Hasan Hüseyin Şen 28 Haziran 2020 Paylaş 28 Haziran 2020 2006 focus 1.6 trend lpg'li aracımda rutin bakım olarak buji buji kablosu bobin değişimi yaptık,sonuç hüsran. Önceki değişimde 30.000 km giden araç şimdi 3.000 km dayanabildi. Bobin Bosh marka. Bujiler orijinal otosan. Kablolar motocraft. Yalnız kabloları alırken dikkatimi çeken bir durum oldu sanki malzeme kalitesi geçmişe göre daha kalitesizdi! Her geçen gün daha da acemileşiyorum. Selamlar. Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Haziran 2020 Paylaş 28 Haziran 2020 Yağlı ve yağsız kompresyon testi yaptırın. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Köse 28 Haziran 2020 Paylaş 28 Haziran 2020 Bobinmi yandı tam anlayamadım.yandiysa aracta farklı bir sorun olabilir. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Haziran 2020 Paylaş 28 Haziran 2020 3.000 km sonra nasıl bir sorun oldu? Takılan malzemeler sahte ya da baştan arızalı değilse başka bir sorun olmalı. Yorum bağlantısı
Cem Işık 29 Haziran 2020 Paylaş 29 Haziran 2020 Sahte kablo çok denk geliyor malesef piyasada.. Kablo sahte ise bozulmuş olma ihtimali kuvvetli. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Hüseyin Şen 29 Haziran 2020 Yazar Paylaş 29 Haziran 2020 Daha öncede olan gaz verince pat pat diye ses geliyor. Motocraft diye aldık fakat bariz bir kalite farkı var gibi geldi bana . Sahte olduğunu nasıl tespit edebiliriz? Yorum bağlantısı
Muammer Şen 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 Multimetre ile buji kablolarının değerlerini ölçün ohm cinsinden. Forumda bir yerlerde standart buji kablosunun ohm aralık değerleri vardı oradan bakıp kabloların durumunu kıyaslayabilirsiniz. Şayet standart aralıklarda değilse muhtemelen kablonuz çakma demektir, çünkü bu kadar düşük km lerde kablo arızalanmaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts