İçeriğe Yönlendir

Aras Kargo Rezaleti


Ümit Türk

Recommended Posts

Erhan Doruk

N11 den birşey aldım, kargo olarak farklı bir sistemle geliyor.

 

https://kolaygelsin.com/

 

teslimat tarihi değiştirebiliyorsun, teslimat adresini değiştirebiliyorsun.

komşuya bırak seçeneği de var.

 

Bakalım ilk deneyim nasıl olacak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aydın Sert
Erhan Doruk yazdı:

N11 den birşey aldım, kargo olarak farklı bir sistemle geliyor.

 

https://kolaygelsin.com/

 

teslimat tarihi değiştirebiliyorsun, teslimat adresini değiştirebiliyorsun.

komşuya bırak seçeneği de var.

 

Bakalım ilk deneyim nasıl olacak.

 

Kullandım.

Mükemmel.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Osman Nuri Köknar yazdı:

bu hafta içi üç alışverişim belirttiğiniz orhanlı transfer merkezinden ilgili şubeye gelerek bana teslim edildi. Üçü de Aras Kargo idi. 

ne zaman tarih verir misiniz _?

Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu
(düzenlendi)
Murat Sürücü yazdı:

Sürat kargo dışında büyük sorun yaşamadım bu süreçte. PTT inanılmaz derecede hızlıydı ilginç bir şekilde. Ama Sürat kargo eskisi gibi. Mayısın 18inde hepsiburadadan aldığım ürün Mayısın 22sinden beri kargoda :( 

 

Geçen gün bir ürün sipariş ettim. Sürat kargoyu görünce eyvah dedim ama İzmir'den 2 günde geldi kargo. Epey şaşırdım açıkçası :) Bu kargo işi birazda ara aktarma noktalarının çalışmasıyla da ilgili. Şube iyi çalışsa bile ara noktalarda işi bozuyor. Bir firma Sakarya'ya gelen kargoları nasıl olduysa bir tur daha İzmitten döndürüp getiriyordu bir aralar :) 

tarihinde Baha Kanberoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özgür Güzen
Ümit Türk yazdı:

Arkadaşlar merhaba; 

 

internet sitesi üzerinden 2 adet ayakkabı aldım. maalesef ki Aras Kargoya verilmişti. 12 haziranda bana gelmesi gereken kargo halen gelmedi ve orhanlı transfer merkezinde bekliyor. müşteri hizmetlerini aradığımda sürekli ezberci konuşmalar ve şikayet kaydı oluşturmaktan başka birşey bildikleri yok.  3-4 sefer aradım ve yine sonuç yok. uzun araştırmalarım sonucunda ilgili transfer merkezi covid 19 sebebiyle yani bir personelde pozitif çıkması sonucu şirketi komple kapatıp karantinaya almışlar. yani demem o ki aras kargoda ürününüz var ve şubenize ve size gelmiyorsa sebebi budur. 

müşteri hizmetleri durumdan haberdar bile değil yada bilmiyormuş gibi yapıyorlar. gelen kargoyu almayacağım zaten iade işlemi başlatıldı. 

sıkıntı büyük. 

 

iyi günler dilerim. 

Ben de  16.06.2020 tarihinde internetten ayakkabı aldım. Aras kargo ile  aynı bahsettiğiniz Orhanlı transfer merkezinden 17.06.2020 tarihinde çıkışı yapıldı ve 18.06.2020 tarihinde sorunsuz bir şekilde ürünümü aldım. Şans işi sanırım böyle şeyler. 

Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin

Bazı ürünlerde ve belirli bir miktara kadar kargo bedava olayı kesinlikle bitirilmeli, kargo bedava diye her şeyi internet üzerinden almak zorunda hissediyor insanlar, bu süreçte ben de kargolarla sıkıntı yaşadım ama kızamadım evime kadar geldiğine dua ettim kargonun. 3 liralık ürünle 500 liralık ürüne aynı zamanı harcıyor kargolar kargo bedava diye su sipariş eden insan var evine bunu ne sistem ne insan kaldıramaz... 

Yorum bağlantısı
Emre Cetin

Bu iş tamamen bulunduğunuz bölgeye göre değişiyor, benim olduğum yerde arası tek geçerim istanbuldan verilen tüm kargolarım 1 günde elime ulaşıyor , diğer firmalar min 2 3 günde getiriyor arasla 1 kez sorun yaşamadım.ptt ile aynı gün kargoya verilen masa takımını 1 er hafta arayla teslim almışlığım var ,  ups ise tek araçla belli günler belli bölgelere dağıtıma çıkıyor çok övülecek bir yanını görmedim her yerde şubeside yok gidip teslim alasın .

