çekici ile lastikçiye götürüyoruz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Mehmet Ozyurek yazdı:

tamir kiti

 

Patlamış lastiğe tamir kiti sıkıp sonra lastikçiye gittiğinde, lastikcinin gözleri ile anlattıkları çok muhteşem :D 

Yorum bağlantısı
Yakup Kocaağa

Oy birliği ile simit çıktı herkese çok teşekkür ediyorum [emoji4]

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Patlamış lastiğe tamir kiti sıkıp sonra lastikçiye gittiğinde, lastikcinin gözleri ile anlattıkları çok muhteşem :D 

Her tamir kiti aynı mı? Bazılarında kiti kullandıktan sonra lastiği çöpe atın diyor. Temizleme oluyor mu? Sensörlü siboplar da durum nedir?

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Temelde çalışma prensipleri hep aynı, içeri sıkılan kimyasal genleşme yapıp lastiği belirli oranda şişiriyor ve yanaklarının kesilmesine engel oluyor.

Bu kimyasal aynı zamanda çok yapışkan olduğu için, lastik içine yapışıyor, haliyle lastikci patlak yeri onarmak için onu temizlemek zorunda kalıyor.

Sensörlü siboplar için durum daha fena bir vaziyette oluyor malesef.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Temelde çalışma prensipleri hep aynı, içeri sıkılan kimyasal genleşme yapıp lastiği belirli oranda şişiriyor ve yanaklarının kesilmesine engel oluyor.

Bu kimyasal aynı zamanda çok yapışkan olduğu için, lastik içine yapışıyor, haliyle lastikci patlak yeri onarmak için onu temizlemek zorunda kalıyor.

Sensörlü siboplar için durum daha fena bir vaziyette oluyor malesef.

Sensörlü siboplarda kesinlikle çözüm değil o zaman. Lastiğin içini temizlemeken kolayı. Ama sibop deliğinin içi, sensörün alıcıları vs mahvolur. Zaten pahalı. Ben zaten stepneyi şu fotodaki gibi yaptım. 


92-BBB081-04-AC-45-C8-AC64-853515-FB885-

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...