İçeriğe Yönlendir

Yeni i20


Eyüp Çetin

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
Serhan Kaya yazdı:
Mehmet Göktürk yazdı:
 
Sorun yok sohbet ediyoruz zıtlaşma değil. tabi ki doğru dedin. 

Saygılar sayın hocam

 

Bu arada "yerli şanzıman yapmalıyız" demenizi anlamamı gerektirecek bir ifade yok yazınızda. Öyle anlaşılamaz. Bizim halkın hakkı 7-8li şanzıman diye yorum yapmışsınız. Burada bence biraz padişahın vereceği birşey gibi düşünülmüş biri hakkını verecek vermeyecek mantığı. O nedenle öyle anlamamışım. Ama düzelttiğin için sorun yok.

4 lü otomatik eskiden de iyiydi şimdi de iyi.Çünkü basit. Çünkü arıza olasılığı düşük. Az bileşen var. Tamiri daha kolay. Temel fonksiyonları yerine getiriyor. Çok kullanılmayan evin ikinci aracı için bence hala uygun çözüm. 

 

Otomobil piyasası emisyonla sıkıştırıldığı için mecburen o tarafa gidiyorlar yoksa 3 vitesli mustang kullanmayı kim sevmez?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Cihangiroğlu yazdı:

neyseki 7 vites almışım :)

ne renk?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

ne renk?

ege yada ada maviydi sanırım adı, bu renk istiyordum aslında ama istediğim paket araba yoktu, hanımda kırmızı diyordu, o şanslıymış turuncu ve kırmızı vardı, Alev kırmızı aldım, turuncuyu sevmedim...

renault-clio-7.png

turuncu açmadı

merakla-beklenen-renault-clio-5-tanitild

1579884763_Yeni_Renault_Clio_23.jpg

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Bugün aynı arabada önüme 4 ileri tam otomatik ve 6-7 ileri dsg, ps, dct sunsalar ben 4 ileriyi seçerim. 
 

çift kavramalar bozuldu mu maliyetli bir değişim oluyor ki bozulma olasılığı tam otomatiğe göre yüksek. Tam otomatik az bozuluyor, bozuldu mu tamiri kolay. Euro 9’lirayı geçti. 70-80 binde şanzımanı ele alma riskini olabildiğince ileri km’ye itmeli. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bugün aynı arabada önüme 4 ileri tam otomatik ve 6-7 ileri dsg, ps, dct sunsalar ben 4 ileriyi seçerim. 
 

çift kavramalar bozuldu mu maliyetli bir değişim oluyor ki bozulma olasılığı tam otomatiğe göre yüksek. Tam otomatik az bozuluyor, bozuldu mu tamiri kolay. Euro 9’lirayı geçti. 70-80 binde şanzımanı ele alma riskini olabildiğince ileri km’ye itmeli. 

2017 senesinde jeep kj aracımın şanzıman balataları bitti yolda kaldım. 3500 tl gibi bir rakama balataları değişmişti. 4 ileri otomatik.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

alev kırmızı. iyi bence çok. uzun vadede güneş solması acaba nasıl gerçekleşir. malum çooook uzun bineceğiz bu araçlara.

UV koruma felan yapmalı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Evren Erakçora yazdı:

Ege mavisi ne güzel ya.
 

Alaçatı muhallebicisi gibi :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

alev kırmızı. iyi bence çok. uzun vadede güneş solması acaba nasıl gerçekleşir. malum çooook uzun bineceğiz bu araçlara.

UV koruma felan yapmalı.

boyanır :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım

Görüntü olarak ön güzel olmuş. Arka Skoda çakması gibi. İçi gayet başarılı bence. Direksiyon da gayet güzel 2 kol 3 kol takıntısı olmayanlar için güzel denebilir. 1.4 gerçekten çok mu yakıyor. 4 ileri otomatik te biraz tarihi şanzımanmış gibi geldi bana. Otomatik olsunda nasıl olursa olsun diyenler için sanki. Bu araç keser beni diyenler için fiyat olarak iyi rakamlar.

Bugün aynı arabada önüme 4 ileri tam otomatik ve 6-7 ileri dsg, ps, dct sunsalar ben 4 ileriyi seçerim. 
 
çift kavramalar bozuldu mu maliyetli bir değişim oluyor ki bozulma olasılığı tam otomatiğe göre yüksek. Tam otomatik az bozuluyor, bozuldu mu tamiri kolay. Euro 9’lirayı geçti. 70-80 binde şanzımanı ele alma riskini olabildiğince ileri km’ye itmeli. 
Kesinlikle katılıyorum. Çift kavrama dendimi uzak durmak gerek bence de.
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Neden 4 ileri şanzıman konmuş diyenler bu şanzıman kötüdür demiyor ki. Sağlam olduğunu iş görür olduğunu ve genelde biraz fazla yaktıklarını biliyoruz. Ama tam otomatik olacaksa neden hala 4 ileri. 5 olsun, oluyorsa 6 olsun?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Önder Özcan yazdı:

Neden 4 ileri şanzıman konmuş diyenler bu şanzıman kötüdür demiyor ki. Sağlam olduğunu iş görür olduğunu ve genelde biraz fazla yaktıklarını biliyoruz. Ama tam otomatik olacaksa neden hala 4 ileri. 5 olsun, oluyorsa 6 olsun?