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Osman Yücel Çetin yazdı:

Bazı ürünlerde ve belirli bir miktara kadar kargo bedava olayı kesinlikle bitirilmeli, kargo bedava diye her şeyi internet üzerinden almak zorunda hissediyor insanlar, bu süreçte ben de kargolarla sıkıntı yaşadım ama kızamadım evime kadar geldiğine dua ettim kargonun. 3 liralık ürünle 500 liralık ürüne aynı zamanı harcıyor kargolar kargo bedava diye su sipariş eden insan var evine bunu ne sistem ne insan kaldıramaz... 

Bankalar bile online alışverişe yönlendiriyor. Şu an kartım 150tl ve üzeri alışverişte %10 bonus yüklüyor. Market yerine sürekli alınacak şeyleri internetten almak daha mantıklı. Online satış daha da artacak, kargo firmaları da buna ayak uydurmak için personel almalı. Sadece Amazon korona sürecinde 100.000 kişiyi işe aldı. Yetmedi 75.000 kişiyi daha almak için ilan açtı. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz

Büyük firma olup sözünü dinleteceksin, büyük olmak bunu gerektirir. Amazon kurye ile göndersede mng ilede göndersede dediği gün teslim ediyor. Aras denen firmayla zarf bile göndermem, otobüse verseniz daha az riskle ve zamanında gider.

Yorum bağlantısı
Osman Nuri Köknar
Ümit Türk yazdı:

ne zaman tarih verir misiniz _?

15 Haziran da sipariş verdim. İki tanesi 17 Haziran’da geldi diğeri de 18 Haziran’da. Tuzla’da ikamet ediyorum. Hepsi Aras kargo ile geldi. 

Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu

Kargo firmaları içinde bulunduğumuz süreç de operasyon olarak çöktü.Şimdi kargo gönderme kotası çıktı,, gönderi yapacağınız şubenin kotası var dolduysa gönderi kabul edilmiyor.Benim bildiğim Yurtiçi ve MNG de kota olayı var.''Sokakta senin gibi çalışacak eleman çok '' mantığı güden elemanını eğitmeyen,eğitimli elemanını çalışma şartları yüzünden elinde tutamayan kargo şirketleri şimdi de eleman bulamıyor.Bulsa da işi öğrenene kadar aksaklıklar kısır döngü haline geliyor.  

Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp

Yurtiçi de kota uygulaması ile beraber edirne merkezde diğer firmalara göre iyi . Dez avantajı istanbul şişli kargo göndermek nerede ise imkansız 3 kere gittim kargoya

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Osman Yücel Çetin yazdı:

Bazı ürünlerde ve belirli bir miktara kadar kargo bedava olayı kesinlikle bitirilmeli, kargo bedava diye her şeyi internet üzerinden almak zorunda hissediyor insanlar, bu süreçte ben de kargolarla sıkıntı yaşadım ama kızamadım evime kadar geldiğine dua ettim kargonun. 3 liralık ürünle 500 liralık ürüne aynı zamanı harcıyor kargolar kargo bedava diye su sipariş eden insan var evine bunu ne sistem ne insan kaldıramaz... 

1. İade olayına bir düzenleme getirilmesi lazım.
Aynı üründen 2 farklı beden alıp deneyip 1 saat geçmeden iade edenmi dersin. Sırf meraktan alıp beğenmezsem nasılsa hiç uğraşmadan iade edebiliyorum diyenmi. Sipariş veriyor kapısına gidiyorsun ben araştırdım o firma sağlam değilmiş almaktan vaz geçtim diyenmi(siparişi vermeden araştır o zaman) bunun gibi bir sürü örnek var kargo şirketlerine gereksiz yük bindiren.

2. İnternet alışverişlerinin ilk başladığı zamanlardaki gibi ücretsiz kargoda belli bir alt limit olması lazım ve 3-5 parça ürün alınca tek seferde paketleme yapılması lazım. Kargocu gereksiz yere 2-3 gün aynı adamın kapısına gitmek zorunda kalmaması için.

3. Şube teslim kargoyu istetmek yerine evde olmayacağını bildiği halde adres yazıp kapısına gittiğinde ben şehir dışındayım veya işteyim akşam geçerken alırım diyende çok oluyor. Onlar yüzünden kargocu gereksiz zaman kaybı yapıyor evde olanların kargosunuda yetiştirebiliyorum.



Ben hiç bir kargo şirketiyle sorun yaşamadım denilebilir, Çok nadir yoğunluktan dolayı 1 güç geç gelmişliği olmuştur.
Kargocuların ne şartlarda çalıştığını bildiğim için bütün kargolarımı şube teslim isterim. Araçların şubelere geliş saati aşa yukarı belli 1 saat sonrasında şubeye gittiğimde sorunuz teslim alırım kargolarımı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Ümit Türk yazdı:

transfer merkezi covid 19 sebebiyle yani bir personelde pozitif çıkması sonucu şirketi komple kapatıp karantinaya almışlar.

