İçeriğe Yönlendir

Mercedes w124 E200 .:KahveBela:.


Talha Bilgi

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

arka başlık düşüyor mu. perde başlık ile alakalı çalışmıyor da olabilir. yada takılı kalmıştır. bagaj içinden onun bı yumruk atılacak yeri var :∆ oyle devreye girer 😛

donanım güzel sipidak olsa tam aranan araba . 

klima açınca öndeki yedek fan devreye direk giriyor mu ona bakar mısın bı?

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Mehmet Yeter yazdı:

Çok güzel maşallah güle güle kullanın. Lakin teyp orijinalini bozmuş. 

 

haklısınız üzerinde teyp yoktu, Garajda bu teyibim vardı özellikle bluetooth özelliği olması sebebiyle taktım. İlerde belki güzel bir teyp takarım. teşekkür ederim.

Mustafa Tüfekçi yazdı:

arka başlık düşüyor mu. perde başlık ile alakalı çalışmıyor da olabilir. yada takılı kalmıştır. bagaj içinden onun bı yumruk atılacak yeri var :∆ oyle devreye girer 😛

donanım güzel sipidak olsa tam aranan araba . 

klima açınca öndeki yedek fan devreye direk giriyor mu ona bakar mısın bı?

 

Arka başlıkta düşmüyor, ama arka makam perdesi düğmesine basınca motor çalışıyor zira dişli çevirme sesi geliyor. Schiebedach evet bunda yok, önceki mercedeslerimde vardı, ama cam olmadığı sürece çok manası olmuyordu hatta Konya'da hiç kullanmıyordum... Olanlarına da az yüksek istiyorlar ben bunu biraz konya piyasasına göre ucuza mal ettim. 

Teşekkür ederim.

Fan devreye girmesine bakayım... Ben bir 260e test etmiştim onda klima açınca araç aniden kasılıyor ve fan devreye giriyordu bunda klima açtım ama hiç seste yada rolantide değişme olmadı gözlemleyerek cevap yazayım inşallah.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

benim yardımcı fan devreye girmiyor. klimaci hararet çok yükselirse girer dedi. bende hararet 82 yi gecemiyor çünkü fan termigi yan sanayi sürekli devrede gibi çalışıyor :) onu çözemedim . birde iç sirkülasyon tuşuna basınca klepe sesi var mı klima icin

Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Mustafa Tüfekçi yazdı:

benim yardımcı fan devreye girmiyor. klimaci hararet çok yükselirse girer dedi. bende hararet 82 yi gecemiyor çünkü fan termigi yan sanayi sürekli devrede gibi çalışıyor :) onu çözemedim . birde iç sirkülasyon tuşuna basınca klepe sesi var mı klima icin


Yardımcı fan hemen devreye girmedi klima açınca ama kısa süre sonra girdi. Araç hararet yüksekken denedim ama. 
iç sirkilasyon düğmesinden herhangi bir ses alamadım üstad basınca biraz üfürme sesi değişti ama

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Önder Özcan yazdı:

94 senesi bu kasanın üretildiği son sene sanırım, doğru mu?

95 sedan 97 coupe galiba

Mercedes-Benz 1995 senesinde W124 Sedan modellerinin üretimine son verdi. 1995 senesinde son ürettiği sedan modeline ” MasterPiace ” Başyapıt ismi verildi. 1996 senesinde Station Wagon ve Coupe modellerinin üretimi sonlandı. 1997 yılında ise Final Edition adı altında son Cabriolet araçlar üretildi. Mercedes-Benz toplamda 2.562.143 adet 124 kasa otomobil üretimine imza atmıştır. 1996 yılında üretim bandını selefi olan W210 kasaya bıraktı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mustafa Tüfekçi yazdı:

....

1996 yılında üretim bandını selefi olan W210 kasaya bıraktı.

95 model W210 lar da var sahibindende. 95 te hem 124 hem 210 varmış demek ki.

Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:

Hayırlı olsun Talha. Yağ gibi süzülür yolda bu

 

Abi teşekkür ederim, Evet yolda süzülmesi bir başka mır mır gidiyor... :)

Tüm dostlara teşekkür ederim. 

 

Dün gaz pedal sertliğini hallettim. Pedal yumuşadı lakin gene sertleşirse yay temin etmem lazım

Araçta sol tarafta ufak bir sürtme sesi vardı, Ön Terazi devir askısı kırılmış şimdilik kaynak yaptık ama malzemenin orijinali pahalı değilmiş temin edeceğim.

Hafif sağa dalma vardı onu hallettim

Cam suyu atmıyordu, boru değiştiriyim dedim, su borusunun içinden kablolar felan çıktı kendimce kablolarıda boruyuda yeniledim lakin bu sefer iç konsol ve kadran ışıkları söndü :D Bilmediğim şeyi elleyip bozma huyum devam ediyor :)

tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi

494955d5e0c606b3f59db09a1df15a84.jpg

 

Yarıyı geçkin depoya ilk önce valf/subap temizleyici attım. Bu hem eski tip karbüratörlü araçlara hem eski tip enjeksiyonlu araçlar için iyi bir temizleyici. Akabinde gene yarı depoya enjektör temizleyici atacağım... bir Ferahlık gelsin hacı emmiye :nargile:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi

e1f5c4504041d382e0fcd756c2f63d58.jpg

 

Rocket tuşu biraz zor alıyor gibiydi, tuşu söküp wd-40 ile yıkadım , sildim bilmiyorum doğru bir uygulamamı ama :unsure2: :)

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
Dogan Arsiray yazdı:

roket tuşumu?

Overdrive tuşunun Tr'deki karşılığı roket tuşu 

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Bazı otomatik arabalarda olan pedalın altındaki tuşa roket diyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Cruise control'un tehlikeli durumlarda devreden çıkarılması için olan tuş değil mi bu?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

 

Vay be.. 543 bin. kimse km düşürmeye bile gerek görmemiş.

Maşallah güle güle kullan

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
Selim Bilgin yazdı:

Bazı otomatik arabalarda olan pedalın altındaki tuşa roket diyorlar.

Carinalardaki üstünde Power yazan tuşa "Turbo" diyende vardı.

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Hay masallah far karartma sinyaller muthis. Honda VTI in mars sesine, bununda marstan sonraki fan sesine hastayim. Mesai arkadasimda 95 modeli vardi. O kaputtaki yildizla kavsak donerken geminin burnu gibi o donuste yildizi izlemek apayri bir duygu mu hava mi ne desem bilemedim. Kazasiz belasiz.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
Metin Akbal yazdı:

Hay masallah far karartma sinyaller muthis. Honda VTI in mars sesine, bununda marstan sonraki fan sesine hastayim. Mesai arkadasimda 95 modeli vardi. O kaputtaki yildizla kavsak donerken geminin burnu gibi o donuste yildizi izlemek apayri bir duygu mu hava mi ne desem bilemedim. Kazasiz belasiz.

Bazen zevkine camı açıp gaz veriyorum, ninni gibi namıssız 😁

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Sani Gerşon yazdı:

Cruise control'un tehlikeli durumlarda devreden çıkarılması için olan tuş değil mi bu?

Yoo, ani hızlanmalar için gazı köklediğinde aracın 1 vites düşürmesi yetmediğinde pedala az daha abanınca basılan ve 1 vites daha düşüren tuş-düğme-anaktar-siviç.

Cruise'u devreden çıkarmak gerekirse gaza değil frene basılır :)  ya da direksiyondan "off". 

Hız sınırlamayı devreden çıkarır ama, evet.

Bunca laftan sonra şunu da ekleyeyim: Herhalde o tuştur resimdeki.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...