 

Çünkü planet dişli sistemi ile 3 ileri ve bir nüans ile 4 ileri yapmak çok basit bir sistemle çözülüyor. Daha üst sayılar için iki kademeli planet dişli ve aktarma sistemleri gerekiyor.

Aşağıdakinin tamamını izleyin. 

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Göktürk yazdı:

 

Çünkü planet dişli sistemi ile 3 ileri ve bir nüans ile 4 ileri yapmak çok basit bir sistemle çözülüyor. Daha üst sayılar için iki kademeli planet dişli ve aktarma sistemleri gerekiyor.

Aşağıdakinin tamamını izleyin. 

 

 

 

 

Bu yapı tork konverterden bağımsız %12 tork kaybına sebep oluyor :( . 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Darbaz yazdı:

 

Bu yapı tork konverterden bağımsız %12 tork kaybına sebep oluyor :( . 

 

 

neden?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Göktürk yazdı:

 

neden?

 

Abi zamanında çok "planetary gear power loss" diye aramıştım.  Hatrımda kalanlar. 

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Önder Özcan yazdı:

Neden 4 ileri şanzıman konmuş diyenler bu şanzıman kötüdür demiyor ki. Sağlam olduğunu iş görür olduğunu ve genelde biraz fazla yaktıklarını biliyoruz. Ama tam otomatik olacaksa neden hala 4 ileri. 5 olsun, oluyorsa 6 olsun?

 

Niye yapsın ki? Elimde hazır bir ürün var ve bunu uygun fiyatla tüketiciye sunabiliyorum diyor adam. Yeni bir şanzıman yapsa maliyet artacak. Keza dct'li olanın fiyatı malum. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

şanzımanı bırakın 150 ye otomatik sıfır araba satıyor adamlar :D kaynağı ne bu fiyat listesinin 3. kere soruyorum boşa muabbet edilmesi sonra  d:nargile:

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Ali Gök yazdı:

şanzımanı bırakın 150 ye otomatik sıfır araba satıyor adamlar :D kaynağı ne bu fiyat listesinin 3. kere soruyorum boşa muabbet edilmesi sonra  d:nargile:

 

Fiyatlar gerçek değil, muhtemelen eski modellerin eski zaman fiyatları.

 

Güncel i10'un en ucuz kampanyalı fiyatı aşağıda. Yeni i20'nin 129 bin olması beklenemez sanırım :) 

 

1.0 MPI 5 İleri Düz Jump (Benzinli) 140.070 TL 136.070 TL
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:
alev kırmızı. iyi bence çok. uzun vadede güneş solması acaba nasıl gerçekleşir. malum çooook uzun bineceğiz bu araçlara.
UV koruma felan yapmalı.

Direk bayide seramik koruma vs alayı yapılacak hiç oyle bırakır mıyım [emoji16]
Bu arada tekno paketli Fiesta bulamadım, hala sınıf lideri olan bu modelle sürüş zevki yol tutuşta daha iyisi yok, ne yazikki gelmiyor, sanırım makyajı geldi...


Bu arada EDC 7 de yagli tıp çoklu plakalı sistem varmış, kuru tip klasik cift baskılı sistem değil, ayrıca DSG gibi bozulmuyor ve galiba renonun kendi dokumaniydi, o yağlı kavramanin omru 400 bin km imiş , motor zaten artık reno değil merso üretimine dönmüş ortak motor, motordan yana sıkıntı yok 1600 devirde 240nm tork veren güçlü bir makina tatmin eder beni, 4 ileri tam otoyla işim olmaz, hantal ve zaten araçta hantal ve yakıyor, 8 iler eat 8 2020 Corsa dahil yavaş yanında, yani bana gelmez, hadi bozuldu diyelim EDC, araca deli para saymisim, parasına bakmam değişirim sanzimani, ki zaten doğuştan sorunlu değilse bozulmaz bende, şirkette eski tip EDC Megan var, sürekli deli kullaniyorlar, hep yolda, hep hızlı 180 200 ha babam basıyorlar, tik yok şanzımanda zaten bunu gördükten sonra fikrim değişti EDC ye karşı, bakalım beni mutlu yada mutsuzmu edecek göreceğiz, dedigin gibi uzuun bir süre binecegiz sanırım, daha iyi banada fırsat doğar, motor yada land işi için, araba işini çözdüm şimdi sıra kendime keyf cattirmakta [emoji16]

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Gök yazdı:

şanzımanı bırakın 150 ye otomatik sıfır araba satıyor adamlar :D kaynağı ne bu fiyat listesinin 3. kere soruyorum boşa muabbet edilmesi sonra  d:nargile:

fake miş , bilinçaltı reklam

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Koray Demir yazdı:

Duster yarım milyona doğru koşuyor. 

 

 

500 binlere alışacağız... pek yakında...   hemde sana özel, bak bu iyiliğimide unutma :D

 

i10 fiyatı

 

en üst paket

1.2 MPI 5 İleri AMT Elite Çift Renk (Benzinli) 165.598 TL 164.098 TL

en alt paket

1.0 MPI 5 İleri Düz Jump (Benzinli) 140.070 TL 136.070 TL

 

i20 en üst paket fiyatı 190 gibi hatta geçer sanırım......

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Araba fiyatlarına bak. 165000 tl i10 alana kadar manual e39 m5 alırım daha iyi. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...