Bu süreçte nasıl bir hizmet bekliyorsunuz peki?
Anında bütün transfer merkezini dezenfekte edip yeni eleman bulup anında işleyiş normalemi dönsün?
 

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Geçen Mondeo ya lastik aldım gelen mesaj gönderiniz şubeye geldi gelin alın gibisinden.
Sorun şu ki kargo 50km fazla olan başka il in bi ilçe sinde neymiş istediğim yer köy olduğu için getiremiyorlarmis şimdi sorun kim de bu konuda madem getiremeyeceksin hiç alma o kargoyu isleyiste sıkıntılar olduğu açık şimdiye kadar kargo ile ilgili tek sıkıntım bunu da söylemeden edemeyeceğim

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 10 ay sonra...
Mahmut Yıldız

Bu ara bir şeyler aldım, aras yine şaşırtıcı derecede süper. Sipariş verdikten en geç 2 gün sonra alıyorum. Sürat kargoda da ürünüm var, göreceğiz nasıl gelecek. 

Hepsijet'ten aradılar, bugün teslim görünüyordu, yoğunluktan biraz gecikeceğiz, kusura bakmayın dediler. Böyle yapsınlar, canımı yesinler. 

Yorum bağlantısı
Ümit Türk

bulunduğum bölgeye en yakın Aras kargoya dün küçük bebek ayakkabısı kutusu ile gönderim yapacaktık.  Kutuyu görür görmez 22 TL dedi.  Dedim başından savmak için böyle yapıyorsun.  Evet aynen öyle yapıyorum demez mi.   Tutuştuk kavgaya kaçıyor birde karaktersiz. Bugün MNG verdim 5 lira fazla verdim hiç olmaz adam gibi ilgilendiler. Aras uzak dursun birde çok marifetmiş gibi kurumsal reklamı yapmaları çileden çıkardı. Ara istediğin kadar şikaye oluştur umurlarında bile değil. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Amazon' nun ekspress kargolarda anlaştığı AGT den çok memnunum bu aralar. Farklı zamanlarda 4 5 kalem ürün aldım hepsi 24 saati bulmadan ulaştı. Anlık kurye takibi, kuryenin cep numarası, kuryeye mesaj atabiliyor olmak çok iyi. Amazon olunca ekstra özen mi gösteriyorlar yoksa genel durumları böyle mi bilmiyorum. 

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Firmaların  parça başı anlaşmalarına göre değişiyor bence tavırlar :D

 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Ersen Tapan yazdı:

Firmaların  parça başı anlaşmalarına göre değişiyor bence tavırlar :D

 

 

Ersen Tapan yazdı:

Firmaların  parça başı anlaşmalarına göre değişiyor bence tavırlar :D

 

Dolap versek ne olacak acaba? 

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Ümit Türk yazdı:

 

Dolap versek ne olacak acaba? 

Büyük parçalar sıkıntı :bomb:

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Ümit Türk yazdı:

bulunduğum bölgeye en yakın Aras kargoya dün küçük bebek ayakkabısı kutusu ile gönderim yapacaktık.  Kutuyu görür görmez 22 TL dedi.  Dedim başından savmak için böyle yapıyorsun.  Evet aynen öyle yapıyorum demez mi.   Tutuştuk kavgaya kaçıyor birde karaktersiz. Bugün MNG verdim 5 lira fazla verdim hiç olmaz adam gibi ilgilendiler. Aras uzak dursun birde çok marifetmiş gibi kurumsal reklamı yapmaları çileden çıkardı. Ara istediğin kadar şikaye oluştur umurlarında bile değil. 

 

Eski firmada çalışırken bol bol evrak gönderimi ve alımı olurdu. Aras bir iki defa zor durumlarda arıza çıkardı. MNG ile bu konuda hiç sorun yaşamadım, hala da işim olunca MNG'ye giderim.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Arasta benim yaşadığımı kimse yaşamamıştır.. 

Kutunun içi profesyonelce açılmış içindeki ürün değiştirilmişti. 

Üstelik benim kutudan çıkan ürün bir epilasyon cihazının çok değerli bir parçası idi. 

Tabi bana gelmesi gereken helikopter nereye gitti, onu bilmiyoruz. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Mehmet Ozyurek yazdı:

Arasta benim yaşadığımı kimse yaşamamıştır.. 

Kutunun içi profesyonelce açılmış içindeki ürün değiştirilmişti. 

Üstelik benim kutudan çıkan ürün bir epilasyon cihazının çok değerli bir parçası idi. 

Tabi bana gelmesi gereken helikopter nereye gitti, onu bilmiyoruz. 

Aaa, ben de aynısını yaşadım. Benimde yolladığım helikopter kayboldu :crazy:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...