İçeriğe Yönlendir

Juke - İntercooler Borusu Yağ Kaçağı


Recai Gültekin

Recommended Posts

Servet Aydın

1800 dd civarı hafif rampa filan mı silkeleme olduğu an veya aynı devirde gaza basınca mı oldu? Kelepçe değişimi olmadan yapmayın zaten. Basınç kaybı var şu anda araçta

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Yok yav. Eğer o devirde vapıyor ise muhtemelen 90k triger değişminde sente atık takıldı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Recai Gültekin

2000 küsür devirlerde yaptı. Hafif rampa. Aynı hızda gidiyordum. Bugün motorin koydum araca o yapmış olabilir mi. Enjektörler zaten 3 ay önce değişti. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bir iki silkeleme başladı gaz verdikçe arttı.. Gazdan ayak çekildi düzeldi. Kolaydan gidelim. Diğer kızdırma bujileri konrolü yapılacak. Çok basit olan ki normalde alakası yok, enjektör geri dönüş oranları mukayesesi. Hiç enjektör ellenmemiş olsa pas geçilecek idi. Herşey yolunda ve iyi yakıt varsa sente atık veya turbo vnt selenoidi ufaktan gidici. Oem servis cihazı ile kayıtlar turbo ve enjektörlerin basıncı kontrol edildi mi hiç?

Yorum bağlantısı
Recai Gültekin

Araçta hiçbir arıza lambası yanmadı. Yarın intercooler orjinal boru taktıracağım. Tüm filtreleri ve yağı değiştireceğim. Gitmişken dediklerinize de baktırayım. (buji kontrolü, sente atık ayarı ve basınçlarıda kontrol ettireyim.) not:muhtemelen araç bugün sente atladı. Çünkü aracı müsait biryerde kenara çekip baktığımda motor yerinden çıkacakmış gibi hırıltılı çalışıyordu. Sonra normale döndü. Enteresan. Halletcem sıkıntı yok. Aracımı seviyorum yinede 🙂

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Sente atlama seyir halinde olmaz olursa motor elde kalır. Silkeleme enjektöre delalet ediyor

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Map sensörü nerde bilmiyom ama söküp temizleyin o kadar yağ varsa emme hattında fark yaratır

Yorum bağlantısı
Recai Gültekin

Bilgiler için çok teşekkür ederim evet sensörün etrafında yağ kalıntısı vardı sanırsam. 

Yorum bağlantısı
Recai Gültekin

Evet sorunum halloldu aracım artık saat gibi. Yağ kaçağı yok. Silkeleme gaz kesme yok. Yapılan işlemler: 1)İntercooler hortumu orjinali ile değişti. 2)Tüm filtreler değişti. 3)cihaz ile partikül temizleme yapıldı. 4)map, maf sensörler kontrol edildi. Kablolar kontrol edildi. Enjektör buji ve turbo kontrol edildi. Sente atlama yok. Sağlam. Tekrardan teşekkür ediyorum vakit ayırıp sorunum ile ilgilendiğiniz için. İyi günler diliyorum. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...